Danmarks sødeste hund
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-08-06 12:53

Nå, hvor mange herfra har en hund med i opløbet om Danmarks sødeste
hund?

Mvh Trine, som ikke gad 700 hunde i Århus

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Ralph

Dato : 12-08-06 14:42

> Nå, hvor mange herfra har en hund med i opløbet om Danmarks sødeste
> hund?

Hvad mener du med opløbet, jeg har da haft Danmarks sødeste hund i næsten 2
år nu.

--
venligst
Ralph

Fra : jopa

Dato : 12-08-06 15:14

Trine Kornum Christiansen skriblede bla:
> Nå, hvor mange herfra har en hund med i opløbet om Danmarks sødeste
> hund?

Min vandt da
http://jp-web.dk/milo2006.jpg

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 12-08-06 22:28

jopa wrote:
> Min vandt da
> http://jp-web.dk/milo2006.jpg

Gaaaaaaaaab
Stangvarer, jeg har set 5000 der ligner den
Nogenlunde lige så speciel som min gamle Kadyt

Næh her har du en kvalihund, friske billeder imellem
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11569

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-08-06 22:45

> Næh her har du en kvalihund, friske billeder imellem
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11569
>
> /Jens

Uhm - mere mums til mit album

Billedet i 2. række fra oven yderst til venstre. Det billede kan jeg
især godt li'. Der kan man rigtig se rottweileren skinne igennem.

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : pwh

Dato : 12-08-06 22:57

> [...]
>
> Billedet i 2. række fra oven yderst til venstre. Det billede kan jeg
> især godt li'. Der kan man rigtig se rottweileren skinne igennem.

Tak skal du have

Jeg synes ikke selv at Rotten i hende fornægter sig,
men hun bliver som regel taget for en ren lab.
Jeg har så bare aldrig set så stor og muskuløs en labtæve i mit liv

Men vent nu bare på John, han skal nok himle op om sengevæder,
men modsat Milo kan Angel både pisse i sengen og som en hanhund,
det kan Milo ikke præsterer

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 10:09

pwh skriblede bla:

> Men vent nu bare på John, han skal nok himle op om sengevæder,
> men modsat Milo kan Angel både pisse i sengen og som en hanhund,
> det kan Milo ikke præsterer

Milo er blot sent udviklet
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 10:15

> Milo er blot sent udviklet

Vil det sige at han stadig vokser,
så ender han mere som kamel end som hyæne

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-08-06 10:28

pwh wrote:

> Vil det sige at han stadig vokser,
> så ender han mere som kamel end som hyæne
>
> /Jens

Nu skal I altså bare høre.

Mine forældre havde for mange år siden en lille pekingesertæve. Det var
en gal lille madamme der bare så sød ud. Men hun kunne altså ikke finde
ud af det med at tisse, så hun gik hen til et træ og placerede begge
bagpoter opad træet så hun stod på forpoterne, og så tissede hun sig
selv ned ad maven. Ka' I stikke den ?

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 10:33

Tove Krieger skriblede bla:
>så hun gik hen til et træ og placerede
> begge bagpoter opad træet så hun stod på forpoterne, og så tissede
> hun sig selv ned ad maven. Ka' I stikke den ?

Ja da nemt.
Min pisser op af kvinder der udviser angst
og Jenses Angel pisser ham op af ryggen når de ligger i ske
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 11:52

jopa wrote:
> og Jenses Angel pisser ham op af ryggen når de ligger i ske

Den luner så dejligt

/Jens

Fra : Winther

Dato : 16-08-06 22:27

> Den luner så dejligt

Så længe det varer

Fra : pwh

Dato : 17-08-06 09:23

> Så længe det varer

Fidusen er bare at give hende en masse og drikke inden man går i seng

/Jens

Fra : pwh

Dato : 12-08-06 23:15

Tove Krieger wrote:
> Billedet i 2. række fra oven yderst til venstre. Det billede kan jeg
> især godt li'. Der kan man rigtig se rottweileren skinne igennem.

Hvad med billedet i nederste højre hjørne, der kommer hun
rigtigt til sin ret, ikke 1 gram fedt for meget på den tøs

Jeg er såmænd da også stolt af Tyson, men han er næsten en
metervarer som den der Milohund, ikke noget at prale af

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 10:06

pwh skriblede bla:

> Næh her har du en kvalihund, friske billeder imellem
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11569

Af en Golden retriver at være så er den rigtig flot med den skinnene brune
pels.
Sandalerne trænger dog til udskiftning
--
Mvh.John

www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 10:12

> Af en Golden retriver at være så er den rigtig flot med den skinnene
> brune pels.

