Billeder af vores hunde
Fra : Kim H.

Dato : 22-07-06 23:52

Jeg kan se i en anden tråd, at der er kommet et par link til billeder af
jeres hunde, hvilket jeg syntes er ret sjovt at se, så skal vi ikke prøve at
samle links til billeder af vores hunde i denne tråd, så man kan få en ide
om hvilke hunde i/vi snakker om, når i/vi skrive Angel, Milo, Thea mf., så
jeg håber folk er med på den.

Jeg lægger lige ud med links til mine/vores 2 hunde.......
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13173 Kongepudlen
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13159 Grå schæferhund

Kim H.

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 01:34

On Sun, 23 Jul 2006 00:52:25 +0200, "Kim H." <futtown@hotmail.com>
wrote:

>Jeg lægger lige ud med links til mine/vores 2 hunde.......
>http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13173 Kongepudlen
>http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13159 Grå schæferhund

Og nu risikerer du så at få alle Jens' og Johns mange, mange billder
af deres skabede køtere!

Her er mine.
Vaks - http://www.leyna.dk/vaksgalleri.htm
Hans - http://www.leyna.dk/hansengalleri.htm

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-07-06 07:26

newsg5c2hhu6ve1r0snbb3eqbm63r6654l6d@4ax.com...

> Og nu risikerer du så at få alle Jens' og Johns mange, mange billder
> af deres skabede køtere!

> Leyna
-----------

suk... ja det var jo derfor de blev gemt lidt under en anden tråd..(-;

lige OT; hvad var det du kunne med hp, leyna? det fik jeg slet ikke spurgt
om, og nu kan jeg ikke finde tråden igen.. kan du sådan noget som skifte
tekst ud på forsiden, og menuerne?, jeg kan bare slet ikke huske, hvordan i
H det skulle gøres og min bedre halvdel er næsten lige så lam til den slags
som jeg er..)-;

nårhh ja.. her igen; http://www.photopassion.dk/hunde/SimpleViewer_v17/
skal se at få nogle nye på..
men den tigrede boxer er loui på 2
den røde boxertæve er emma, også 2
og cairn terrieren er ebbe på 4

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 07:50

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:
> lige OT; hvad var det du kunne med hp, leyna? det fik jeg slet ikke
> spurgt om,

Leyna kan intet med en hp men ham her kan han gider blot ikke o0m
sommeren da han hellere vil cykle
Kan godt lave et eller andet for dig men som sagt ikke før det bliver koldt
www.jp-web.dk

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-07-06 08:05

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> sommeren da han hellere vil cykle
> Kan godt lave et eller andet for dig men som sagt ikke før det bliver

--------------------

HP`en skal såmænd ikke laves om, men sådan noget som forsiden, primært
teksten, og menuerne, når du klikker dig ind på siderne, dem der står til
venstre, de skal ændres, og det er det jeg ikke kan huske hvordan..
det er såmænd min bror der har hjulpet os med den, men han er dælme svær at
vælte ud af sin stol..(-;

mvh. marie

Fra : Søren LH

Dato : 23-07-06 08:22

> [...]
> sommeren da han hellere vil cykle
> Kan godt lave et eller andet for dig men som sagt ikke før det bliver

Hey, flot grafik du laver! Jeg er ved at lave en hjemmeside for en
hundeklub, men er ikke så god til det med det grafiske, så måske jeg vender
tilbage for at høre om pris på at få lavet et banner til forsiden.

Nåh, det var lige lidt OT.

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 09:47

Søren LH skriblede bla:

> [...]
> hundeklub, men er ikke så god til det med det grafiske, så måske jeg
> vender tilbage for at høre om pris på at få lavet et banner til

Ja men det er vi så tit herinde alligevel.
Vil godt hjælpe dig Søren bare husk at rose Milo ind i mellem så koster det
intet
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 23-07-06 10:02

> Søren LH skriblede bla:

> Ja men det er vi så tit herinde alligevel.
> Vil godt hjælpe dig Søren bare husk at rose Milo ind i mellem så koster
> det intet

Puha, det var en høj pris, men når nu han er schæfer, så mon ikke det skulle
lade sig gøre at få en anerkendede udtalelse fra Vizla -- ikke Vizla?
Vizla siger kanon, det er dejligt med en schæfer hun kan se op til (15cm).

Jeg sender dit linket til din side til hundeklubben, og hører om de er
interesseret. Du bliver selvfølgelig krediteret på siden.

Mvh
Søren

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 18:34

..

> Puha, det var en høj pris

*LOL*

Og mine vidundere kan ses her.
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11569
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11568

/Jens

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 18:44

pwh skriblede bla:
> .
> Og mine vidundere kan ses her.
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11569
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11568

De er flotte blanke og i god foderstand specielt den lyse Golden retriver.
Det skal du have Jens det er et par kønne hunde du har.
Puha det var svært
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-07-06 18:56

> [...]
>>

> De er flotte blanke og i god foderstand specielt den lyse Golden retriver.
> Det skal du have Jens det er et par kønne hunde du har.

