Teltsex i Brøndby
Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 31-07-06 17:55

Berta var i går på scoretur ved udstillingen i Brøndby.
Målet var en lækker hanhund hvis gener vi ville have fat i.
Vi var dog i tvivl om hvor vidt hun var højløbsk eller ej - da Berta kom i
løbetid var jeg bortrejst og Berta's "far" ved ikke meget om vovsers ender
, så helt hvilken dag løbetiden startede ved vi ikke.
Berta kom tidligere i løbetid end beregnet og hanhunden der ellers var udset
til projektet, var bortrejst. Gode råd var dyre. En god ven (opdrætter)
skulle på udstilling i Brøndby og blev bedt om at spotte en egnet Russell
han, og sådan en fandt hun da også. Jeg kontaktede ejeren pr. telefon og vi
aftalte at mødes søndag på skuet.
Da de to mødtes var det "kærlighed" ved første blik. Drengen er smuk som
bare pokker og han fandt Berta helt uimodståelig - og hun var helt pjattet.
Vi satte dem sammen i et separat telt - lidt privatliv har de vel ret til -
og der blev da også gjort et par forsøg, men uden held. Berta var åbentbart
ikke 100% klar!
I dag har de så haft en vellykket date hjemme hos hannen og de skal mødes
igen på onsdag.

Hvor er det altså spændende. Vi havde en helt fantastisk oplevelse da Berta
havde hvalpe første gang, og vi glæder os og håber på et sundt og rask kuld
igen.

I skal nok blive opdateret løbende - hvad enten I gider høre det eller ej

- Winnie og en meget rolig og tilfreds Berta Bims

--
www.schildknecht.dk - art by schildknecht
www.visuell.dk - fotos by suell

Fra : Keldo

Dato : 01-08-06 13:45

"Winnie Schildknecht" <winnie@schildknecht.123dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> rask kuld igen.
>
> I skal nok blive opdateret løbende - hvad enten I gider høre det eller ej

Søg hjælp. Du giver tilsyneladende dyr menneskelige egenskaber.

Fra : jopa

Dato : 01-08-06 13:55

Keldo skriblede bla:

> Søg hjælp. Du giver tilsyneladende dyr menneskelige egenskaber.

Det er kvindernes privilegium.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 01-08-06 15:14

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse news:44cf4f3b$0$15781

> Det er kvindernes privilegium.
> --
> Mvh.John

- Winnie

Fra : Winnie Schildknecht

Dato : 01-08-06 15:13

"Keldo" <keldo@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Søg hjælp. Du giver tilsyneladende dyr menneskelige egenskaber.

Kære Keldo

Min fortælling handlede nu primært om vores - altså Berta's ejeres -
oplevelser. En oplevelse der fremkaldte en hel del menneskelige egenskaber.
Faktisk helt på linje med så mange andre beretninger i denne gruppe.
Og ja - jeg tillader mig at tolke på Berta's adfærd, hvorvidt hun var
"pjattet" eller ej.

Jeg kunne da godt tænke mig, at du lige uddybede helt nøjagtig hvilke
menneskelig egenskaber du mener jeg "giver" dyr!? Og hvis det ikke er for
meget at forlange, kunne det være rigtig fint med et eksempel eller to...

Skulle det i stedet forholde sig sådan, at du bare er komplet ligeglad og at
det ikke kunne rage dig mindre, at vi her i huset glæder os helt og aldeles
vanvittigt, blot ved tanken om at Berta skal have hvalpe igen og at det
optager os ganske meget hvordan det går hende, så for min skyld ingen alarm.
Det er jo et utal af måder at have dyr på. Vi er fuldstændig vilde med vores
køter - og det samme gælder husets andre dyr - og det skammer vi os bestemt
ikke over

- Winnie