Tak
Det hjælper gevaldigt på pelsen med en gang autovoks

> Sandalerne trænger dog til udskiftning

Nu har jeg jo fået bil og behøver ikke at gå mere

Jeg gider forøvrigt ikke svine Milo til merer hvis du ikke bliver sur
og forsvarer ham

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 10:18

pwh skriblede bla:

> Jeg gider forøvrigt ikke svine Milo til merer hvis du ikke bliver sur
> og forsvarer ham

Milo er ligeglad han følger ikke med i denne gruppe.
Og jeg ved jo at i ikke mener det men tværtimod syntes at han er den
flotteste schæfer i har set nogensinde.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-08-06 10:35

jopa wrote:
> pwh skriblede bla:

> Milo er ligeglad han følger ikke med i denne gruppe.
> Og jeg ved jo at i ikke mener det men tværtimod syntes at han er den
> flotteste schæfer i har set nogensinde.

Han er bare så dejlig John. :) Fortsæt endelig jeres "ordspil",
ellers ender det med at blive en smadderkedelig gruppe.

Hvordan udtales hans navn ? på dansk eller engelsk ?

Venlig hilsen
Tove :)

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 10:42

Tove Krieger skriblede bla:

> Hvordan udtales hans navn ? på dansk eller engelsk ?

English

Bemærk venligst at det er alle de andre der generer min hund hvorimod jeg
ofte roser deres
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-08-06 11:16

jopa wrote:
> Tove Krieger skriblede bla:

> English

Ja, jeg tænkte det nok. Det har jeg også gjort hele tiden :)

> Bemærk venligst at det er alle de andre der generer min hund hvorimod
> jeg ofte roser deres

Så er det da godt hvis I begge har en bred ryg ;)

Mvh Tove :)
Og et kram mere til Milo. Jeg er vild med schæfere og vader bare lige
hen til dem, så mig ville han helt sikkert ikke tisse på. Jeg har jo
også mange års erfaring med schæfere, så det er lidt svært for mig at
være bange for dem, men respekt det skal man ha'.

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 11:57

jopa wrote:
> Bemærk venligst at det er alle de andre der generer min hund

Hvad er det for en hund du bliver ved med at snakke om,
nu må vi snart se nogle billeder, vi har kun set en Hyænekamel indtil videre

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 12:09

pwh skriblede bla:

> Hvad er det for en hund du bliver ved med at snakke om,
> nu må vi snart se nogle billeder, vi har kun set en Hyænekamel indtil
> videre

Ok du bliver ved så er det din egen skyld at du i medgift får et billede af
den NYE Opel sammen med Milo
Det er straffen.
http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=37
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 14:15

pwh skriblede bla:

> Hvad er det for en hund du bliver ved med at snakke om,
> nu må vi snart se nogle billeder, vi har kun set en Hyænekamel indtil
> videre
Hvem sagde hyæne
http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=40

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 14:49

> Hvem sagde hyæne
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=40

Hvordan er det han slæber sin bagkrop afsted

I får også lige et par nye billeder af Tyson.
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11568

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 15:32

pwh skriblede bla:

> I får også lige et par nye billeder af Tyson.
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11568

Flot halvschæfer
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 15:49

> Flot halvschæfer

Tak
Bemærkede du også min feriehund Felix, han er en Lab/Border,
en lille skid på 24kg, tænk at hunde kan værer så små

/Jens

Fra : Winther

Dato : 16-08-06 22:34

> Tak
> Bemærkede du også min feriehund Felix, han er en Lab/Border,
> en lille skid på 24kg, tænk at hunde kan værer så små
>
> /Jens

Min grå schæfertæve vejer ikke mere. Har lige været til prøve sammen med
flere hyænekamelschæfere.....så ku´de lære det! Store dumme og sløve...men
selvfølgelig stadig bedre end andre racer....

Fra : pwh

Dato : 17-08-06 09:26

> Min grå schæfertæve vejer ikke mere.

