Hundegitter ?mm.
Fra : Harald Blaatand

Dato : 15-08-06 13:12

Hej
"Hundemennesker !"
Jeg har 3 hunde,Far Labrador,Mor Flatcoated og deres Flabrador søn på 6
måneder,bortset fra mor og far slås lidt,går det egentlig meget godt,de er
ret gode til at skælde ud og trækker som en mindre bryggerhest,ihvertfald
mor og far

Problemet opstår når jeg vil køre dem en tur til stranden,Far opfører sig
pænt,men mor og søn(som vi har haft i kortest tid),skubber til hundehegnet
og vil op på forsædet,hundehegnet er skruet fast mellem loft og gulv,og er
ikke ret godt

Hvor køber jeg et ordentligt hundegitter til min Volvo 740 St.car ?

Volvo har et til ca 2000,-,men hvor godt det er ved jeg ikke,det skal
tilsyneladende monteres for langt tilbage ,så pladsen til 3 hunde bliver
lidt begrænset,nogen gode ideer ?

Mvh

Steen

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-08-06 18:08

Harald Blaatand wrote:
> [...]
> tilsyneladende monteres for langt tilbage ,så pladsen til 3 hunde
> bliver lidt begrænset,nogen gode ideer ?

Hej Steen.
Har du prøvet at se i den tråd fra d. 6/8 der hedder "Hundebur i
Cordoba", der er endda links til billeder af hundebure i biler.

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Harald Blaatand

Dato : 15-08-06 19:36

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message
> [...]
> Har du prøvet at se i den tråd fra d. 6/8 der hedder "Hundebur i Cordoba",
> der er endda links til billeder af hundebure i biler.

Hej Tove
Ja,jeg har set den,men at sætte 3 hunde i et bur er måske lidt voldsomt,jeg
vil bare holde 2 af dem væk fra forsæderne mens jeg kører

Jeg har set et smart gitter der var monteret bagpå forsæderne,men er ikke
stødt på noget tilsvarende i nogle butikker.

Mvh

Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 16-08-06 05:48

"Harald Blaatand" <bigtwincam88@larsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Volvo har et til ca 2000,-,men hvor godt det er ved jeg ikke,det skal
> tilsyneladende monteres for langt tilbage ,så pladsen til 3 hunde bliver
> [...]

vi havde samme problem med det møggitter du omtaler og en mazda stationscar,
det holder bare ikke i længden. vi købte så et net, som skulle spændes ud,
oppe og nede, husker faktisk ikke hvor det blev købt, men det var heller
ikke den store succes.
bilen blev så skiftet ud med en pegeot partner, og der var fra start en
originalt gitter mellem kabinen og bagagerum, og det må jeg sige er ganske
genialt og holder 100%. men de er pebrede i priserne de originale men så
passer de altså også til bilen.
mvh. marie

Fra : Harald Blaatand

Dato : 16-08-06 08:27

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in
message news:44e2a35a$0$145$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> [...]
> genialt og holder 100%. men de er pebrede i priserne de originale men så

Nu er det ikke oprindeligt en varevogn,og derfor kan jeg jo nok ikke finde
et originalt gitter der passer mellem kabinen og bagagerum,og den smarteste
løsning med et gitter monteret bag sædet,ved jeg ikke hvor jeg kan købe!
Det ville jo også være smart at kunne bruge bagsæderne engang i mellem.

Nu må jeg så i mellemtiden prøve med endnu et møg gitter,det her ser dog
lidt stærkere ud,og var også billigere.
Mvh

Steen

--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om