Ekstra brystvorte?
Fra : nana sørensen

Dato : 15-08-06 15:41

Hej gruppe...

Måske et sært spørgsmål... Men hvor mange brystvorter har hunde normalt?
Baby har nemlig 9. Virkelig sært at det er et ulige antal.

Mvh. Nana

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 15-08-06 18:39

"nana sørensen" < skrev i en meddelelse
> Måske et sært spørgsmål... Men hvor mange brystvorter har hunde normalt?
> Baby har nemlig 9. Virkelig sært at det er et ulige antal.

Det normale antal er 8.
Berta har også en ekstra brystvorte, der endda også producerer mælk. Da hun
havde hvalpe, var den dog ikke interessant. Den er nemlig ikke særlig stor.

Så ingen panik

- Winnie

Fra : nana sørensen

Dato : 16-08-06 00:21

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> wrote in message

> [...]
> Berta har også en ekstra brystvorte, der endda også producerer mælk. Da
> hun havde hvalpe, var den dog ikke interessant. Den er nemlig ikke særlig

Det var heller ikke af panik. LOL Jeg kender en menneskekvinde der også har
ekstra brystvorter, men jeg undrede mig bare. Det sjove er, at Babyes to
øverste nipples er små, men den ekstra niende som sidder mellem to andre par
er ligeså stor som de andre. Meget sært.

Fra : qfha

Dato : 15-08-06 20:17

nana sørensen skrev:

> Hej gruppe...
>
> Måske et sært spørgsmål... Men hvor mange brystvorter har hunde normalt?
> Baby har nemlig 9. Virkelig sært at det er et ulige antal.
>
> Mvh. Nana

Sikker på, at det er hund du har

Det er ikke unormalt, at der variationer i antallet af brystvorter.
mvh
qfha

Fra : nana sørensen

Dato : 16-08-06 00:22

"qfha" <bt_s2002@yahoo.dk> wrote in message

nana sørensen skrev:

> [...]
>
> Måske et sært spørgsmål... Men hvor mange brystvorter har hunde normalt?
> Baby har nemlig 9. Virkelig sært at det er et ulige antal.

Jeg kan godt blive i tvivl sommetider. LOL Baby er nuttet, men ret grim i
virkeligheden.

Det er ikke unormalt, at der variationer i antallet af brystvorter.

Cool. Jeg elsker også min mutanthund alligevel.

mvh
qfha

Fra : Søren LH

Dato : 15-08-06 20:27

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe...
>
> Måske et sært spørgsmål... Men hvor mange brystvorter har hunde normalt?
> Baby har nemlig 9. Virkelig sært at det er et ulige antal.
>
> Mvh. Nana
Min schæfertæve har også en ekstra der sidder sådan lidt udenfor systemet i
forhold til de andre.

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 15-08-06 20:42

Søren LH skriblede bla:
> Min schæfertæve har også en ekstra der sidder sådan lidt udenfor
> systemet i forhold til de andre.

Det er alt det indavl de kører med i de brugslinier
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 15-08-06 21:24

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Søren LH skriblede bla:
>>
> Det er alt det indavl de kører med i de brugslinier
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk

Sådan er det, så får man masser af drift, masser af fart, masser af
arbejdsglæde, masser af patter - kort sagt masser af hund

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 15-08-06 21:31

Søren LH skriblede bla:

> Sådan er det, så får man masser af drift, masser af fart, masser af
> arbejdsglæde, masser af patter - kort sagt masser af hund

*LOL* *LOL*
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : nana sørensen

Dato : 16-08-06 00:23

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> wrote in message

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Min schæfertæve har også en ekstra der sidder sådan lidt udenfor systemet
> [...]

Den her sidder mellem to andre par, bare lige imellem uden at have en
partner. LOL

Fra : Søren LH

Dato : 16-08-06 02:28

> Den her sidder mellem to andre par, bare lige imellem uden at have en
> partner. LOL
Jeg tror det er det samme med Vizla, det er vist mellem de næstbageste og
trediebageste. Men det er mest hvad jeg kan huske fra hendes hvalpetid, nu
er det ikke så let at danne sig et overblik over hvad der er nede i
schæferpelsen. De er ret små.

Fra : nana sørensen

Dato : 16-08-06 10:33

> [...]
> trediebageste. Men det er mest hvad jeg kan huske fra hendes hvalpetid, nu
> er det ikke så let at danne sig et overblik over hvad der er nede i

Babye ser ret tydelige her eftet hun har ammet sin enlige lille puppy. Den
har også taget godt fra må man sige. Jeg tror faktisk Babys sidder på samme
sted som din hunds. Det er godt nok underlige.