Næh, der er som regel ikke meget kød på Schæfertæverne,
det er pels og poter det hele

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 13-08-06 20:42

On Sun, 13 Aug 2006 15:15:09 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Hvem sagde hyæne
>http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=40

*ROTFLMAO*

Stakkels hyæne. Nu har den endnu engang fået kappet et stykke af
bagbenene.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 13-08-06 20:41

On Sun, 13 Aug 2006 11:42:29 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Bemærk venligst at det er alle de andre der generer min hund hvorimod jeg
>ofte roser deres

Det må du undskylde, men jeg vidste slet ikke at du havde fået hund!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 21:07

Leyna skriblede bla:

> Det må du undskylde, men jeg vidste slet ikke at du havde fået hund!

Nu mangler vi blot lidt nye billeder af dine overfodrede uægte monstromer,
men de er vel blevet så store at de ikke kan være på billederne
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 14-08-06 05:15

> Nu mangler vi blot lidt nye billeder af dine overfodrede uægte
> monstromer, men de er vel blevet så store at de ikke kan være på
> billederne

De sidste billeder er vel ren hundeponografi, med Vaks hængende
på naboes tæve

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 14-08-06 07:07

On Mon, 14 Aug 2006 06:14:43 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>De sidste billeder er vel ren hundeponografi, med Vaks hængende
>på naboes tæve

Det hedder ikke porno. Det er ren erotik. Og iøvrigt var der ingen af
dem der smed pelsen, så de er skam helt anstændige!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 14-08-06 07:06

On Sun, 13 Aug 2006 22:06:39 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Nu mangler vi blot lidt nye billeder af dine overfodrede uægte monstromer,
>men de er vel blevet så store at de ikke kan være på billederne

Hov hov... Det var da vist ikke ros, det dér, vel?
Men for at vende tilbage til subj. Er der slet ikke nogen herinde der
har deltaget?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 14-08-06 18:14

Leyna wrote:
> Men for at vende tilbage til subj. Er der slet ikke nogen herinde der
> har deltaget?

Det ville ikke værer fair af mig at stille op med mine vidundre

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 14-08-06 22:14

On Mon, 14 Aug 2006 19:13:34 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det ville ikke værer fair af mig at stille op med mine vidundre

Og jeg havde desværre ikke tid, så folk må undvære mine lækre
hundebasser på den kommende kalender.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 11:55

jopa wrote:

> Og jeg ved jo at i ikke mener det men tværtimod syntes at han er den
> flotteste schæfer i har set nogensinde.

Ok, det vil jeg så gerne indrømme han er
Han ser precis ud som en Schæfer skal se ud, de kan såmænd også
værer pæne i sorte/hvide/grå, men Milo's tegninger er i mine øjne de
helt rigtige til en klassisk Schæfer.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 11:59

pwh skriblede bla:

> Ok, det vil jeg så gerne indrømme han er
> Han ser precis ud som en Schæfer skal se ud, de kan såmænd også
> værer pæne i sorte/hvide/grå, men Milo's tegninger er i mine øjne de
> helt rigtige til en klassisk Schæfer.

Der tjente du lige til 10 l super til kadytten, plus bonus et par nye sutsko

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : C.H

Dato : 13-08-06 14:53

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Og jeg ved jo at i ikke mener det men tværtimod syntes at han er den
> flotteste schæfer i har set nogensinde.

Hmmm.. Nu vil jeg lige sige, at jeg har ejet den flotteste schæfer til
dato....Og den næste er undervejs.... Såååå.... Milo er skøn at se på, men
bare vent til lille Cassius kommer på banen!!!!!

CH

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 15:02

C.H skriblede bla:
> Hmmm.. Nu vil jeg lige sige, at jeg har ejet den flotteste schæfer til
> dato....Og den næste er undervejs.... Såååå.... Milo er skøn at se
> på, men bare vent til lille Cassius kommer på banen!!!!!

Ja det bliver jo spændende
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-08-06 15:15

C.H wrote:
> [...]
> dato....Og den næste er undervejs.... Såååå.... Milo er skøn at se
> på, men bare vent til lille Cassius kommer på banen!!!!!

Spørg lige om vi glæder os ?

Mvh Tove :)

Fra : C.H

Dato : 13-08-06 15:25

> Spørg lige om vi glæder os ?
>
> Mvh Tove :)

Du kan bande på, at det gør jeg ihvertfald!!!

Der gået 5 dage....KUN 5 dage... Det bliver de længste 8 uger i mands
minde....

Vi skal til kennelen og se de små vapser i levende live i næste uge - jeg
glæder mig afsindigt!!

CH

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 15:32

> Du kan bande på, at det gør jeg ihvertfald!!!
>
> Der gået 5 dage....KUN 5 dage... Det bliver de længste 8 uger i mands
> minde....