------------

katten er pæn...(-;
mvh. marie

(og jo...de er da herlige begge to..men hvem er ham gangsteren i stolen?
GGG!)

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 19:05

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> (og jo...de er da herlige begge to..men hvem er ham gangsteren i
> stolen? GGG!)

Ha så kan man da bedre forstå at han ikke har personlig betjening i huset

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 19:11

> Ha så kan man da bedre forstå at han ikke har personlig betjening i
> huset

Hov hov...

/Jens

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 19:09

> De er flotte blanke og i god foderstand specielt den lyse Golden
> retriver. Det skal du have Jens det er et par kønne hunde du har.

Tak skal du have.

> Puha det var svært

Nu forventer du jo nok at jeg siger noget pænt om Milo,
det skal jeg så lige have lov til at gruble lidt over

/Jens

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 20:52

pwh skriblede bla:

> Nu forventer du jo nok at jeg siger noget pænt om Milo,
> det skal jeg så lige have lov til at gruble lidt over

Det styrer du selv jeg ved jo bedre

Hvem har lavet dette hul ?

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 20:59

> Det styrer du selv jeg ved jo bedre

Jeg kom i tanke om noget posetivt om Milo,
han har aldrig gjort en kat fortræd

> Hvem har lavet dette hul ?
> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11568

Man kan desværrer ikke linke direkte til billeder på det skodgalleri,
men jeg går ud fra at du mener hullet som VVS folkene måtte grave ud
for at komme ned til en utæt stikledning.
Der var ret vådt i min kælder før jeg fandt ud af hvor helvede det vand kom fra,
godt forsikringen åd hele regningen, det kostede sgu 10.000kr at få lappet.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 22:19

On Sun, 23 Jul 2006 19:44:17 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:
>>

>De er flotte blanke og i god foderstand specielt den lyse Golden retriver.
>Det skal du have Jens det er et par kønne hunde du har.
>Puha det var svært

*ROTFLMAO*

Så er det vist mine der står for tur til ros, er det ikke?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 16:27

On Sun, 23 Jul 2006 10:47:04 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Søren LH skriblede bla:

>Ja men det er vi så tit herinde alligevel.
>Vil godt hjælpe dig Søren bare husk at rose Milo ind i mellem så koster det
>intet

Nørj, hvor er Milo bare smuk... Jeg skal have lavet en chat, søde
John. Er det noget du lige ka' klare?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 16:52

Leyna skriblede bla:

> Nørj, hvor er Milo bare smuk... Jeg skal have lavet en chat, søde
> John. Er det noget du lige ka' klare?

Sagtens blot du kan vente til efteråret.
Gider desværre ikke at sidde ved puteren om sommeren.
Kun de gange hvor jeg skal hente post og svine Jens til
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 18:35

jopa wrote:
> Gider desværre ikke at sidde ved puteren om sommeren.
> Kun de gange hvor jeg skal hente post og svine Jens til

Og det har du bare at afsætte tid til hele året

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 22:18

On Sun, 23 Jul 2006 17:51:30 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Sagtens blot du kan vente til efteråret.

Jamen det kan jeg blive nødt til så, for jeg er altså ikke nogen ørn
til at gøre det selv, og den jeg har nu er ganske enkelt for simpel.

>Gider desværre ikke at sidde ved puteren om sommeren.
>Kun de gange hvor jeg skal hente post og svine Jens til

Jamen det er jo osse rigtig vigtigt!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 09:54

On Sun, 23 Jul 2006 08:50:28 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:
>
>Leyna kan intet med en hp men ham her kan han gider blot ikke o0m
>sommeren da han hellere vil cykle

Hvis "ham dér" kan, så skulle han se at få lavet sin side, så den osse
virker i IE, for dér ligger menuen ind over grafikken! Skal du ha'
lidt hjælp til hvordan man ordner den slags?
Det kan godt laves og stadig validere.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 10:06

Leyna skriblede bla:

> Hvis "ham dér" kan, så skulle han se at få lavet sin side, så den osse
> virker i IE,

Hmmm tror du skal have nye briller.
Designer til samtlige Browsere og sådan ser den ud i IE
http://jp-web.dk/jp.jpg

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 16:15

On Sun, 23 Jul 2006 11:06:16 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Hmmm tror du skal have nye briller.
>Designer til samtlige Browsere og sådan ser den ud i IE
>http://jp-web.dk/jp.jpg

*Sorry*
Sådan ser den kun ud hvis jeg stiller på tekststørrelsen.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 16:48

Leyna skriblede bla:
> *Sorry*
> Sådan ser den kun ud hvis jeg stiller på tekststørrelsen.

Du skylder mig at rose Milo lidt så

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 22:03

On Sun, 23 Jul 2006 17:47:43 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:
>
>Du skylder mig at rose Milo lidt så

Sludder og vrøvl. Du burde ha taget hensyn til tekststørrelsen!

Men jeg ville nu ikke ha' noget imod at få lov at kramme Milo lidt.
Han ser krambar ud! :D
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 22:10

Leyna skriblede bla:

> Sludder og vrøvl. Du burde ha taget hensyn til tekststørrelsen!

