Krave- hvor længe?
Fra : nana sørensen

Dato : 22-08-06 21:14

Hej gruppe...

Nyt spørgsmål som kommer af min tidligere tråd. Er det nødvendigt at hunden
har krave på i alle de ti dage der går, før han skal have fjernet stingene?
Han hader den krave... Han er totalt apatisk, når han har den på.

Mvh Nana

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-08-06 21:23

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> writes:

> Nyt spørgsmål som kommer af min tidligere tråd. Er det nødvendigt at hunden
> har krave på i alle de ti dage der går, før han skal have fjernet stingene?
> Han hader den krave... Han er totalt apatisk, når han har den på.

Den er nødvendig præcis lige så længe som han vil slikke i såret.
Er han ikke i nærheden af såret, så er kraven unødvendig.

Men en hund skal ikke slikke ret længe, før stingene går op, og det er
jo altså ikke hensigtsmæssigt!

Alternativt kan du måske give ham et par bukser på, så han ikke kan
komme til området?

Men tænk på os med en lidt større hund. Da Siri havde krave på, kunne
hun ikke komme rundt i huset, men gik imod alting. Hun måtte have
hjælp bare for at komme gennem døren, fordi kraven var så stor!

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : nana sørensen

Dato : 22-08-06 21:31

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> [...]
> hun ikke komme rundt i huset, men gik imod alting. Hun måtte have
> hjælp bare for at komme gennem døren, fordi kraven var så stor!

Tjah.... Det vil han jo nok gøre hele tiden. Argh... Han kan nemlig ikke
spise skidegodt med den på. Den krave vi fik med fra dyrelægen var alt for
lille/smal og han kunne slikke alligevel, så vi var nødt til at gøre den
større.
Havde også tænkt på bukser, men så kan han ikke skide eller tisse med dem
på, og jeg kan godt forestille mig at bare et lille stykke bæ kan lave ret
meget ravage i såret.
Han kan heller ikke gå rundt uden at gå ind i ting. Så han sidder faktisk
bare stille. Phew, et helvede.