Urk, jeg skulle kun vente 3-4 uger på mine hunde i sin tid,
og der sneglede dagene sig simpelthen af sted, jeg føler med dig

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 15:35

pwh skriblede bla:

> Urk, jeg skulle kun vente 3-4 uger på mine hunde i sin tid,
> og der sneglede dagene sig simpelthen af sted, jeg føler med dig

Det er jo det der viser at det ikke er impulskøb. a propo qxl
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 15:54

> Det er jo det der viser at det ikke er impulskøb. a propo qxl

Næh, begge mine hunde var planlagt i god tid i forvejen.
Jeg kunne heller ikke forestille mig at skille mig af med dem,
tværtimod vil jeg da gerne have en mere

/Jens

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 15:19

> Spørg lige om vi glæder os ?
>
> Mvh Tove :)

Vi ender med at drukne i Schæfere herinde
Det ender vel med at man bliver nød til at købe sådan et uhyre
bare for at kunne få lov til at skrive mere

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 15:42

pwh skriblede bla:

> Vi ender med at drukne i Schæfere herinde
> Det ender vel med at man bliver nød til at købe sådan et uhyre
> bare for at kunne få lov til at skrive mere

Der skal være plads til alle bare ikke dem der kan lide katte
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 15:52

> Der skal være plads til alle bare ikke dem der kan lide katte

Jeg kunne heller ikke lide min kat igår,
fandt lige resterne af en solsort og en skade under køkkenbænken

Men det ender sgu med at man bliver beskyldt for at værer OT hvis ens
indlæg ikke omhandler Schæfere på den ene eller anden måde

/Jens

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 15:59

pwh skriblede bla:

> Men det ender sgu med at man bliver beskyldt for at værer OT hvis ens
> indlæg ikke omhandler Schæfere på den ene eller anden måde

Det er hvad i får ud af at være efter Milo hele tiden.
Du er selv med til at bidrage med schæfer relaterede emner
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 16:02

> Det er hvad i får ud af at være efter Milo hele tiden.
> Du er selv med til at bidrage med schæfer relaterede emner

Jeg har det desværrer mht at svine Milo til ligesom med smøgerne,
jeg ville gerne holde op men kan ikke, kan man mon få et Miloplaster

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 13-08-06 20:48

On Sun, 13 Aug 2006 16:19:06 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Vi ender med at drukne i Schæfere herinde
>Det ender vel med at man bliver nød til at købe sådan et uhyre
>bare for at kunne få lov til at skrive mere

Ikke på vilkår. Vi har jo subj. i vores blandinger!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 14-08-06 05:16

> Ikke på vilkår. Vi har jo subj. i vores blandinger!

Det prøver jeg at fortrænge

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 14-08-06 07:01

On Mon, 14 Aug 2006 06:16:07 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det prøver jeg at fortrænge

Fik du mon rigtigt fat i den, Jens?
Subj er altså "Danmarks sødeste hund"... det har jo ikke meget med
"det ander" at gøre, vel?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 14-08-06 18:16

> Fik du mon rigtigt fat i den, Jens?
> Subj er altså "Danmarks sødeste hund"... det har jo ikke meget med
> "det ander" at gøre, vel?

Nu havde jeg jo ændret Subj til Schæfere, der er jo Schæfer i Tyson

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 13-08-06 12:46

jopa wrote:

> Min vandt da
> http://jp-web.dk/milo2006.jpg

Billedet er lidt tamt, og fortæller ikke meget om Milo. Kamelpuklen
kan ikke ses, men den havde jeg nu også gemt lidt væk. Men ellers
burde der have været meget mere hjørnetænder at se, øjne som en
skærebrænder, og et par trevler postuniform (eller nyeste numer af
vagttårnet) hængende i mundvigen - bare et par velmente fototips.

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 13-08-06 12:54

Kim Christensen skriblede bla:

> [...]
> skærebrænder, og et par trevler postuniform (eller nyeste numer af
> vagttårnet) hængende i mundvigen - bare et par velmente fototips.

Nu er det jo komiteen der tog billedet,og jeg har ikke mulighed for at få
vagttårnet mere da de ikke ønsker at besøge mig desværre
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 13-08-06 13:30

> Nu er det jo komiteen der tog billedet,og jeg har ikke mulighed for
> at få vagttårnet mere da de ikke ønsker at besøge mig desværre

Du kan heller ikke få det sendt med posten, de tør jo heller ikke komme mere

/Jens

Fra : Kim Christensen

Dato : 14-08-06 18:51

Tove Krieger wrote:

> Spørg lige om vi glæder os ?

Der er vist en der ikke helt deler glæden?

Hilsen Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-08-06 19:06

Kim Christensen wrote:

> Der er vist en der ikke helt deler glæden?
>
> Hilsen Kim

Hej Kim.
Skær det lige ud i pap, for *den* forstod jeg altså ikke

Mvh Tove :)

Fra : C.H

Dato : 14-08-06 21:29

> Hej Kim.
> Skær det lige ud i pap, for *den* forstod jeg altså ikke
>
> Mvh Tove :)

Ja, den forstod jeg godt nok heller ikke helt... Kan da umuligt forestille
mig nogen, der ikke skulle glæde sig.... Hmmmm

CH

Fra : Tove Krieger

Dato : 14-08-06 21:42

C.H wrote:

> Ja, den forstod jeg godt nok heller ikke helt... Kan da umuligt
> forestille mig nogen, der ikke skulle glæde sig.... Hmmmm

Jeg tror, at Kim har "kludret" lidt med saksen da han skulle klippe i
vores indlæg, men pyt med det. Du glæder dig, og jeg glæder mig til
billederne, så er vi to i hvert fald helt enige.
Nu er der "kun" 7 uger til. Kan godt forstå det er svært at vente, men
tålmodighed belønnes ved du nok. :)

Venlig hilsen
Tove :)

Fra : Kim Christensen

Dato : 14-08-06 22:12

> Ja, den forstod jeg godt nok heller ikke helt... Kan da umuligt forestille
> mig nogen, der ikke skulle glæde sig.... Hmmmm

Jamen jamen! Kan i virkelig ikke forestille jer hvis verden der bryder
sammen hvis der dukker en op med en schæferhyænekamel der gør krav
på at være Danmarks sødeste, og måske endda med tiden kan finde ud
af at løfte ben? Jeg nævner selvfølgelig ingen navne...
Jeg glæder mig til gladiatorkampen i Parken, for den strid må da
skulle afgøres på schæferhundemaner...

Hilsen Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-08-06 10:06

Kim Christensen wrote:

> [...]
> af at løfte ben? Jeg nævner selvfølgelig ingen navne...
> Jeg glæder mig til gladiatorkampen i Parken, for den strid må da

Kære Kim.

Jeg er skam ikke bange for at nævne navne. Jens og John tager kun gas på
hinanden, hvilket jeg personligt synes er vældig morsomt. Jeg deltager
da også selv i "spøgen" en gang imellem.

Det ville være svært at vælge Danmarks sødeste fra denne gruppe, for de
er lige søde og dejlige allesammen. Milo (den smukke hund) må stå for
meget, men John ved godt at vi andre synes han er en virkelig dejlig
hund, og bare driller ham.

Med venlig hilsen

Tove :) (Tidligere ejer af Danmarks sødeste schæfertæve).

Fra : jopa

Dato : 15-08-06 11:43

Tove Krieger skriblede bla:

> Jeg er skam ikke bange for at nævne navne. Jens og John tager kun gas
> på hinanden, hvilket jeg personligt synes er vældig morsomt. Jeg
> deltager da også selv i "spøgen" en gang imellem.

Øhm det gør Kim da også.
Han har skrevet til mig privat at han syntes Milo er den flotteste schæfer
han nogensinde har set, og da Milo tilsyneladende er en damehund vil han da
gerne have en hvalp efter ham

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-08-06 12:05

jopa wrote:
> [...]
> schæfer han nogensinde har set, og da Milo tilsyneladende er en
> damehund vil han da gerne have en hvalp efter ham

Det er Milo da også, men Kim citerede alligevel forkert. Ch's og mit
indlæg var fra d. 13/8, og det svarer han på over et døgn senere. Der
var slet ingen relevans mellem vore indlæg og hans - synes jeg

Mvh Tove :)
Kram til Milo.