Jeg kan da ikke gøre for at du er nærsynet og sidder med en oldnordisk puter
der kører 800*600

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 23:58

On Sun, 23 Jul 2006 23:10:08 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Jeg kan da ikke gøre for at du er nærsynet og sidder med en oldnordisk puter
>der kører 800*600

Hehe... Jeg er faktisk nærsynet, og jeg har måtte sætte min opløsning
lidt ned. Jeg kørte med 1600x1200 i lang tid, og det blev godt nok for
småt. Grafikkortet kan så gå op til 2048x1536, men så kan jeg dårligt
se Milo mere... det store skrummel!

Jeg kører nu med 1280x1024, som jeg er ganske godt tilfreds med. Det
er min Ie der driller. Der står tekststr. til "mindre", og jeg skal
manuelt stille den til "mellem". Men hvordan jeg får det til at stå
som standard ved jeg ikke...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 24-07-06 08:30

Leyna skriblede bla:
> [...]
> er min Ie der driller. Der står tekststr. til "mindre", og jeg skal
> manuelt stille den til "mellem". Men hvordan jeg får det til at stå

Brug en ordentlig Bruser
Vi andre nørder bruger Firefox.
IE findes ikke i min verden

Hvornår får vi billeder af dine hunde i plejer da at gå i selvsving når i
har set min
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 24-07-06 09:09

On Mon, 24 Jul 2006 09:29:30 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:
>
>Brug en ordentlig Bruser

En telefon bruser?
>Vi andre nørder bruger Firefox.

Jamen nu er jeg så heller ikke nørd!
Jeg har både Firefox og Netscape installeret, og bruger dem da osse
fra tid til anden. Mine egne sider bliver altid lige tjekket i dem før
de bliver offentliggjort.

>IE findes ikke i min verden

Da den stadig er den mest brugte browser (samt den mest fejlbefængte),
så laver jeg hjemmesider efter den, og retter så til, så de osse
passer i de øvrige browsere. den anden vej rundt bliver det næsten
umuligt at rette til, og jeg vil gerne ha' at osse IE brugere kan se
mine sider nogenlunde ordentligt.

>Hvornår får vi billeder af dine hunde i plejer da at gå i selvsving når i
>har set min

Jamen, jeg var da en af de første på banen med at fremvise mine
drenge. Jeg har så ikke lige fået taget nogle nye billeder, men de
ligner nu osse stadig sig selv.
Vaks:
http://www.leyna.dk/vaksvoksen.htm
Hans/Hansen:
http://www.leyna.dk/hansengalleri.htm

Så har du fået dem igen. Man skal jo tage lidt hensyn til den ældre
generation!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 24-07-06 09:16

Leyna skriblede bla:

> Jamen nu er jeg så heller ikke nørd!
> Jeg har både Firefox og Netscape installeret, og bruger dem da osse
> fra tid til anden. Mine egne sider bliver altid lige tjekket i dem før
> de bliver offentliggjort.

Me IE så får du samtidig i tilgift pop ups og alt muligt spyware virus og
pis og lort så ja det er en fin Browser

> Da den stadig er den mest brugte browser (samt den mest fejlbefængte),
> så laver jeg hjemmesider efter den, og retter så til, så de osse
> passer i de øvrige browsere.

Fint nok

> Så har du fået dem igen. Man skal jo tage lidt hensyn til den ældre
> generation!

Ja da vi over 50 skal jo hjælpes det siger min personlige serviceassistent
også til mig gang på gang

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 24-07-06 09:19

Leyna skriblede bla:
> Vaks:
> http://www.leyna.dk/vaksvoksen.htm
> Hans/Hansen:
> http://www.leyna.dk/hansengalleri.htm

Kønne hunde og fin pels specielt hansen's
Kan godt se at der er schæfer i ham
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 24-07-06 09:44

On Mon, 24 Jul 2006 10:18:43 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:
>>

>Kønne hunde og fin pels specielt hansen's

HA! Hansens pels er ellers ikke noget at råbe hurra for.
Det var ham der skællede helt enormt, og for hvis skyld jeg overvejde
at barfe hundene. det er dog stadig ikke blevet til noget, men efter
han er færdig med at fælde er hans pels og hud osse blevet meget
bedre.

Hans er jo pænt glat i pelsen på siderne af kroppen, men oppe over
ryggen er han meget krøllet og lidt ruhårsagtig. Det er værst lie
efter et bad. Så ligner han sg* en puddel. :D

Vaks' pels er til gengæl et kapitel for sig. Det er lige som om han
aldrig har mistet sin hvalpepels. Han er stadig silkeblød at røre ved.

>Kan godt se at der er schæfer i ham

Du drømmer, gør du!
Hans skulle efter sigende var Kleine Münsterländer/labrador, og han
mangler da heller ikke de 30 cm på bagbenene, som Schæfere gør!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 24-07-06 09:50

Leyna skriblede bla:
> Hans skulle efter sigende var Kleine Münsterländer/labrador, og han
> mangler da heller ikke de 30 cm på bagbenene, som Schæfere gør!

Ja schæferen i ham kan han ikke løbe fra med det snudeparti

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 24-07-06 10:02

On Mon, 24 Jul 2006 10:49:35 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:
>
>Ja schæferen i ham kan han ikke løbe fra med det snudeparti

Du mener det her http://www.leyna.dk/hans-galleri/hansen13.jpg ?
*LOL*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 24-07-06 10:43

Leyna skriblede bla:
> Vaks' pels er til gengæl et kapitel for sig. Det er lige som om han
> aldrig har mistet sin hvalpepels. Han er stadig silkeblød at røre ved.

Milo har stort set ikke pels mere har smidt det alt sammen i stuen på
grund af den varme.
Hold da kæft hvor er jeg glad for at Vesterhavet er 1/2 times kørsel herfra
så han kan smide en del af pelsen i vandet.

I får lige et sidste billede.
Ville egentlig ikke vise det da Jens bliver misundelig over Opel'en
http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=33
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 24-07-06 14:14

On Mon, 24 Jul 2006 11:43:01 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>I får lige et sidste billede.
>Ville egentlig ikke vise det da Jens bliver misundelig over Opel'en
>http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=33

hehe... Ja, jeg bliver ikke misundelig. Vi køre jo Mercer!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 24-07-06 17:04

jopa wrote:
> I får lige et sidste billede.
> Ville egentlig ikke vise det da Jens bliver misundelig over Opel'en
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=33

Kan den hund ikke snart lærer at holde tungen inden i munden,
dejlig bil forøvrigt

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 09:44

On Sun, 23 Jul 2006 08:26:17 +0200, "Torben og Marie-louise Ager"
<dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i en meddelelse
>newsg5c2hhu6ve1r0snbb3eqbm63r6654l6d@4ax.com...

>-----------
>
>suk... ja det var jo derfor de blev gemt lidt under en anden tråd..(-;

Hehe.... men det er nu rigtigt, at det er meget sjovt at se hvem man
snakker om.

>lige OT; hvad var det du kunne med hp, leyna?

Jeg er webdesigner, men lad os lige holde den på mai, da det er totalt
OT her.

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 09:52

Leyna skriblede bla:

> Jeg er webdesigner, men lad os lige holde den på mai, da det er totalt
> OT her.

Du er stort set altid OT med dit kattesnak med mere.
Webdesign grupperne kender du vel
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 16:13

On Sun, 23 Jul 2006 10:52:09 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Du er stort set altid OT med dit kattesnak med mere.
>Webdesign grupperne kender du vel

Ja, men jeg kommer der godt nok ikke mere.
Nu er du vel egentlig osse OT når du sbakker om Milo, for hvad har det
underlige dyr dog med en hund at gøre?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-07-06 17:15

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen
-------------

katte må høre ind under kategorien, tilbehør til hund, og derfor aktuel i
denne gruppe..
jeg ved ikke med milo..vil nu stadig mene han går ind under eksotiske
dyr..((-;
og webdesign...hmm..jo da så længe der er sider omhandlende hunde, så må det
også gå..(-;

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 17:34

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:
> katte må høre ind under kategorien, tilbehør til hund, og derfor
> aktuel i denne gruppe..

Var en gang ovre i katte gruppen for at høre om der var nogen der vidste
hvor man kunne få gratis katte til foder til min hund

Nå men er da lige kommet hjem efter en smuttur til Rømø og denne gang
huskede jeg kameraet så her er et par billeder fra strandturen.
Desværre ikke nogen vandbilleder da der var for mange Tyskere og vil jo ikke
starte en ny krig med dem.
http://jp-web.dk/galleri/index.php?id=30

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-07-06 18:10

> [...]
> huskede jeg kameraet så her er et par billeder fra strandturen.
> Desværre ikke nogen vandbilleder da der var for mange Tyskere og vil jo
-----------------

haha..husker det godt..men det var da ikke synderlige vilde respons du fik
ud af det..
jeg vil sige at milo har en god farve, af en tyskerpels at være..(-; er du
så glad?

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 18:23

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> haha..husker det godt..men det var da ikke synderlige vilde respons
> du fik ud af det..

Tror ikke damerne fattede min form for humor

> jeg vil sige at milo har en god farve, af en tyskerpels at være..(-; er du
> så glad?

Ja da men du må da indrømme at ligheden mellem ham og en hyæne er slående

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 18:43

> Ja da men du må da indrømme at ligheden mellem ham og en hyæne er
> slående

Hvis du nu også begynder er det slet ikke sjovt længere

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-07-06 18:59

> Hvis du nu også begynder er det slet ikke sjovt længere
>
> /Jens
------------

roooolig nu..jeg beundrede bare pelsfarven..den matcher farverne i min
stue..så et tæppe foran brændeovnen i de farver ville være pænt.. ((-;

nej man skal jo heller ikke overdrive vel?

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 19:13

> roooolig nu..jeg beundrede bare pelsfarven
> mvh. marie

Altså Marie, nu skal du snart have nye briller, det var John
der selv kaldte Milo for en Hyæne.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-07-06 20:09

> Altså Marie, nu skal du snart have nye briller, det var John
> der selv kaldte Milo for en Hyæne.
>
> /Jens
>--------

øhh hvor går det dog godt... jeg går i seng..

mvh. marie

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 20:14

Torben og Marie-louise Ager skriblede bla:

> øhh hvor går det dog godt... jeg går i seng..

