Ikke rart at være hund i kina
Fra : JBH

Dato : 01-08-06 22:08

Fra : Kim2000

Dato : 01-08-06 22:14

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:44cfc2bb$0$20231$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3869092/

Og en ualmindelig ond måde at aflive dem på.

mvh
Kim

Fra : JBH

Dato : 01-08-06 23:03

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> "JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> >

> Og en ualmindelig ond måde at aflive dem på.

I Kina er det nu meget humant i forhold til de dyr som kun slås bevidstløse
inden de pelses

mvh
JBH

Fra : Kim H.

Dato : 02-08-06 15:31

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> I Kina er det nu meget humant i forhold til de dyr som kun slås
> bevidstløse
> inden de pelses

At andre kan gøre en ting værre, gør ikke at tæske hunde til døde mindre
svinsk i mine øjne.
Skaf mig en sådan kæp og en stak af de dyrplagere, så skal de sgu' få lov
at smage deres egen medicin, jeg kan simpelhen ikke ta' den slags overgreb
mod dyr, jeg bliver arrig!

Kim

Fra : Svante

Dato : 06-08-06 08:34

Iøvrigt troede jeg at man skulle helt til disse egne/lande for at kunne
risikere at få serveret hund, men kender én der vil påstå han har fået det i
Frankrig - er det virkelig rigtigt?

Svante

Fra : Kim H.

Dato : 06-08-06 12:26

"Svante" <perserbo@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Iøvrigt troede jeg at man skulle helt til disse egne/lande for at kunne
> risikere at få serveret hund, men kender én der vil påstå han har fået det
> i Frankrig - er det virkelig rigtigt?

Der er vel også kinesiske spisesteder i Frankrig (hvis altså kineserne
spiser hunde)

Kim

Fra : pwh

Dato : 06-08-06 19:58

Kim H. wrote:
> Der er vel også kinesiske spisesteder i Frankrig (hvis altså
> kineserne spiser hunde)

Det må de gører, jeg har da en film der hedder "I Kina spiser de hunde"

/Jens