ventilator til hunde bur
Fra : claus jensen

Dato : 31-07-06 09:51

Hej
jeg er lige kommet hjem fra 4 dages udstilling i brøndby.
der så jeg noget smart, et bur hvor der sad eb ventilator på, så hunden
langsomt fik blæst lidt luft ind i gennem buret. nu har jeg fundet dem på
nettet i norge, men jeg skulle gerne bruge den her i weekenden.da vi skal på
cavalierfestival i christianfeldt. er der nogen som har en smart ide til at
ventilere sit bur , eller kan man købe blæsere der går på batteri.
mvh claus og santos
http://www.123hjemmeside.dk/cavalier

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-07-06 09:59

claus jensen wrote:
> [...]
> weekenden.da vi skal på cavalierfestival i christianfeldt. er der
> nogen som har en smart ide til at ventilere sit bur , eller kan man

Jeg har lige set eet eller andet sted (var det Harald Nyborg ?), at man
kan købe ventilatorer der kan tilsluttes bilens cigartænder. Den var i
hvert fald ikke ret dyr.

Mvh Tove

Fra : claus jensen

Dato : 31-07-06 10:13

Hej
tak for svaret
den skulle helst være med batteri da jeg jo ikke kan have bilen med hen til
ringen
men den er jo god mens man køre
mvh claus

Fra : Alice M

Dato : 31-07-06 10:19

"claus jensen" skrev >
> [...]
> at
> ventilere sit bur , eller kan man købe blæsere der går på batteri.

Hej Claus.
Jeg har liii set nogen på en kattesiden som ledte efter en burkøler og de
endte med at finde en i Sverige.

Linket er her:

http://www.tassalogen.com/shop/details.php?productid=677

Måske det også virker til hundebure? :)

Alice

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-07-06 13:16

> [...]
> at
> ventilere sit bur , eller kan man købe blæsere der går på batteri.

denne var måske en mulighed?
http://www.g-shop.dk/shop/default.asp?ReferrerStr=http%3A%2F%2Fwww%2Egoogle%2Edk%2Fsearch%3Fhl%3Dda%26q%3Dbatteridrevet%2Bventilator%26meta%3D&ProductID=BREEZEFAN

mvh. marie

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 31-07-06 16:41

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:44cdf45f$0$60786$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "claus jensen" <cj@team.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

varen er ikke på lager ( ser ellers god ud

Pia

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 31-07-06 17:55

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> varen er ikke på lager ( ser ellers god ud

------------------

okey..sorry det så jeg ikke..
her er den også;
http://www.shg.dk/nyhedsbrev/show.asp?showpopup=&pageno=70#Sommeren
mvh. marie

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 31-07-06 18:28

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:44ce35c2$0$60786$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> "Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

tak for det -

Pia

Fra : sjakalen

Dato : 31-07-06 16:20

køb et lille mc batteri og en mc lader til at lade mellem turen
og køb så et par pc blæser og strips dem på buret

blæser i div. størrelser 120*120 mm 12 volt til119,00 kr.
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=90360

bly batterier i forskelidige størrelser og priser 12 volt 10 amp til 129,00
kr.
http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=95120

mc lader til 69,00 kr.

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=88149

kan gøres for ca. 317.- kr.

jeg har selv 3 af disse blæser og et batteri og en lader i min hudetrailer
til at skifte luften i trailern

Hilsen Søren

Fra : claus jensen

Dato : 03-08-06 10:52

sådan nu jeg fundet lige den jeg søgte efter.