Hundepasning søges
Fra : nana sørensen

Dato : 20-08-06 21:56

Hej alle...

Det er ikke vores der skal passes, men derimod en dame, som jeg har lovet at
formidle kontakt til. Jeg kopierer hendes beskrivelse og mail ind, og så
krydser vi fingre for at nogen kan hjælpe hende. Hun kan kontaktes på
mailen nederst.

Hun skal passes fra den 12. okt til den 21. okt og hundepasseren skal bo i
københavns - eller nordsjællandsområdet. Jeg bor jo som sagt selv i Værløse,
så så tæt på som muligt!

Mht. pasningsønsker skal det selvfølgelig være hos én som elsker hunde og
som er tålmodig og kærlig overfor Lady! Hun skal luftes min. 3 gange om
dagen og skal ikke være alene hjemme i mere end 6-7 timer hver dag. Jeg
kunne godt forestille mig, at Lady måske har lidt hjemve i starten og om
natten, så jeg vil også gerne have at hundepasseren husker at trøste og
forkæle lidt! Det er jo også Ladys ferie :)

Desuden lider Lady af kronisk øjenbetændelse i det ene øje, så det skal
renses med en vatpind og dryppes med øjendråber efter behov (normalt 1-3
gange om dagen).

Lidt om Lady: Lady er en sød og meget kærlig rød cocker spaniel, som elsker
at blive nusset og puslet om, og hun er langt det meste af tiden meget lydig
og velopdragen. Hun kan godt finde på at snerre hvis hun vil brokke sig lidt
eller lege større end hun er, men så må man snerre igen og skælde hende ud!
Hun er ikke så god sammen med børn, da de jo laver mange pludselige
bevægelser og larmer og løber rundt, for det kan godt gøre hende bange.
hun kan som regel sammen med alle hunde... Hun er i løbetid nu, så den
skulle være overstået til efterårsferien!

min mail er: anne-sophie.hj(snabel-a)hotmail.com