Tis på tis
Fra : pwh

Dato : 20-08-06 20:25

Jeg har et stykke tid undret mig over at Tyson næsten altid
skal tisse lige precis der hvor Angel lige har tisset.
Idag var han helt tossset, han var vel ca 10 meter foran hende
da han opdagede at hun havde markeret, så vendte han om og
gik hele vejen tilbage bare for at markerer oveni, hvorfor gør han det :-?
Jeg tror aldrig jeg har oplevet det omvendte, (mine) hunde er tossede

/Jens

Fra : qfha

Dato : 20-08-06 20:31

pwh skrev:

> [...]
> gik hele vejen tilbage bare for at markerer oveni, hvorfor gør han det :-?
> Jeg tror aldrig jeg har oplevet det omvendte, (mine) hunde er tossede

Nej, det er da ikke dine hunde, der er tosset

Det er helt almindelig hanhundeadfærd. Han fortæller blot omverdenen,
at det er HANS tæve. Almindelig hanhunde dominans.
Min gamle hanhund, som desværre ikke er mere, var altid super travt
beskæftiget når flokken på 4 tæve skulle luftes. Helt galt var det
dog, når de alle var i løbetid.
Det er hårdt arbejde at være hanhund.

mvh
qfha

Fra : pwh

Dato : 20-08-06 21:29

> Nej, det er da ikke dine hunde, der er tosset

Tro mig, de er bindegale

> [...]
> Min gamle hanhund, som desværre ikke er mere, var altid super travt
> beskæftiget når flokken på 4 tæve skulle luftes. Helt galt var det

Det vil så sige at Tyson har bevaret det instinkt selvom han er kastreret.
I omgangen med Angel er han ikke spor dominerende som jeg ser det,
det er nærmere hende der er den dominerende part, den lille gimpe

/Jens

Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-08-06 21:45

> Det vil så sige at Tyson har bevaret det instinkt selvom han er kastreret.
> I omgangen med Angel er han ikke spor dominerende som jeg ser det,
> det er nærmere hende der er den dominerende part, den lille gimpe

Det er ikke tæven han dominerer, det eromverdenen...
Han siger "jeg er hendes konge, så i kan godt glemme det, gutter!"

Rinnie

Fra : pwh

Dato : 20-08-06 22:30

> Det er ikke tæven han dominerer, det eromverdenen...
> Han siger "jeg er hendes konge, så i kan godt glemme det, gutter!"
>
> Rinnie

Aha, han har bare ejerfornemmelser den lange lømmel.
Hun blev nu også primært købt for hans skyld, så han har jo ret

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 20-08-06 20:39

> [...]
> :-?
> Jeg tror aldrig jeg har oplevet det omvendte, (mine) hunde er tossede

mine gør det samme, sjovest er det når også den ene kat er indblandet i
pisseriet.. jojo..han kan også være med.. åndsvage handyr!
mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 20-08-06 21:30

> mine gør det samme, sjovest er det når også den ene kat er indblandet
> i pisseriet.. jojo..han kan også være med.. åndsvage handyr!
> mvh. marie

Letter katten så også ben, det gør Angel da efter bedste evne

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-08-06 05:37

> Letter katten så også ben, det gør Angel da efter bedste evne
>
> /Jens
>------

nej, dog ikke, men han strinter oven i hundenes, noget han først er begyndt
på her på sit 3. år, han er dog kastrereret..men det er det jeg hele tiden
har sagt..de katte er mere hunde end katte..måske der er noget om det..(-;

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-06 22:17

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse news:3G2Gg.4805

> Jeg har et stykke tid undret mig over at Tyson næsten altid
> skal tisse lige precis der hvor Angel lige har tisset.

Fimbe er på samme måde, både overfor Biva og Coco, dog ikke så meget med
Bibi.
Faktisk så står han tit lige bagved de andre og venter på, at de får tisset
færdig, så han kan markere det samme sted lige bagefter.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : pwh

Dato : 20-08-06 22:33

> [...]
> Faktisk så står han tit lige bagved de andre og venter på, at de får
> tisset færdig, så han kan markere det samme sted lige bagefter.

Det er precis sådan Tyson normalt gør, det ligger ham meget
på sinde at få tisset på Angels tis
Det så bare for tåbeligt ud idag da han ligefrem vendte om for at
gå 10 meter tilbage bare for det.

Det kunne værer jeg skulle drille ham med at tisse på det sted
som han har tisset oveni Angels tis

/Jens

Fra : Harald Blaatand

Dato : 21-08-06 07:53

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message

> [...]
> gå 10 meter tilbage bare for det.
>
> Det kunne værer jeg skulle drille ham med at tisse på det sted

Ja,hvis du vil se ham gå/løbe tilbage og tisse igen,er det nok "en god ide"
! )

Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : jopa

Dato : 20-08-06 22:22

pwh skriblede bla:
> [...]
> gik hele vejen tilbage bare for at markerer oveni, hvorfor gør han
> det :-? Jeg tror aldrig jeg har oplevet det omvendte, (mine) hunde

2 hanhunde gør det samme
--
Mvh.John

www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 20-08-06 22:37

> 2 hanhunde gør det samme

Det har jeg tit set hanhunde gører, men det tolker jeg som inbyrdes dominans.
Tyson er jo ikke dominerende overfor Angel som jeg ser det, mere den anden vej.

/Jens