hvor kan jeg dog blive gal..
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-08-06 11:26

Det er sgi da for utroligt, at ingen skrider ind.
og jeg fatter ikke, hvad pokker folk skal med dyr når de ikke kan og vil
tage vare på dem.
hvad mener i om sådan noget? kan det være rigtigt at der ikke bliver gjort
noget i sådan et tilfælde?
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/db.nsf/docs/laenkehunde2

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-08-06 12:03

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> [...]
> og vil tage vare på dem.
> hvad mener i om sådan noget? kan det være rigtigt at der ikke

Ved gud Marie, jeg kunne kværke den mand (efter at han havde stået
bundet i 14 dage uden forplejning af nogen art.)

Det er til at tudbrøle over, og der er ingen der skal fortælle mig, at
der ikke kan gøres noget for at forhindre den slags. Der er da *så*
mange dyrejere i vort land, at en målrettet og sammenbidt indsats skal
og må kunne forhindre den slags i at ske. Der siges at
net-underskrift-indsamlinger ikke nytter, så jeg er bange for at det
ender med selvtægt, og så er det jo desværre de forkerte der bliver
straffet. Gid pokker havde den idiot.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-08-06 13:35

> [...]
> med selvtægt, og så er det jo desværre de forkerte der bliver straffet.

---

jeg mener bare at når nu der er så oplagt en grund til at rejse tiltale og
gøre noget med loven i hånden, hvorfor hulen den bliver afvist..jeg begriber
det ikke.. )-;
jo, jeg kan godt forstå, at nogen griber til selvtægt.

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 29-08-06 13:46

> [...]

> afvist..jeg begriber det ikke.. )-;
> jo, jeg kan godt forstå, at nogen griber til selvtægt.

Jeg kunne godt tænke mig, at denne tråd kunne sætte gang i eet eller
andet. Hvis vi nu allesammen lagde hovederne i blød, og vi hver især
prøvede at undersøge mulighederne, så kunne det (måske) være, at vi
sammen kunne finde ud af at få stoppet den slags psykopater. Alene det
at der kunne blive tale om en mega-bøde, kunne måske få visse syge
personer til at tænke sig om en ekstra gang. Helt udryddet bliver det
sikkert desværre aldrig, for at få rusket op i myndighederne er som at
slå i en dyne.

Lad os dog for pokker snart få det dyre-politi !!!!!!!!!!

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Kim Christensen

Dato : 29-08-06 12:51

> [...]
> tage vare på dem.
> hvad mener i om sådan noget? kan det være rigtigt at der ikke bliver gjort

Problemet er atter engang Fødevareregion Syd som er meget tunge at
danse med i dyreværnssager. Sel i så oplagte sager som her afviser de
at der sker overskridelse af dyreværnsloven.

Hilsen Kim

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-08-06 13:23

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]

danse med i dyreværnssager. Sel i så oplagte sager som her afviser de
at der sker overskridelse af dyreværnsloven.

jeg begriber bare ikke, at det ikke er ens overalt, den dyreværnssag er en
dyreværnssag, uanset hvor det sker!.. det er noget forbandet svineri!
mvh. marie

Fra : Kim Christensen

Dato : 29-08-06 18:44

Torben og Marie-louise Ager wrote:

> jeg begriber bare ikke, at det ikke er ens overalt, den dyreværnssag er en
> dyreværnssag, uanset hvor det sker!.. det er noget forbandet svineri!
> mvh. marie

Der sidder en kredsdyrlæge som skal afgøre om noget er en
dyreværnssag eller ikke. Det er altså en anden person fra region til
region. Vedkommende i Region Syd er en af dem der skal overbevises
meget. Selv veldokumenterede sager er blevet bremset på dette sted.

Der findes åbenbart ikke klagemuligheder over denne instans. Hvis man
kalger skal klager ikke rettes til Justitsministereit hvilket de fleste
vel ville tro, men til Fødevareministeren. Det er ham der sommetider
får røde ører.

Hilsen Kim

Fra : nissemor231@hotmail.~

Dato : 14-09-06 21:41

Hej !
Ja jeg giver jer ret det er ikke alle at der burde have dyr,for nu en
uge siden blev jeg klar over at vi her i lille Danmark har et stort
problem og som kun vil blive større hvis vi ikke gør noget.
Min sviger ind har hvalpe til salg en deg ringer en ung mand og vil
købe en,han ville ikke komme og se den,og det var lige meget hvad køn
at den hade.Vi syndes at det lyder noget mærkeligt og svare at vi ikke
vil sælge en hvalp til ham.
Dagen efter ringer han så igen denne gang vil han betale 500 kr mere
bare at den var hjemme hos ham inden kl 12.
Han for igen samme svar, hvor på at han bare svare at han stod og
skulle bruge en hund nu og det var inden kl 12.
De par gange at vi talte med ham blev vi klar over at der var noget
helt galt.
Moren til de her hvalpe er en eng-bulldog som mange nok vil kalde dem
"kamphund" eller "dræbermaskine".
Jeg viste godt at hundekampe forgik her i danmark,men jeg var ikke klar
over at det var så meget som det faktisk er.
Jeg begyndte at søge lidt på nettet og fandt ud af at det var slemt
rigtigt slemt,jeg fik sådan set lidt for meget at vide og de billeder
at jeg så var ren mishandlig.
Jeg vist at jeg ikke bare kunne sætte mig tilbage og lade som om at
jeg ikke viste det,jeg fik "blod" på tanden og vil prøve at gøre
noget hved det.
Jeg håber at i vill kikke ind på det at jeg har skrevet,og at i også
vil støtte op om at det her skal stoppes...NU !

Fra : Hm

Dato : 15-09-06 07:59

<nissemor231@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg håber at i vill kikke ind på det at jeg har skrevet,og at i også
vil støtte op om at det her skal stoppes...NU !
det vil jeg da gerne, men hvor "kikker" jeg, er måske lidt tungnem!
Hanne

Fra : nissemor231@hotmail.~

Dato : 15-09-06 13:11

Hej Ups der var der vist noget at jeg
glemte...groups.google.com/group/jule-elsker.dk
Jeg fandt nogen sider på nettet ,da jeg hade læst dem hade jeg det
bare så dårligt over at have læst det her,jeg forstår ikke at der
er nogen at der er så onde og kan tjene penge på det.
Hvordan kan de se sig selv i et spejl ?
Jeg lægger et link ned til jer men i skal ikke se hvis i er
sarte...det er ikke noget for børn...og husk så på at det er det her
at jeg vil slås for...DET SKAL BARE STOPPES.
www.stophundkampe.webbyen.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-09-06 13:15

"nissemor231@hotmail.com" <nissemor231@hotmail.com> writes:

> www.stophundkampe.webbyen.dk

Der mangler et "e".

www.stophundekampe.webbyen.dk

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : nissemor231@hotmail.~

Dato : 15-09-06 13:27

har lige set at mit link giver lidt af et problem ..Hvorfor ? men vil
du en og læse så TRYG DER HVOR DER STÅR AT DER MANGLER ET ...E..
Hvi du så ellers har lyst til at læs andr ting fra mig tryg bare der
hvor der står PROFIL