hundebørnehave
Fra : wendelboegissel@priv~

Dato : 13-08-06 13:57

jeg vil gerne starte en form for børnehave for hunde og vil derfor
gerne høre om det er noget i ville bruge og hvor meget i ville betale
for at få passet jeres hund mens i er på arbejde, evt kun et par
timer lidt luftning i skov og på strand og lign. selvfølgelig med
nogle foreskellige aktiviteter så som at lugte til forskellige dufte,
finde små godbidder gemt rund omkring. er der andre kommentarer
modtager jeg da også gerne det.

Fra : bettina jespersen

Dato : 13-08-06 15:29

det er lige nøjagtig hvad jeg står og mangler i silkeborg området. så hvis
du bor der ville det jo være perfekt.

jeg har set andet steds at man skal give 1500 om måneden jeg syntes det
lyder af meget når man selv skal have foder med.
har du nogen form for uddannelse inden for dyr?
jeg spørger af ren nysgerrighed for jeg har selv overvejet at starte et
sådan her i området men jeg har ikke økonomien til det lige nu.

håber du får det startet jeg tror der bliver mere og mere brug for hunde
dagplejere.

god vind bettina

Fra : Anette

Dato : 13-08-06 15:50

bettina jespersen wrote:

> jeg har set andet steds at man skal give 1500 om måneden jeg syntes
> det lyder af meget når man selv skal have foder med.

Det er det da vist også. På hundepensionen her i nærheden af os, giver man
800kr/md for hvalpedagpleje.

/ Anette

Fra : bettina jespersen

Dato : 13-08-06 16:12

det syntes jeg også lyder mere rimeligt. hvor bor du? og skal man selv have
foder med?

hilsen bettina

Fra : Anette

Dato : 13-08-06 17:10

bettina jespersen wrote:
> det syntes jeg også lyder mere rimeligt. hvor bor du? og skal man
> selv have foder med?

Næsten midt på Fyn. Og nej der er incl Hills foder i hvalpedagplejen ( og i
pensionen)
http://www.lilledyred.dk/?ID=132

Birgitte, der har pensionen er uddannet veterinærsygeplejerske og har
diverse kurser i adfærdsbehandling. Vi har fået passet vores hunde der et
par gange og de har været glade for at være der. Det er rart, lige som det
er dejligt at mærke Birgitte virkelig går op i hundene og fortæller en
masse om sine oplevelser med vores hund.

/ Anette

Fra : wendelboegissel@priv~

Dato : 15-08-06 17:36

bettina jespersen wrote:
> [...]
> sådan her i området men jeg har ikke økonomien til det lige nu.
>
> håber du får det startet jeg tror der bliver mere og mere brug for hunde

tak men desvære bor jeg på sjælland, håber du på et tidspunkt får
startet selv
det lyder godt nok lidt dyrt når det er uden foder...
jeg har ikke en hel uddannelse, men har taget grundforløb som
dyrepasser og mangler bare en læreplads for at blive færdig