så fandt jeg ud af det!
Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 21-08-06 17:39

kære Birgith

prøv at se min og kattenes profiler og mit album med kattefotos på
dk.fritid.dyr.kat.

Søg på google, og du kommer lige ind på siden. Du behøver ikke at logge på
for at se profiler og album.

hilsen, Anelise

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 21-08-06 17:48

"Anelise Schou Nielsen" <nilleslyst@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dk.fritid.dyr.kat.
>
> Søg på google, og du kommer lige ind på siden. Du behøver ikke at logge på

kære hundegruppe

se venligst bort fra denne mail, der ikke alene er privat, men også handler
om katte! Jeg fik lavet en brøler ved afsendelsen af den. Undskyld mange
gange.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : jopa

Dato : 21-08-06 18:36

Anelise Schou Nielsen skriblede bla:

> se venligst bort fra denne mail, der ikke alene er privat, men også
> handler om katte! Jeg fik lavet en brøler ved afsendelsen af den.
> Undskyld mange gange.

Så lad gå for denne gang.
Næste gang bliver katten ædt
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 21-08-06 19:55

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Anelise Schou Nielsen skriblede bla:

> Så lad gå for denne gang.
> Næste gang bliver katten ædt
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk

hej John
nok er Milo en stor schæfer, men kan han virkelig æde alle mine tre katte?

venlig hilsen, Anelise

Fra : jopa

Dato : 21-08-06 20:36

Anelise Schou Nielsen skriblede bla:
> katte?

Ja da jeg tror han gnasker i nr 2 her til aften.
Forbandet svineri forøvrigt
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk