Til Marie - OT
Fra : Leyna

Dato : 19-08-06 10:12

Jeg har forsøgt at sende mail til dig, men jeg får dem lige i hovedet
igen. Prøv lige at kontakte mig, så vi måske kan bruge en anden mail
adr.

Til alle andre. Undskyld at jeg lige benytter et par linier på dette,
men det handler faktisk om hunde.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 19-08-06 10:15

Leyna skriblede bla:

> Til alle andre. Undskyld at jeg lige benytter et par linier på dette,
> men det handler faktisk om hunde.

Vi kræver at vide hvad i går og brygger sammen om os
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 19-08-06 10:49

> Vi kræver at vide hvad i går og brygger sammen om os

Det er et snigangreb på Milo, jeg er med i undergrundsgruppen

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 19-08-06 11:29

On Sat, 19 Aug 2006 11:48:44 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det er et snigangreb på Milo, jeg er med i undergrundsgruppen

Et snigangreb på Milo ville ikke være sjovt, hvis ikke det blev gjort
i fuld offentlighed.
Når nu I er så nysgerrige, så handler det lidt om HTML og lidt om ben.
Til hundene altså. Lige pt ligger Hans og rå gnasker et kæmpeben
direkte importeret fra Bornholm.

Men det sidste handler osse lidt om BARF, som jeg stadigvæk ikke helt
har lagt på hylden. Jeg SKAL ha' Hans' pels/hud i orden!

Er det oplysninger nok?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 19-08-06 12:26

Leyna wrote:
> Men det sidste handler osse lidt om BARF, som jeg stadigvæk ikke helt
> har lagt på hylden. Jeg SKAL ha' Hans' pels/hud i orden!

Hvorfor må vi andre ikke læse med om BARF :-?

/Jens

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 19-08-06 12:35

> Hvorfor må vi andre ikke læse med om BARF :-?
>
> /Jens

hej Jens
jeg barfer selv mine hunde. Du kan læse om emnet på følgende links:

www.basenji.dk (under punktet fodring)

www.raw4dogs.dk

Venlig hilsen
Anelise

Fra : pwh

Dato : 19-08-06 12:39

> hej Jens
> jeg barfer selv mine hunde. Du kan læse om emnet på følgende links:

> [...]

Tak for linksne
Men min dovenskab og pengepung vælger at kører
videre med Olivers tørkost som primært foder

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 19-08-06 15:13

On Sat, 19 Aug 2006 13:26:12 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hvorfor må vi andre ikke læse med om BARF :-?

Fordi det foregår via privat mail!

Jeg skal bare se om jeg kan få et par spark til at komme i gang, eller
om jeg blot skal skifte tørfodertype. Når jeg har noget konkret at
komme med skal jeg nok dele ud af mine erfaringer.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-08-06 10:56

jopa wrote:
> Leyna skriblede bla:

> Vi kræver at vide hvad i går og brygger sammen om os

Det var da dejligt at få at vide. Så er den myte blevet "aflivet", at
det kun er kvinder der er nysgerrige LOL

Venlig hilsen
Tove :)

Fra : Leyna

Dato : 19-08-06 11:24

On Sat, 19 Aug 2006 11:15:17 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Vi kræver at vide hvad i går og brygger sammen om os

Søde John, du er slet ikke interessant nok til at vi har gidet snakke
om dig.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 19-08-06 11:25

Leyna skriblede bla:

> Søde John, du er slet ikke interessant nok til at vi har gidet snakke
> om dig.

Ok det er Jens i snakker om så er jeg mere rolig
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 19-08-06 15:11

On Sat, 19 Aug 2006 12:25:24 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Ok det er Jens i snakker om så er jeg mere rolig

Han og hans sengevædende Golden er da ikke mere spændende!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-08-06 10:52

Leyna wrote:
> [...]
> adr.
>
> Til alle andre. Undskyld at jeg lige benytter et par linier på dette,

Jeg synes ikke at du er OT. Så er jeg det også, når jeg spørger Marie.

Kan du huske billeder af vores hunde-tråden? Du er den eneste der
mangler i mit private album. Det er lidt svært at "hente" de dejlige
vovser, når man "kun" kan se dem on-line med Macromedia Flashplayer. Er
der ikke et andet sted hvor de kan downloades som alm. billeder ? De er
så søde, så dem vil jeg da gerne ha'. Jeg er også forelsket i boxere, da
min datter havde een af slagsen. Han var bare så dejlig.

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 19-08-06 12:17

> [...]
> dem vil jeg da gerne ha'. Jeg er også forelsket i boxere, da min datter
> havde een af slagsen. Han var bare så dejlig.

arhj...tove...det kan vi da ikke have... giv mig lige lidt tid, så vil jeg
sende til dig
er lige kommet ind ad døren..(-;

mvh .marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-08-06 12:42

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> arhj...tove...det kan vi da ikke have... giv mig lige lidt tid, så
> vil jeg sende til dig
> er lige kommet ind ad døren..(-;

Tusind tak. Giv dig bare god tid, det er altid dejligt at vente på noget
godt ved du nok. :)

Venlig hilsen
Tove :)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 19-08-06 12:15

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen
-----------

nå det er derfor..haha...jeg havde en ide om at du måske var blevet træt af
at være klogeåge ..GGG..
jamen så forstår jeg bedre ...der er en anden der har sagt det samme, at han
får mails i nakken igen... jeg kan ikke rigtig finde ud af hvorfor..
men brug den anden, du ved med fodboldbenene.. har du stadig den? jeg sender
dig lige en mail fra den ihvertfald.

det lyder skønt at de hygger sig med benene..du burde have taget et billede
af det..syn for guder..

mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 19-08-06 15:19

On Sat, 19 Aug 2006 13:15:19 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>det lyder skønt at de hygger sig med benene..du burde have taget et billede
>af det..syn for guder..

Jeg tror de begge er blevet lidt trætte af at tygge, men når de får de
næste ben, så tror jeg, at jeg videofilmer Vaks. Han er altså SÅ sjov
når han har ben. Bare man kigger på ham, så knurrer han højt, dybt og
inderligt, alt imens halen går som besat. Hvis ikke jeg kendte ham
ville jeg gå i en meget stor bue udenom ham, for han lyder som om han
mener det.

Hans derimod kan man snakke med, klappe og nusse mens han gnaver. Jeg
kan endda ta' benet uden at han siger noget som helst. (Jeg tager det
nu ikke, for det er jo hans ben.) Til gengæld bliver der knurret
arrigt hvis Vaks forsøger at nærme sig. Jojo, der er skam kommet
masser af liv i huset. :D
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk