ADSL, Internet og 2 stk. PC'ere
Fra : Michael Antonsen

Dato : 21-06-01 21:23

Hej

Hvordan får man maskine nummer 2 til at benytte Internet?
Jeg ved ikke så meget om det, så hjælp vil være dejligt.

Mvh.
Michael

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 21-06-01 21:32

"Michael Antonsen" <michael.antonsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan får man maskine nummer 2 til at benytte Internet?
> Jeg ved ikke så meget om det, så hjælp vil være dejligt.

Det ville også være rart, hvis du gav os lidt oplysninger om hvilken udbyder
du bruger der hvor du vil have 2 computere på (gæt: TDC), hvilket abonnement
du har, og hvad for noget hardware du har.

--
Anders Vind Ebbesen
Webudvikler

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 21-06-01 23:05

"Anders Ebbesen" <anders@ebbesen.org> wrote in message

> [...]
> du bruger der hvor du vil have 2 computere på (gæt: TDC), hvilket
abonnement
> du har, og hvad for noget hardware du har.

Michael skriver at han ikke ved så meget om det (adsl/internet), han skriver
ikke at han har et abn/udbyder så det kunne måske tænkes, at han slet ikke
har adsl.

Michael, du kan se en lille oversigt over udbyder på http://www.mint.dk hvor
der også er links til de forskellige udbydere, hvor du også kan læse om
løsninger til flere computere.

> --
> [...]

Svend

Fra : Thom@s

Dato : 21-06-01 23:18

> Michael, du kan se en lille oversigt over udbyder på http://www.mint.dk hvor
> der også er links til de forskellige udbydere, hvor du også kan læse om
> løsninger til flere computere.

www.mint.dk er lukket!

/Thomas