Er der noget galt med hans tissemand?
Fra : Pierre Roland

Dato : 28-08-06 16:20

Jeg har lige et spørgsmål vores engelske bulldog og hans tissemand
Der er begyndt at komme noget grønt/ gulligt ud af den (er lige startet i
dag) er det fordi at han er begyndt at blive en "mand" eller er den syg hans
"lille mand". Han er lige lidt over 4 mdr. Han virker ikke som der er noget
galt, han er glad og tilfreds som altid?
Er der nogen der har oplevet noget ligende?

Pierre

Fra : jopa

Dato : 28-08-06 16:24

Pierre Roland skriblede bla:
> [...]
> virker ikke som der er noget galt, han er glad og tilfreds som altid?
> Er der nogen der har oplevet noget ligende?

Det er vist meget normalt hos hanhunde.
Min har det lidt ind i mellem.
Altså min hunds

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 28-08-06 16:27

"Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk> writes:

> [...]
> galt, han er glad og tilfreds som altid?
> Er der nogen der har oplevet noget ligende?

Ja da.

Han har simpelthen bare en anelse forhudsbetændelse. Det er ikke
farligt, men det er lidt ulækkert, når de går og drypper på gulvet. :)

Behandlingen er simpel. Du tager en tsk. fint salt og opløser i et
glas vand med samme temperatur som du ville bruge til at bade en baby.
Så tager du en engangssprøjte og fylder den med vandet. Det skal være
en 50ml sprøjte, og den kan købes på apoteket.

Så stupper du spidsen ind i forhuden på ham, holder fast om forhuden
og sprøjten og sprøjter vandet ind. Så masserer du lige forhuden let
og giver så slip. Vandet og betændelsen vil så ryge ud, og så er det
problem løst for en tid. Gør det enten udendørs eller på badeværelset,
ikke inde på gulvtæppet i stuen!

Vores hanhunde har aldrig været svære at gøre det ved, jeg har dem
lidt mistænkt for at nyde det... :)

God fornøjelse.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : pwh

Dato : 28-08-06 17:58

Trine Kornum Christiansen wrote:
> Vores hanhunde har aldrig været svære at gøre det ved, jeg har dem
> lidt mistænkt for at nyde det... :)

Jeg kan huske da Tyson fik sådan en tur af vores kønne dyrelægedame,
der blev jeg da lidt midsundelig,
og det var mig der skulle betale for hans fornøjelse

Tyson har nu ikke haft forhudsbetændelse efter han blev kastreret,
for den tid måtte jeg også jævnligt skylle hans tisser som du beskrev.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 28-08-06 18:10

> Jeg kan huske da Tyson fik sådan en tur af vores kønne dyrelægedame,
> der blev jeg da lidt midsundelig,
> og det var mig der skulle betale for hans fornøjelse
--
du er en gris jens! ..puhhhha! (-;

> Tyson har nu ikke haft forhudsbetændelse efter han blev kastreret,
> for den tid måtte jeg også jævnligt skylle hans tisser som du beskrev.
>
> /Jens -----

det har min cairn heller ikke, han er også kastreret.
Loui har det ret tit, og jeg skyller den ind i mellem, min dyrlæge plejer at
sige, at enhver hanhund med respekt for sig selv, har forhudsbetændelse...
så det er vist mere en regel end en undtagelse..

OT; Jens!.. nu har jeg 3 gange inden for den sidste måned, observet at emma
har lækket stort om natten, det er simpelthen sivet igennem hendes natkasse.
hun virker så forvirret over det når de står op om morgenen, så jeg kan ikke
tro at det er med vilje at det er sket og da slet ikke i hendes putkasse..
jeg skal snarest til doktor dyr og få vaccineret hele banden, så vil jeg
forhøre mig om tranebær, som vi var inde på i en tidligere tråd.

mvh. marie
mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-08-06 18:28

Torben og Marie-louise Ager wrote:

> [...]
> da slet ikke i hendes putkasse.. jeg skal snarest til doktor dyr og
> få vaccineret hele banden, så vil jeg forhøre mig om tranebær, som

Mere OT, men skidt pyt.
Husk nu endelig tranebærrene, det er 100% virksomt det garanterer jeg
for, hvis det altså er blærebetændelse, stakkels Emma - det er da ikke
sjovt at vådte i sengen.

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-08-06 06:06

> [...]
> hvis det altså er blærebetændelse, stakkels Emma - det er da ikke sjovt at

jeg tvivler nu stærkt på, at hun har blærebetændelse. men vi havde det oppe
og vende for en tid siden, hvor der var andre med steriliserede tæver der
havde oplevet inkontinens. det er bare første gang at hun ligefrem har
stortisset og så oven i købet i sengen. hun går aldrig og drypper, og skal
hun, så siger hun fint til, hun holder sig i betydelig kortere tid end de to
drenge, men er flink til at sige til, også hvis det er tidligt om morgenen.
så jeg tror at det her har været en smutter. men det ville været fint, hvis
sådan noget som tranebær, kan forebygge noget.
mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 28-08-06 18:43

> [...]
> plejer at sige, at enhver hanhund med respekt for sig selv, har
> forhudsbetændelse... så det er vist mere en regel end en undtagelse..

Det er vist helt normalt at det stopper hvis de bliver kastreret,
så vil visse onde tunger jo også åpåstå de ikke er hanhunde mere.
Det skylle min Tøson lige hører

> [...]
> da slet ikke i hendes putkasse.. jeg skal snarest til doktor dyr og
> få vaccineret hele banden, så vil jeg forhøre mig om tranebær, som vi

Angel holder fint tæt nu, det har været minemalt hvad hun har lækket.
Det hjalp sikkert at jeg nægter hende at drikke vand

Lad mig endelig hører omkring tranebær når du har været hos dyrelægen.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 28-08-06 19:10

pwh skriblede bla:

> Det er vist helt normalt at det stopper hvis de bliver kastreret,
> så vil visse onde tunger jo også åpåstå de ikke er hanhunde mere.

Så er de jo ikke hanhunde mere men intetkøn

ps en hund klarer selv sin rengøring

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 28-08-06 19:17

jopa wrote:
> ps en hund klarer selv sin rengøring

Og slikker sin ejer bag øret bagefter, bvadr.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 28-08-06 19:51

pwh skriblede bla:

> Og slikker sin ejer bag øret bagefter, bvadr.

Tit i hele hovedet.
Hvem siger at forhudsbetændelse ikke giver en blødere hud ?
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 28-08-06 20:15

> Tit i hele hovedet.

Ville ikke forbavse mig en meter.

> Hvem siger at forhudsbetændelse ikke giver en blødere hud ?

Eller klistret hud

/Jens

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 16:06

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 16:06

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:38

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:38

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:38

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:38

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:38

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:38

Fra : Leyna

Dato : 29-08-06 23:38

On Tue, 29 Aug 2006 20:13:05 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:

>Ja jeg vil så sætte ? tegn ved ordet kvinder når de har den uvane

Det er fordi du ikke ved bedre!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:38

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:38

Fra : Leyna

Dato : 29-08-06 23:38

On Tue, 29 Aug 2006 20:45:29 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:

>Jeg er realist.

Nope, det hedder ignorant!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:39

Fra : Leyna

Dato : 29-08-06 23:39

On Tue, 29 Aug 2006 21:00:48 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Når Leyna læser det er du realistisk død

Nænæ, jeg er skam ikke voldelig (ret ofte)

John aner bare ikke hvad han går glip af, og det er jo mest synd for
ham,

>/Jens (som ikke tør lægge sig ud med kvinder eller tæver)

Hmmm... DEN tangere tilgengæld...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 30-08-06 06:50

> Hmmm... DEN tangere tilgengæld...

Tangere hvad, jeg indrømmer bare at jeg har respekt for
det smukke køn, uanset om racen er menneske eller hund

/Jens (som ikke mente kvinder = tæver)

Fra : Leyna

Dato : 30-08-06 11:11

On Wed, 30 Aug 2006 07:50:04 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>/Jens (som ikke mente kvinder = tæver)

Det var netop DET jeg mente!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:41

Fra : Leyna

Dato : 29-08-06 23:41

On Tue, 29 Aug 2006 21:05:52 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:
>>
>Hun har ikke hundene med i seng.

