Nej, nu må de S** styre sig!
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 05-08-06 21:39

Reklamerne er lige kommet ind af døren, eller rettere, jeg er kommet
hjem fra ferie.

Find jeres reklame fra Maxi Zoo, slå op på side 2 og se følgende vare:
Kildevand til hunde! Og endda på tilbud til 20 kroner for 3*1,5l.

Og så endda tilsat ekstra oxygen!

Jeg er chokeret.

/Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-08-06 22:14

Trine Kornum Christiansen wrote:
> [...]
>
> Find jeres reklame fra Maxi Zoo, slå op på side 2 og se følgende vare:
> Kildevand til hunde! Og endda på tilbud til 20 kroner for 3*1,5l.

Mig bekendt er oxygen =ilt, og så ekstra meget af det Måske de
tror at hundene er glade for, at det "kilder" i næsen.

Vi må da håbe at hundeejerne er klogere end de mennesker, der køber sig
fattige i vand på flaske. Det vi har i vandhanen er både billigere og
bedre.

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 06-08-06 12:48

> Det vi har i vandhanen er både billigere og bedre.
>
> Med venlig hilsen
> Tove :)

Mja, ikke helt rigtig.......... for 5 år siden boede jeg længere ude på
landet, og fik vand fra en privat vandboring. Der havde vi altid frisk,
rigtig koldt og læskende vand, direkte fra hanen.

Nu bor vi så i byzone, men stadig på landet. Der er ca. 8 km til vandværket.
Selv hvis jeg lader vandet løbe 10 min, så kan jeg kun få det ned omkring 10
grader. Vores vand smager ikke direkte grimt, men det er hverken
forfriskende, koldt eller læskende.

Vi tapper det selvfølgelig på plasticflasker hver dag og lægger i
køleskabet, og det hjælper da en hel del, men den rene klare og forfriskende
smag mangler................ Så vi drikker mest cola

VH Pernille

Fra : jopa

Dato : 06-08-06 13:01

Pernille Højgaard skriblede bla:

> Mja, ikke helt rigtig.......... for 5 år siden boede jeg længere ude
> på landet, og fik vand fra en privat vandboring. Der havde vi altid
> frisk, rigtig koldt og læskende vand, direkte fra hanen.

Det er en af fordelene ved at have egen boring.
Vandet er koldt og smager af "vand"
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 06-08-06 18:31

> Det er en af fordelene ved at have egen boring.
> Vandet er koldt og smager af "vand"

Hos dig smager det nok af gylle og Milo's urin

/Jens

Fra : Kim2000

Dato : 05-08-06 22:21

> [...]
>
> Find jeres reklame fra Maxi Zoo, slå op på side 2 og se følgende vare:
> Kildevand til hunde! Og endda på tilbud til 20 kroner for 3*1,5l.

Det mest chokerende er, at de sikkert kan finde nogle og sælge det til....

mvh
Kim

Fra : pwh

Dato : 06-08-06 05:14

> Det mest chokerende er, at de sikkert kan finde nogle og sælge det
> til....
> mvh
> Kim

Salget til mennesker går jo ganske fint, som Tove også
skriver har vi jo godt og billigt vand i hanen

/Jens

Fra : Jlitgov

Dato : 06-08-06 10:06

Hej alle

Jeg er lige hjemkommet fra European Open i Luxembourg og her stod det
specielle hundevand fremme alle vegne på stævne området til fri
afbenyttelse og de delte ud af det gratis. Tror faktisk jeg har en
flaske med hjem.

Men vi grinede nu en del af det og der stod også på flasken at
MaxiZoo var importør i DK. Det så nu ikke ud til at hundene var mere
interesserede i det end i andet vand.

Og hvordan får de lige mere ilt i vandet? Vands formel er H2O og mig
bekendt kan man da ikke bare lige binde mere Oxygen. Der stod også at
vandet havde lavt salt indhold og så var det beriget med nogle
mineraler som åbenbart skulle være særlig gode for hunde.

Men helt ærligt så gider jeg ikke også skulle til at slæbe vand i
flasker hjem til hundene. De må overleve på almindeligt postevand,
hvilket de ser ud til at være ganske godt tilfredse med. Og normalt
har de en 8 ltr. skål stående om dagen dvs. jeg lige skulle bruge 3
flasker hver morgen plus opfyldning om aftenen.

Men der er åbenbart nogle snedige folk som tror de har fundet endnu en
måde at få penge ud af hundefolket.

Hilsen Janne

www.litgov.dk