Mere Cesar Millan
Fra : Holm

Dato : 04-08-06 00:13

Bare til orientering hvis man har lyst til at læse et interview hvor Cesar
svarer på nogle af de kritiske spørgsmål han konfronteres med:

http://news.nationalgeographic.com/news/2006/07/060731-dog-whisperer.html

Venlig hilsen Holm

Fra : Kim2000

Dato : 04-08-06 08:19

"Holm" <dortheholm@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Bare til orientering hvis man har lyst til at læse et interview hvor Cesar
> svarer på nogle af de kritiske spørgsmål han konfronteres med:
>
> http://news.nationalgeographic.com/news/2006/07/060731-dog-whisperer.html

Endelig forstod jeg hvem denne mand er, nemlig manden der er med i TV2s
hundehviskeren. Nu har jeg set de fleste programmer, men ikke det med
Pitbullen, og er i hvert fald helt generelt meget imponeret og stor
tilhænger af de teknikker han har vist. Bl.a. med et par boxer der var
vilde, en hund der snappede, en hund der ikke kunne finde ud af at gå i
snor.

Hans største kvalitet er efter min mening at han ser hunden som det den er,
nemlig en hund.

mvh
Kim

Fra : jopa

Dato : 04-08-06 09:54

Kim2000 skriblede bla:
> Hans største kvalitet er efter min mening at han ser hunden som det
> den er, nemlig en hund.

Nemlig
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-08-06 10:41

Holm wrote:
> Bare til orientering hvis man har lyst til at læse et interview hvor
> Cesar svarer på nogle af de kritiske spørgsmål han konfronteres med:
>
> http://news.nationalgeographic.com/news/2006/07/060731-dog-whisperer.html

En virkelig interessant artikel som varmt kan anbefales at læse.

I en tidligere tråd blev Millan betegnet som opblæst, arrogant og
selvpromoverende. Jeg fik ikke det indtryk i de 3-4 afsnit jeg har set.
Jeg syntes han virkede venlig og forstående.
Det er jo en amerikansk udsendelse skal man huske. Bare se på Dr. Phil,
Letterman, Jay Leno og hvad de ellers hedder. De er typisk amerikanske i
deres optræden.

Jeg har jo nok "kun" set de afsnit hvor man ikke, selv med en lup, kunne
finde spor af mishandling.

Med venlig hilsen
Tove :)