løbetid allerede?
Fra : nana sørensen

Dato : 29-07-06 21:47

Hej gruppe...

Kan det virkelig passe at Baby er i løbetid igen allerede? Hun fik hvalp(e)
for nøjagtigt to måneder siden, og har normalt været i løbetid hvert halve
år. Peanut er pludselig meget interesseret i hende, og hun har måske blødt
en lille smule her til aften. Hun var ellers for længst stoppet med at
bløde/have flåd fra efter fødslen, så det er ikke det.

Mvh. Nana

Fra : Estrid Heldager

Dato : 30-07-06 09:14

Efter en fødsel kan der godt gå uorden i de normale tidsintervaller . Jeg
har prøvet noget lignende, det varede ca. 1-2 døgn, så kom der et lille
stykke fosterhinde eller navlesnor og så stoppede det igen. Jeg ved ikke
hvordan en hanhund ville havde været interesseret i hende. På det tidspunkt
var vores egen hanhund nemlig kun en babyhvalp. Men så vidt jeg husker var
de andre hunde (to andre tæver og drengebassen) ikke interessert i hende.
Hold øje med hende, især hvis hun ikke ser ud til at have det godt, hvis det
ikke er en løbetid kan det jo være noget du skal til dyrlæge med.

--
MVH
Estrid Heldager

heldager@post9.tele.dk