Fra : jopa

Dato : 15-08-06 14:17

Tove Krieger skriblede bla:
> men Kim citerede alligevel forkert. Ch's og mit
> indlæg var fra d. 13/8, og det svarer han på over et døgn senere. Der
> var slet ingen relevans mellem vore indlæg og hans - synes jeg

Øhmmm der er aldrig relevans i noget af det han skriver, så intet nyt der

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 15-08-06 19:12

> Øhmmm der er aldrig relevans i noget af det han skriver, så intet nyt
> der

Dobbelt *LOL*

/Jens

Fra : pwh

Dato : 15-08-06 19:11

jopa wrote:
> og da Milo tilsyneladende er en
> damehund vil han da gerne have en hvalp efter ham

*LOL*

/Jens

Fra : pwh

Dato : 15-08-06 19:10

Tove Krieger wrote:
> Jeg er skam ikke bange for at nævne navne. Jens og John tager kun gas
> på hinanden, hvilket jeg personligt synes er vældig morsomt. Jeg
> deltager da også selv i "spøgen" en gang imellem.

Tager gas, hvis blot jeg havde Milo her skulle min kampkat
nok lave hakkeSchæfer ud af den møghyæne

> Det ville være svært at vælge Danmarks sødeste fra denne gruppe,

Det synes jeg da ikke

> Milo (den smukke hund) må stå
> for meget, men John ved godt at vi andre synes han er en virkelig
> dejlig hund, og bare driller ham.

Tove, du må snart forstå at Milo ikke har ret meget med dyreracen
en hund at gører
Det nærmeste vi er kommet det er en Hyænekamel, men jeg tror
også at der der noget kat i ham med de der stritører

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-08-06 19:43

pwh wrote:
> [...]
> Det nærmeste vi er kommet det er en Hyænekamel, men jeg tror
> også at der der noget kat i ham med de der stritører

Og ved du hvad søde Jens. Jeg tror snart det er på tide, at du besøger
en optiker og får dig et par nye briller

Mvh Tove

Fra : pwh

Dato : 15-08-06 20:53

> Og ved du hvad søde Jens. Jeg tror snart det er på tide, at du besøger
> en optiker og får dig et par nye briller
>
> Mvh Tove

Hæ.. det har jeg lige fået, det blev jeg ikke meget kønnere af

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 15-08-06 22:32

On Tue, 15 Aug 2006 21:53:28 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Hæ.. det har jeg lige fået, det blev jeg ikke meget kønnere af

*LOL*
Selverkendelse er jo en go' ting, men jeg tror Tove mente, at du
skulle bruge tiden på at kigge hunde og ikke bare stå og glo dig selv
i spejlet!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Winther

Dato : 16-08-06 22:39

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]

af at løfte ben? Jeg nævner selvfølgelig ingen navne...
Jeg glæder mig til gladiatorkampen i Parken, for den strid må da

Der er da vist en sort schæfer med, så jeg har da stemt

Fra : Kim Christensen

Dato : 15-08-06 17:46

jopa wrote:

> [...]
> han nogensinde har set, og da Milo tilsyneladende er en damehund vil han da

Nejnej! Du har misforstået mig totalt! Jeg skrev ikke flotteste, men
derimod kønsløs. Det har du så misforstået som kønneste, fordi det
var det du helst ville forstå det som, og i dit indlæg her bruger du
synonymet flotteste istedet.
Hvis du misforstår det jeg har skrevet, må jeg absolut fraråde dig
at bruge tricket jeg beskrev med startkablerne for at få Milo til at
lette ben.
Er Milo blevet gravid?
Er det sket med selvbefrugtning? Ja, jeg lurer bare på om det er en
mulighed som schæfere har fået på grund af den styrtende ryglinie?
Mine ruhårede kan ikke den slags, og det er godt det samme.

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 15-08-06 17:59

> [...]
> mulighed som schæfere har fået på grund af den styrtende ryglinie?
> Mine ruhårede kan ikke den slags, og det er godt det samme.

Ork det skal nok komme med de ruhårede også de er blot ikke så langt i
udviklingen endnu.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 17-08-06 21:24

pwh wrote:

> Den luner så dejligt
>
> /Jens

Ja, der er ikke noget mere hyggeligt end at kravle under dynen med to
varme hunde, og høre hvordan regnen plasker ned udenfor. Så tænker
man på alle de kamelhybrider der må tilbringe sådan en nat
udendørs, og glæder sig over at den plasken man kan høre faktisk
kommer udefra og ikke fra ens egen madras.

Sov nu godt allesammen

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 17-08-06 21:27

Kim Christensen skriblede bla:

> Ja, der er ikke noget mere hyggeligt end at kravle under dynen med to
> varme hunde, og høre hvordan regnen plasker ned udenfor.

Bvadr

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk