Afstemning - sødeste hund.
Fra : Tove Krieger

Dato : 20-08-06 11:28

Så lige i B.T i går dette link, hvor man kan stemme:

www.danmarkssoedestehund.dk

Jeg har stemt og kan stemme een gang pr. dag frem til d. 23/8.

Det er godt nok svært, for de er noget så søde alle 50 stk. vovser.

Jeg kunne altså ikke finde Milo, John ? Ellers havde jeg da stemt på
ham.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : pwh

Dato : 20-08-06 19:17

> Så lige i B.T i går dette link, hvor man kan stemme:
>
> www.danmarkssoedestehund.dk
>
> Tove :)

Boxerhvalpen nr 38 fik min stemme, den var ikke til at stå for

/Jens

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 20-08-06 19:26

news:JG1Gg.2609$Vh6.2078@news.get2net.dk... :)

> Boxerhvalpen nr 38 fik min stemme, den var ikke til at stå for
>
> /Jens

Og jeg stemte på nr. 35, det græske gadekryds med det herlige glimt i
øjnene.

Hilsen, Anelise

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 20-08-06 20:39

> Boxerhvalpen nr 38 fik min stemme, den var ikke til at stå for
>
> /Jens
>--------

arhhjj du er jo dagens helt i flødesovs, Jens..

såklart den var sødest!

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 21-08-06 17:57

On Sun, 20 Aug 2006 20:17:12 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Boxerhvalpen nr 38 fik min stemme, den var ikke til at stå for

Jeg har stemt et par gange, men ikke på den samme to gange, da der er
så mange jeg gerne vil gi' min stemme. Dog er jeg fuldstændig pjattet
med nr. 14. Det er sg* en hund med personlighed! *G*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : spoi@sol.dk

Dato : 20-08-06 19:47

pwh skrev:

> Boxerhvalpen nr 38 fik min stemme, den var ikke til at stå for
>
> /Jens

Den fik også min. Sikke en lille nuser.

LN

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-08-06 20:03

spoi@sol.dk wrote:

> Den fik også min. Sikke en lille nuser.
>
> LN

Det var som pokker LOL.

Jeg som troede at jeg skulle til at forsvare, at jeg havde stemt på den
lille nr. 38, men han er simpelthen noget af det "nuserste" jeg længe
har set. De er alle dejlige, men ham her er lige til at kramme.

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Kim H.

Dato : 20-08-06 20:05

<spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Boxerhvalpen nr 38 fik min stemme, den var ikke til at stå for
>
> /Jens

Den fik også min. Sikke en lille nuser.

NU TAGER DU DIG SAMMEN POLLE!!!!

Der er kun en sød hund og den har nr.36, det er DER i skal stemme, alt det
andet (græsk import m.m.) falder man da ikke for . . . . . FØØØØJ!!

Og skal man absolut være på tværs, så er Samson (nr.26) da stedet :0)

Kim

Fra : Leyna

Dato : 21-08-06 18:00

On Sun, 20 Aug 2006 21:05:04 +0200, "Kim H." <futtown@hotmail.com>
wrote:

>Og skal man absolut være på tværs, så er Samson (nr.26) da stedet :0)

Jamen, så vil jeg være på tværs... i morgen!
Berner Senen er bare en lækker hund.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : R. Ilsøe

Dato : 20-08-06 21:47

<spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Den fik også min. Sikke en lille nuser.

Hæh, det var også den jeg stemte på i formiddags imens jeg demonstrativt
tænkte "man kan da ikke se på billeder om en hund er sød!!" - men altså
fingrene styrede lige forløbet der, så der blev stemt alligevel!

Rinnie

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-08-06 22:00

R. Ilsøe wrote:
> [...]
> demonstrativt tænkte "man kan da ikke se på billeder om en hund er
> sød!!" - men altså fingrene styrede lige forløbet der, så der blev

Hej Rinnie.

Jeg synes, at ud af 50 hunde så er vi allerede adskillige der er enige,
det er forbløffende.

Man kan da godt nok ikke se om den er sød, men den er i hvert fald noget
af det kæreste at se på. Hvem ved egentlig, om ikke det måske er den
engelske bulldog der har det bedste sind af dem allesammen - sådan er
der så meget.

Jeg skal også stemme på den lille "boxermand" i morgen og i overmorgen
og d. 23/8 når de lukker afstemningen, man må jo stemme een gang om
dagen.

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Leyna

Dato : 21-08-06 18:01

On Sun, 20 Aug 2006 23:00:29 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>Hvem ved egentlig, om ikke det måske er den
>engelske bulldog der har det bedste sind af dem allesammen - sådan er
>der så meget.

hehe... Den var den første jeg stemte på. Den er da slet ikke til at
stå for. *G*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 20-08-06 20:04

Tove Krieger skriblede bla:

> Jeg kunne altså ikke finde Milo, John ? Ellers havde jeg da stemt på
> ham.

Tak men Milo ville da ikke nedværdige sig til at stille op til sådan noget
fis , og bemærk alle de uægte hunde der er med.
Kunne du forestille dig en hund med hans papirer stille op sammen med dem ?
Det ville da være unfair konkurrence
--
Mvh.John

www.john.jp-web.dk

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 21-08-06 11:29

Tove Krieger wrote:

> Så lige i B.T i går dette link, hvor man kan stemme:
>
> www.danmarkssoedestehund.dk
______________________________________

Tankevækkende, at der ikke er en eneste beagle med i opløbet...
Forklaringen giver selvfølgelig sig selv - ingen beagleejer har lyst til at
stille op og ødelægge konkurrencen for de andre ved at vinde hele skidtet
med verdens absolut sødeste hund.

Det er lidt ligesom med alle de fortabte individer, der kører rundt med "En
rigtig hund er en ..." osv. i bagruden.
Har faktisk overvejet lidt, om ikke jeg i vores bagrude skulle få skrevet:
"En rigtig hund reklamerer man sq ikke for!" med en silhuet at beaglen.

--
Jacob Christiansen
Beagleejer - fordi alle kan kalde en labrador til sig

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-08-06 11:57

Psycho Cowboy wrote:

> [...]
> Har faktisk overvejet lidt, om ikke jeg i vores bagrude skulle få
> skrevet: "En rigtig hund reklamerer man sq ikke for!" med en silhuet

Det undrer faktisk også mig. En Beagle har noget af det yndigste
"ansigt" man kan tænke sig. Har hørt fra en bekendt der er Beagleejer,
at det er noget af en stædig hund, men det kommer vel an på opdragelsen
vil jeg tro. Der er vel også en del der er skarpe modstandere af den
engelske rævejagt, hvor man bruger Beagles. Det er en væmmelig form for
jagt, som jo også er blevet forbudt s.v.j.v
Den stakkels ræv bliver ikke levnet en chance.

Jeg synes det er en sød hund, hvis det kan glæde dig.

Din signatur "reklamerer" jo også lidt

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 21-08-06 14:23

"Tove Krieger" < skrev i en meddelelse

> Så lige i B.T i går dette link, hvor man kan stemme:
>
> www.danmarkssoedestehund.dk

Uha den er svær
Gadekrydset med nummer 16 er da ikke til at stå for - jeg er sikker på der
har været en Jack Russell på færde der! Så den fik min stemme i går.
I dag går min stemme til Bulldog'en - jeg er helt solgt!

- Winnie

Fra : jopa

Dato : 21-08-06 15:32

Winnie Schildknecht skriblede bla:
> I dag går min stemme til Bulldog'en - jeg er helt solgt!

Lidt ærgeligt at Jens'ses Angel ikke blev optaget, men for dem der ikke har
set hende fandt jeg dette billede som de havde kasseret.
Jeg ville klart have givet min stemme til Angel.
Her er hun : http://jp-web.dk/dog.jpg
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-08-06 15:38

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> har set hende fandt jeg dette billede som de havde kasseret.
> Jeg ville klart have givet min stemme til Angel.

-------

hø hø hø..

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-08-06 15:47

jopa wrote:
> [...]
> ikke har set hende fandt jeg dette billede som de havde kasseret.
> Jeg ville klart have givet min stemme til Angel.

Ih altså, hvor er du altså styg John, at du kan nænne det. Nu bli'r Jens
ikke glad

Mvh Tove :)

Fra : jopa

Dato : 21-08-06 16:21

Tove Krieger skriblede bla:

> Ih altså, hvor er du altså styg John, at du kan nænne det. Nu bli'r
> Jens ikke glad

Jo da det er jo hans sengevædende Golden.
Da han ingen kvinde har må han jo nøjes med den.
Vores er jo heller ikke altid lige kønne om morgenen
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-08-06 18:40

> Jo da det er jo hans sengevædende Golden.

Lige på en studs

> Da han ingen kvinde har må han jo nøjes med den.

Hun er garanteret billigere i drift end din kone.
Angel kan desværrer ikke lave mad, det går bedre med at spise den,
hun er dog ret dygtig til at vaske op

> Vores er jo heller ikke altid lige kønne om morgenen

Angel er altid smuk

/Jens

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 21-08-06 15:49

"jopa" skrev
> [...]
> har set hende fandt jeg dette billede som de havde kasseret.
> Jeg ville klart have givet min stemme til Angel.

Øhm... Jeg mangler ord og Berta tuder stadig af grin
- Winnie

Fra : jopa

Dato : 21-08-06 16:17

Winnie Schildknecht skriblede bla:

> Øhm... Jeg mangler ord og Berta tuder stadig af grin
> - Winnie

Så længe Jens er glad for den må det da være ok, men forestil dig at vågne
op i dobbeltsengen og glo på det monstrum.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 21-08-06 18:41

> Så længe Jens er glad for den må det da være ok, men forestil dig at
> vågne op i dobbeltsengen og glo på det monstrum.

Jeg er heldigvis nærsynet

/Jens

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 21-08-06 20:27

"jopa" skrev i en meddelelse
> Winnie Schildknecht skriblede bla:

> Så længe Jens er glad for den må det da være ok, men forestil dig at vågne
> op i dobbeltsengen og glo på det monstrum.

Åh nej, nu spolerede du min nattesøvn...

Bortset fra det, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at Jens er rigtig glad
for sin Angel

- Winnie

Fra : pwh

Dato : 21-08-06 21:10

> Bortset fra det, så er jeg ikke et sekund i tvivl om at Jens er
> rigtig glad for sin Angel
>
> - Winnie

Alle der møder hende bliver vilde med hende,
hun er med garanti Rødovres mest kælne hund og
hun fiser hen til de fleste hundeejere og skal nusses.
Det kan de færreste mennesker stå for

/Jens

Fra : pwh

Dato : 21-08-06 18:36

jopa wrote:
> Lidt ærgeligt at Jens'ses Angel ikke blev optaget, men for dem der
> ikke har set hende fandt jeg dette billede som de havde kasseret.
> Jeg ville klart have givet min stemme til Angel.
> Her er hun : http://jp-web.dk/dog.jpg

Er hun ikke bare smuk min lille Angel
Lidt flere billeder af hende her.
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11569

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-08-06 19:52

pwh wrote:

> Er hun ikke bare smuk min lille Angel
> Lidt flere billeder af hende her.
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11569

Hun er bare så sød Jens, det kan overhovedet ikke diskuteres - basta.

