Tranebær til hunde med urinvejsinfektion.
Fra : Peter Olesen

Dato : 26-08-06 13:14

Hej !
Er der nogen der ved om der findes tranebærkapsler til hunde ?
Min hund er i efteråret oppereret for nyresten + blæresten og har gentagne
gange haft urinvejsinfektioner, nu er hun ok igen, men det har været et
meget langstrakt forløb med mange ture til dyrlægen.
Her ved sidste kontrol sagde dyrlægen at jeg evt. kunne give hende tranebær,
da det har en god effekt på disse infektioner, men jeg kan kun finde
tabletter til mennesker eller ølgærs-tabletter til katte med tranebær - er
der nogen der ved, om der findes noget til hunde ?

Mvh. Lone.

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-08-06 13:44

Peter Olesen wrote:
> [...]
> kan kun finde tabletter til mennesker eller ølgærs-tabletter til
> katte med tranebær - er der nogen der ved, om der findes noget til

Hej Lone.

Jeg har selv problemer med tilbagevendende blærebetændelse, så jeg
drikker Aloe Vera Gel med tranebær hver morgen, og det hjælper
bogstavelig talt med det samme. Jeg køber det gennem min datter som er
distributør hos FLP (Forever Living Products.)

Der er en del sider hvis du googler på "tranebær hund". Der er både
Aloe Vera med tranebær og desuden kapsler og foder der indeholder
tranebær.

Med venlig hilsen
Tove :)