Ska' vi vædde?

>De må være i sofaen men hendes mand er så fornuftig at han har forbudt hunde
>i sengen

Ska' vi vædde?
Manden synes faktisk osse det er ret hyggeligt med en hund eller to i
sengen. Jeg tror jeg har fået ham omvendt!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 30-08-06 06:47

> Ska' vi vædde?
> Manden synes faktisk osse det er ret hyggeligt med en hund eller to i
> sengen. Jeg tror jeg har fået ham omvendt!

Nu kender jeg dig igen Leyna, jeg blev jo helt nervøs

/Jens

Fra : N/A

Dato : 29-08-06 23:41

Fra : Leyna

Dato : 29-08-06 23:41

On Tue, 29 Aug 2006 21:15:06 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Med andre ord er hun underkuet

Så frygteligt og inderligt. Underkuet og uselvstændig... hehe... Yeah
right!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-08-06 05:57

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> pwh skriblede bla:

> Så er de jo ikke hanhunde mere men intetkøn
>
> ps en hund klarer selv sin rengøring

---
hvorfor gøre det selv, når man kan få andre til det?

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 29-08-06 16:08

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:
> hvorfor gøre det selv, når man kan få andre til det?

Tror ikke at hundene er så udspekulerede som mennesker
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 29-08-06 18:14

> Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:
>>
> Tror ikke at hundene er så udspekulerede som mennesker
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk

----

nårhh..det var nu også jens jeg tænkte på da jeg skrev det..GG

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 29-08-06 19:06

> nårhh..det var nu også jens jeg tænkte på da jeg skrev det..GG
>
> mvh. marie

Jeg kunne såmænd godt leve med at der kom en køn dame og
vaskede min tissemand dagligt, det skal jeg da ærligt indrømme

/Jens (som synes at i er blevet barnlige igen)

Fra : jopa

Dato : 29-08-06 19:48

pwh skriblede bla:

> Jeg kunne såmænd godt leve med at der kom en køn dame og
> vaskede min tissemand dagligt, det skal jeg da ærligt indrømme

Py ha Jensen dette er et sobert forum
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 29-08-06 20:02

> Py ha Jensen dette er et sobert forum

Er det ikke sobert at værer renlig :-?

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 29-08-06 23:43

On Tue, 29 Aug 2006 19:13:44 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

>----
>
>nårhh..det var nu også jens jeg tænkte på da jeg skrev det..GG

Hov Marie... nu er du vist i den forkerte gruppe. Der findes en gruppe
for sådanne ting. Dk.snak.sexualitet *LOL*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 30-08-06 09:36

> Hov Marie... nu er du vist i den forkerte gruppe. Der findes en gruppe
> for sådanne ting. Dk.snak.sexualitet *LOL*
--

nårrhh!... jeg troede jeg var havnet det rigtige sted med den lumre snak..GG

mvh. marie

Fra : Sanne

Dato : 28-08-06 17:00

"Pierre Roland" <prc@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget galt, han er glad og tilfreds som altid?
> Er der nogen der har oplevet noget ligende?

Hej Pierre.

En 4 måneder gammel Engelsk Bulldog..........MÅ VI SÅ LIGE FÅ LOV AT SE
BILLEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????

Mvh
Sanne

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 28-08-06 18:04

"Sanne" <lochnees@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hej Pierre.
>
> En 4 måneder gammel Engelsk Bulldog..........MÅ VI SÅ LIGE FÅ LOV AT SE

kan ikke være mere enig..mums for en sag! ((-;

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-08-06 18:30

> kan ikke være mere enig..mums for en sag! ((-;
>
> mvh. marie

Jaaaaah !!!!! bare hit med dem snarest mulig.

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Roland

Dato : 28-08-06 19:45

> Hej Pierre.
>
> En 4 måneder gammel Engelsk Bulldog..........MÅ VI SÅ LIGE FÅ LOV AT SE
> BILLEDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????
>

> Mvh
> Sanne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13604

Her kan du se ham

Fra : Sanne

Dato : 28-08-06 19:56

> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13604
>
> Her kan du se ham

Nej nej nej...hvor er han da bare for skøn!!!!!!!!!!!!!!!
Suuuuuuuuuuuuuk!!

Tusind tak for kikket..
Mvh
Sanne

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-08-06 20:01

Roland wrote:

> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13604
>
> Her kan du se ham

Årh nej altså, hvor er han kær, og så hedder han "Møffe" det er lige
det rigtige navn til en så dejlig lille vaps.

Hjerteligt tillykke med ham.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : jopa

Dato : 28-08-06 20:40

Roland skriblede bla:
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13604
>
> Her kan du se ham

Lækker sjov størrelse

p-web.dk

Fra : Espen

Dato : 28-08-06 20:46

"Roland" <prc@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13604
>
> Her kan du se ham

Åh nej altså... Han er da helt skøn, hvor er I heldige! Tillykke!
Her hos os overvejer vi vores næste hund, der skal gå sammen med vores Jack
Russell tæve. Lige nu vakler vi mellem engelsk eller fransk bulldog.
Billederne af lækre Møffe puttes lige ind på nethinden

Håber I får styr på tissetøjet

- Winnie

Fra : Kim Christensen

Dato : 28-08-06 17:48

jopa wrote:

> Det er vist meget normalt hos hanhunde.
> Min har det lidt ind i mellem.
> Altså min hunds

Det er nok derfor han ikke letter ben?

Hilsen Kim

Fra : Kim Christensen

Dato : 29-08-06 08:10

jopa wrote:

> Hvis du havde en på min størrelse (hunden) ville der ikke være plads til dig
> og konen.
Nu ved jeg godt du elsker at prale, men din hyænekamel vejer 50 kilo
påstår du. Mine stridhårede børster vejer tilsammen 70 kilo
(Ævbæv).

> Desuden er det noget forbandet svineri at have et dyr i sengen.
> Man kan vaske sig i hovedet men tvivler på at du skifter sengetøj hver dag,
> så derfor stop med det

Alt der er sjovt eller rart er enten forbudt eller usundt. Sådan har
det altid været, ind imellem må man tage chancen.

> Jeg foretrækker nu at ligge og høre på regnen bag fruens dejlige varme ....

Kvinders støjniveau plejer at forhindre den slags...

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 29-08-06 16:06

Kim Christensen skriblede bla:

> Alt der er sjovt eller rart er enten forbudt eller usundt.

Det er en af de ting der arbejdes på at forbyde

> Kvinders støjniveau plejer at forhindre den slags...

Tror såmænd vi støjer ligemeget, men normalt lugter de bedre end os og
hundene

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 29-08-06 18:21

> Nu ved jeg godt du elsker at prale, men din hyænekamel vejer 50 kilo
> påstår du. Mine stridhårede børster vejer tilsammen 70 kilo
> (Ævbæv).

Nogle kan jo nøjes, mine vejer tilsammen 83 kg
Det er måske derfor det giver god plads på fortorvet når
jeg kommer gående med dem i fri dressur

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 29-08-06 23:45

On Tue, 29 Aug 2006 19:21:00 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nogle kan jo nøjes, mine vejer tilsammen 83 kg

Endnu en ting vi har til fælles.
Vaks 44 kg
Hans 39 kg.

Og nu har vi helt bevæget os væk fra subj. igen igen.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 30-08-06 06:53

> Endnu en ting vi har til fælles.
> Vaks 44 kg
> Hans 39 kg.

Det er også det optimale med ca 80kg hund i huset,
jeg fatter ikke John kan nøjes med 50 kg hund,
så ville jeg da ikke føle mig tryg om natten

> Og nu har vi helt bevæget os væk fra subj. igen igen.

Det tog sin tid denne gang.

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 29-08-06 18:46

pwh wrote:

> Jeg har hørt om mange besynderlige tilbøjligheder,
> men en rygfetichist er det første gang jeg hører om

Med den ryglinie som Milo har kan det være at du har fundet en?

Hilsen Kim