Venlig hilsen

Tove :)

Fra : pwh

Dato : 21-08-06 21:16

> Hun er bare så sød Jens, det kan overhovedet ikke diskuteres - basta.
>
> Venlig hilsen
>
> Tove :)

Tak, det er hun faktisk det meste af tiden

Men hun elsker nu også en god slåskamp med mig eller Tyson,
hun bed fandeme et mindre hul i min arm igår da vi legede vildt,
det måtte jeg pænt finde mig i, jeg havde jo selv startet

Se det kunne søde Tyson ikke finde på, han bryder sig nemlig ikke om
at lege vilde slåslege med mig, det elsker Angel derimod

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-08-06 21:56

pwh wrote:

> [...]
>
> Se det kunne søde Tyson ikke finde på, han bryder sig nemlig ikke om
> at lege vilde slåslege med mig, det elsker Angel derimod

Selvfølgelig kunne søde Tyson ikke finde på det.

Er du stivkrampevaccineret inden for de sidste 10 år ? Jeg spø'r fordi
lille mini "kom til" at bide mig i håndledet for nogle måneder
siden. Det var min egen skyld, fordi jeg legede vildt ligesom dig, og
det så faktisk ikke ud som om hun havde bidt hul.

Næste aften var mit håndled hovnet op til uformelighed, så turen gik
til lægevagten på Kalundborg Sygehus. En sprøjte og penicillin i 10
dage var resultatet. Hold da op, jeg sov ikke om natten for smerter,
og armen skulle holdes opad ellers gjorde det mere ondt. Så jeg fik en
lærestreg, man skal passe på for deres tænder er fulde af meget
farlige bakterier sagde lægen. Så ku' jeg lære det ku' jeg.

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : pwh

Dato : 21-08-06 22:11

> Selvfølgelig kunne søde Tyson ikke finde på det.

Han er nemlig Far's søde dreng
Angel er bare ond ved os begge to, det er kun katten hun har respekt for

> Er du stivkrampevaccineret inden for de sidste 10 år

Det er under 1 år siden jeg sidst fik et skud,
der var en maskine der bed mig i hånden ude på arbejdet

/Jens

Fra : C.H

Dato : 22-08-06 12:38

> Er hun ikke bare smuk min lille Angel
> Lidt flere billeder af hende her.
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11569
>
> /Jens

Jo, hun er godt nok en lækkerbidsken.... Flot farve, dejligt udtryk... Hun
ligner en rigtig krammepotte.... Og tilsyneladende er Tyson da også vild med
hende

CH

Fra : pwh

Dato : 22-08-06 18:22

> Jo, hun er godt nok en lækkerbidsken.... Flot farve, dejligt
> udtryk... Hun ligner en rigtig krammepotte.... Og tilsyneladende er
> Tyson da også vild med hende
>
> CH

Hun er en rigtig puttegris, ingen tvivl om det
Men samtidigt er hun meget vagtsom og passer godt på os,
er der nogen hun synes der ser forkerte ud skal de ikke nærme sig.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-08-06 22:24

C.H wrote:
> [...]

Ved du hvad Jens. Nu synes jeg du skal alvor af det og gøre hende til
en ærbar hund

http://www.marryyourpet.com/examples.html

Det er noget skidt med lange forlovelser. LOL

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Kim H.

Dato : 24-08-06 20:29

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Her er hun : http://jp-web.dk/dog.jpg
> --
Hvad fanden. . . . jeg var ikke klar over at svigermor var kommet på nettet
;0)

Kim

Fra : jopa

Dato : 24-08-06 20:51

Kim H. skriblede bla:
> Hvad fanden. . . . jeg var ikke klar over at svigermor var kommet på
> nettet ;0)

Ha ha du er i familie med Jenses hund
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-06 16:49

> Så lige i B.T i går dette link, hvor man kan stemme:
>
> www.danmarkssoedestehund.dk
>
> Jeg har stemt og kan stemme een gang pr. dag frem til d. 23/8.

Jeg synes at hund nummer 50 er enormt nuttet, på sin egen kluntede måde.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/