Fint nok du skal jo også tidligt op og servicere manden.
Husk nu at hunde ingen adgang har til sengen.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 21:01

> øhh hvor går det dog godt... jeg går i seng..
>
> mvh. marie

Det vil jeg også snart gører, det er dog i telt ude i haven,
der er intet som at sove i den friske luft med en Angel ved sin side
Tyson er et vanedyr og sover altid i sofaen.

/Jens

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-07-06 09:58

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen
-------

det er helt ok..

mvh. marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-07-06 16:19

Leyna wrote:
> Her er mine.
> Vaks - http://www.leyna.dk/vaksgalleri.htm
> Hans - http://www.leyna.dk/hansengalleri.htm

Altså, er de ikke bare lige til at kramme - *skønne*.

Mine favoritter:

Vaks: Forklædt som voksen. øverste række yderst til højre.
Hansen: Fra 11 mdr. og fremefter, næstnederste række yderst til højre.

De 2 udtryk er bare så gode.

Hvalpebillederne er lige til at få mundvand af.

Mvh
Tove :)

Fra : Leyna

Dato : 24-07-06 20:03

Tak, det er skam 2 store krammedyr.

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Søren LH

Dato : 23-07-06 08:24

Her er fotos af Vizla: http://www.lemanszone.dk/vizla/

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 09:49

Søren LH skriblede bla:
> Her er fotos af Vizla: http://www.lemanszone.dk/vizla/

Fine billeder specielt der hvor hun springer op af vandet samt det hvor
Bandit ligger øverst.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 23-07-06 10:09

> Søren LH skriblede bla:
>>

> Fine billeder specielt der hvor hun springer op af vandet samt det hvor
> Bandit ligger øverst.

Tak.

De er jo nærmest kærester de to, som man ser på billedet
Det er ellers et syn for guder når han prøver at voldtage hende forfra,
bagfra, fra siden og hvad han ellers kan finde på af muligheder - han ved jo
ikke (endnu?) hvordan man gør .

Jeg kan også godt lide det hvor hun springer op af vandet, forklædt som
søuhyre. Jeg har tænkt mig at sende det til Schæferbladet - lidt anderledes
end alle de nuttede hvalpebilleder .

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 10:20

Søren LH skriblede bla:
> Jeg kan også godt lide det hvor hun springer op af vandet, forklædt
> som søuhyre. Jeg har tænkt mig at sende det til Schæferbladet - lidt
> anderledes end alle de nuttede hvalpebilleder .

Det er helt vildt godt "fanget" send det ind det er suverent
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 18:45

> Fine billeder specielt der hvor hun springer op af vandet

Det er jeg også helt vild med, heldigt skud

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-06 10:24

"Kim H." <futtown@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:44c2abb4$0$12624

> http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13173 Kongepudlen

Ihh, hvor er hun en smuk hund.

Her er Fimbe- også en puddel:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy1/531121429.jpg

Biva- som er en schæfer-gravhund-skt. bernhard og labrador blanding:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy1/512174708.jpg

Bibi- en ds-gårdhund:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/723111600.jpg

Coco- en dansk gadehund:

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy1/73174141.jpg

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy1/530095428.jpg

http://tjekmig.dk/galleri/images/Buffy/721223229.jpg

Coco er omkring 42 cm. høj og vejer ca. 12 kg.
Vi gætter selv på, at der er noget ds-gårdhund og måske beagle i ham. Hvad
tror i ??
Han skydes til, at være ca. 1-1½ år gammel.
Han er enormt kærlig og meget behagesyg. Han elsker, at apportere bolde og
at lege med pivedyr.
Han er fundet på gaden i en mindre by, her i nærheden.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Helle Jensen

Dato : 23-07-06 11:39

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> skrev i en meddelelse
> Her er Fimbe- også en puddel:

Hvor er det nogle dejlige hunde, du har. Det må være en herlig flok at dele
hverdag med

Helle

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-06 13:56

"Helle Jensen" <hellejensen@removethis-newmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er det nogle dejlige hunde, du har. Det må være en herlig flok at
> dele hverdag med

Tak Helle ! De er helt sikkert dejlige allesammen.
Her er også lige en lille film med Fimbe, der elsker at spille fodbold:

http://tjekmig.dk/bibi/klip.php?id=16

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 16:17

On Sun, 23 Jul 2006 11:24:25 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

> [...]
>
>Coco er omkring 42 cm. høj og vejer ca. 12 kg.
>Vi gætter selv på, at der er noget ds-gårdhund og måske beagle i ham. Hvad

Har ingen anelse, men hvor er han dog skøn... Ja, det er de andre da
osse.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : gitte

Dato : 23-07-06 11:09

Jeg er med på en kigger, har faktisk været det de sidste 14 dage ...
uden at give mig til kende. Men
derfor kan det jo godt være I kunne have lyst til at se mine 2 hunde, den
ene er en gravhund på 8 år. Den anden er en hvid sweisisk hyrdehund (hvid
schæfer) ... en af delene nok mest en schæfer, hun kommer fra et
dyreinternat, hvor vi fik hende fra som en 9 måneder gammel meget uregerlig
unghund, hun er nu 16 måneder, og er blevet en rigtig dejlig vapse.

gitte
http://flexit-design.dk
http://flexit-design.dk/dyr

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 11:36

gitte skriblede bla:
> [...]
> kommer fra et dyreinternat, hvor vi fik hende fra som en 9 måneder
> gammel meget uregerlig unghund, hun er nu 16 måneder, og er blevet en

Den ser da rimeligt ægte ud.
Dejlig hund.
Kan specielt godt lide dette billede hvor hun ligger og kigger på maden
http://flexit-design.dk/dyr/h7.html
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : gitte

Dato : 23-07-06 11:56

"jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote in message
> gitte skriblede bla:
>
> Den ser da rimeligt ægte ud.
> Dejlig hund.
> Kan specielt godt lide dette billede hvor hun ligger og kigger på maden
>
> http://flexit-design.dk/dyr/h7.html

Ja hun er meget glad for killingerne og der ligger faktisk resterne af en
ben også, men det generer hende ikke ..

Jeg tror også hun er ægte, men dyreinternatet smider jo stambøger ud, når de
får hundene ind. Jeg har brugt megen energi for at se om jeg ikke kunne
finde ud af, hvor hun kommer fra, det lykkedes mig ikke. Hun er født 1.
april sidste år, så hvis nogen kender nogen, der kender nogen med sådan en
hund født samme dag, kunne det da være interessant nok at vide.

gitte

Fra : BettinaP

Dato : 23-07-06 12:42

"Kim H." <futtown@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> om hvilke hunde i/vi snakker om, når i/vi skrive Angel, Milo, Thea mf., så

Her er masser af billeder af Mocka, Thea og alle dem vi leger med

http://pictures.mocka.dk/Hunde/Theas_ankomst/

http://pictures.mocka.dk/Hunde/

billeder af en masse dygtige hunde lave opvisning på Ballerup Kræmmermarked
denne weekend
(dansk brugshundeklub i rødovre)

http://pictures.mocka.dk/Hunde/Opvisningsholdet_ballerup06/

BettinaP

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-06 14:01

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

> Her er masser af billeder af Mocka, Thea og alle dem vi leger med
>
> http://pictures.mocka.dk/Hunde/Theas_ankomst/

Meget dejlige hunde begge to. Herligt at endelig få Thea af se.
Hvordan går det med, at lære hendes nye navn ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : BettinaP

Dato : 24-07-06 11:33

"Buffy" <Buffy( snabel a )tjekmig.dk> wrote in message

> Meget dejlige hunde begge to. Herligt at endelig få Thea af se.
> Hvordan går det med, at lære hendes nye navn ?

det gik forbavsende godt. andet dag have hun skam allerede luret, at når
nogen kaldte thea, så var det hende det handlede om og der vankede hundekiks
*G*

I det hele taget er hun rigtig kvik og meget lærenem. Det sværeste bliver
nok at lære hende ikke at trække når der kommer andre hunde. Hun vil bare SÅ
gerne hen og hilse på dem.At trække når vi bare går er hun næsten holdt op
med

BettinaP

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 14:08
Fra : Søren LH

Dato : 23-07-06 17:54

> http://pictures.mocka.dk/Hunde/Theas_ankomst/

Hvor ser hun bare dejlig ud - og jeg kan se sofaen ikke er afgået ved døden
endnu

Mvh
Søren

Fra : BettinaP

Dato : 24-07-06 11:36

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> wrote in message

> "BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor ser hun bare dejlig ud - og jeg kan se sofaen ikke er afgået ved
> [...]

overhovedet ikke. Jeg havde vist ret i, at sofaspisningen har skyldtes
understimulering. Til formiddag blev tøserne efterladt i 1½ time efter at
Thea og jeg havde været ude og træne plads og sårn i en lille time. Mocka
lagde som altid på trappe afsatsen og sov og Thea lå i gangen med hovedet på
en håndklæde og sov lige så tungt. Fred og idyl

BettinaP

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-07-06 18:12

BettinaP wrote:
> Her er masser af billeder af Mocka, Thea og alle dem vi leger med

Hvor er de altså søde dine hunde. Jeg kan slet ikke stå for det
"bekymrede" udtryk Thea har, på et par af billederne ser det ud som om
alverdens byrder hviler på hendes "skuldre", og så ser hun ud til at
være en rigtig kælepotte. :)

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 23-07-06 18:15

> [...]
>
> http://pictures.mocka.dk/Hunde/Theas_ankomst/
>
> http://pictures.mocka.dk/Hunde/
>
> billeder af en masse dygtige hunde lave opvisning på Ballerup

lækre vovser!!! hun er godt nok en lækker vaps hende thea, godt du tog
hende! og mocka er også meget lækker..

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 18:52

BettinaP wrote:
> Her er masser af billeder af Mocka, Thea og alle dem vi leger med
>
> http://pictures.mocka.dk/Hunde/Theas_ankomst/

Dejlige hunde du har.
Jeg kan godt forstå du faldt for Thea, hun er fantastisk flot.
Vil du ikke bytte med en lettere brugt Tyson + 5 skumbananer

/Jens

Fra : BettinaP

Dato : 24-07-06 11:37

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message news:OHOwg.67$B22.20@news.get2net.dk...

> Dejlige hunde du har.
> Jeg kan godt forstå du faldt for Thea, hun er fantastisk flot.
> Vil du ikke bytte med en lettere brugt Tyson + 5 skumbananer
>
> /Jens

hehe, næh nej. hun bliver en rigtig dejlig hund hende her.

BettinaP

Fra : pwh

Dato : 24-07-06 17:07

> hehe, næh nej. hun bliver en rigtig dejlig hund hende her.
>
> BettinaP

Ok, så hæver jeg buddet til Tyson + 10 skumbananer + 1 kat,
så er grænsen også nået

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-07-06 14:05

Kim H. wrote:
> [...]
> Angel, Milo, Thea mf., så jeg håber folk er med på den.
>

> Jeg lægger lige ud med links til mine/vores 2 hunde.......

Ved I hvad venner, det var en smaddergod "lavine" der blev startet. Jeg
boltrer mig allerede i billeder af alle jeres over-skønne dyr, den ene
dejligere end den anden.

Bliv endelig bare ved. Jeg har allerede siddet her i adskillige timer
idag (hvor det alligevel er overskyet) og nydt dem allesammen, vel
vidende at der sikkert kommer mange flere - så bare "hit med dem".

Med venlig hilsen
Tove ;)

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 14:15

Tove Krieger skriblede bla:

> Bliv endelig bare ved. Jeg har allerede siddet her i adskillige timer
> idag (hvor det alligevel er overskyet) og nydt dem allesammen, vel
> vidende at der sikkert kommer mange flere - så bare "hit med dem".

Her kommer så den der vandt
http://jp-web.dk/f4.jpg

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-07-06 14:39

jopa wrote:
> Tove Krieger skriblede bla:

> Her kommer så den der vandt
> http://jp-web.dk/f4.jpg

Jamen kære John. Milo er da ubetinget "The King", det kan der da ikke
herske den mindste tvivl om . Han var jo også den allerførste jeg så
billede af såååååh !!

Du kan måske liiiige medgive, at Vizla også er et pragteksemplar, som
for mig at se, er så tæt på det perfekte en schæfer kan komme (og så
tillige særdeles fotogen). Du roste da også billederne af hende kan jeg
huske :)

Venlig hilsen
Tove :)

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 16:49

Tove Krieger skriblede bla:

> Du kan måske liiiige medgive, at Vizla også er et pragteksemplar, som
> for mig at se, er så tæt på det perfekte en schæfer kan komme (og så
> tillige særdeles fotogen).

Ja hun er en lækker lille tøs ingen tvivl om det
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 23-07-06 18:04

> [...]
> mig at se, er så tæt på det perfekte en schæfer kan komme (og så tillige
> særdeles fotogen). Du roste da også billederne af hende kan jeg huske :)

Tusind tak, siger Vizla

Dog vil jeg tro der er delte meninger om det ude omkring, meget er jo et
smagsspørgsmål .

Mvh
Søren

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-07-06 18:38

> Tusind tak, siger Vizla

Selv tak !

> et smagsspørgsmål .
>
> Mvh
> Søren

Dem der ikke synes det samme som jeg i denne sag, har altså ikke sans
for ægte skønhed - og dermed basta :)

Mvh Tove :)

Og et stort kram til Vizla, hun er altså lige min type.

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 16:25

On Sun, 23 Jul 2006 15:14:34 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Tove Krieger skriblede bla:

>Her kommer så den der vandt
>http://jp-web.dk/f4.jpg

*LOL* Keep dreaming!

<hviske> Men han er sg* flot.</hviske>
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Søren LH

Dato : 23-07-06 18:01

> Tove Krieger skriblede bla:

> Her kommer så den der vandt
> http://jp-web.dk/f4.jpg
>
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk

Dejligt hundeportræt, og flot hund

Han ligner fortsat min gamle hund Holly på snudepartiet:
http://www.lemanszone.dk/slh/holly/fotos/fotos2002-bgl/105-0510_IMG.jpg

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 23-07-06 18:12

Søren LH skriblede bla:

> Han ligner fortsat min gamle hund Holly på snudepartiet:
> http://www.lemanszone.dk/slh/holly/fotos/fotos2002-bgl/105-0510_IMG.jpg

Ja det gør han.
Har set en del billeder af ham da i var i Østrig mener jeg at kunne huske
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-07-06 18:43

jopa wrote:
> Søren LH skriblede bla:

> Ja det gør han.
> Har set en del billeder af ham da i var i Østrig mener jeg at kunne
> huske

Ja, og ved I hvad begge to, det er lige før jeg tuder, for Holly er
næsten en tro kopi af Asia.
Det er ligefrem uhyggeligt, selvom det er en del år siden jeg mistede
hende.

Snøft Tove .

Fra : Søren LH

Dato : 23-07-06 19:21

> [...]
> en tro kopi af Asia.
> Det er ligefrem uhyggeligt, selvom det er en del år siden jeg mistede

Hej Tove,

Hun var ellers ret særpræget, jeg ville kunne kende Holly blandt 1000
schæfere. Flere billeder af hende her:
http://www.lemanszone.dk/slh/holly/index.htm

Har du selv schæfer nu? (undskyld hvis jeg ikke har fulgt ordentligt med på
det sidste)

Mvh
Søren

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-07-06 19:49

Søren LH wrote:

> [...]
> http://www.lemanszone.dk/slh/holly/index.htm
>
> Har du selv schæfer nu? (undskyld hvis jeg ikke har fulgt ordentligt

Hej Søren.

Nej desværre, Asia gik bort for en del år siden, men jeg glemmer hende
aldrig. Hun blev 16 år.

Hun havde nøjagtig det samme udtryk som Holly, men de mørke farver på
snuden af hende gik kun halvvejs op til øjnene. Hun må jo ligne Holly,
når der kom tårer i øjnene da jeg så hende.

Du kan se af mit svar til Leyna af d. 21/8 kl. 17.42, hvorfor jeg ikke
fik en hund igen. Det er Indlæg: Re: Tv udsendelse med Anders Hallgreen.

Jeg har lovet i gruppen, at jeg vil forsøge, at få min svigersøn til at
lave et billede af hende.Jeg har nemlig kun papirbilleder, så de skal
scannes o.s.v. før jeg evt. kan vise dem frem. Det kan jo godt tage sin
tid.

Dine billeder bliver overført til min mappe med billeder, det har du jo
sikkert ikke noget imod :)

Mvh Tove :)

Fra : Søren LH

Dato : 23-07-06 20:05

> Hej Søren.
>
> Nej desværre, Asia gik bort for en del år siden, men jeg glemmer hende
> aldrig. Hun blev 16 år.

Det er nu en sjældenhed idag.

> [...]
>
> Du kan se af mit svar til Leyna af d. 21/8 kl. 17.42, hvorfor jeg ikke fik
> en hund igen. Det er Indlæg: Re: Tv udsendelse med Anders Hallgreen.

Ja, det er vel altid et svært dilemma. I virkeligheden ved ingen af os om vi
lever længere end til i morgen. Jeg tror ikke jeg ville gøre mig den slags
betragtninger.

> [...]
> lave et billede af hende.Jeg har nemlig kun papirbilleder, så de skal
> scannes o.s.v. før jeg evt. kan vise dem frem. Det kan jo godt tage sin

Det glæder jeg mig til at se

> Dine billeder bliver overført til min mappe med billeder, det har du jo
> sikkert ikke noget imod :)

Tværtimod

Mvh
Søren

Fra : pwh

Dato : 23-07-06 18:54

> Her kommer så den der vandt
> http://jp-web.dk/f4.jpg

Jeg tror Tove mente hundebilleder

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-07-06 19:14

pwh wrote:

> Jeg tror Tove mente hundebilleder
>
> /Jens

:D) Nej altså hvor I stygge begge to, skammer I jer ikke ? :D)

Mvh Tove :)

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-07-06 16:40

"Kim H." <futtown@hotmail.com> writes:

www.trinekc.dk/Billeder/Siri2/Siri/index.html

Her er så Siri, med nogle billeder fra sidste sommer. Det første er
taget ved Sletten og de to sidste ved Janum Kjøt mellem Brovst og
Tranum.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-07-06 17:10

Trine Kornum Christiansen wrote:
> [...]
>
> Her er så Siri, med nogle billeder fra sidste sommer. Det første er
> taget ved Sletten og de to sidste ved Janum Kjøt mellem Brovst og

Tak skal du ellers ha', der er da hund for alle pengene - hun er
pragtfuld.

Mvh Tove :)

Fra : Leyna

Dato : 23-07-06 22:04

Årh, hun er en rigtig krammebamse. :D
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 23-07-06 19:59

Kim H. wrote:
> jeg håber folk er med på den.

Joda, mine skadedyr er her..

http://musikmuseum.dk/laby/

hilsen Kim

Fra : Anette

Dato : 23-07-06 21:40

Og her er vores ...nu tre skøre vovdyr ( Philana, Dagmar og Andy), med
dagbog fra Philana flyttede ind i oktober 04

www.philana.dk

/ Anette

Fra : Samsara67

Dato : 24-07-06 00:07

> [...]
> jeg håber folk er med på den.
>

> Jeg lægger lige ud med links til mine/vores 2 hunde.......

Hej'sa

Jeg er nu mest med på en kikker her i gruppen, men vil da også lige prale af
mit lille pragteksemplar

Her er min lille Cobra:
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14322

Venligst
Samsara67

Fra : Leyna

Dato : 24-07-06 09:00

On Mon, 24 Jul 2006 01:07:08 +0200, "Samsara67" <Snyde@adresse.se>
wrote:

>Her er min lille Cobra:
>http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14322

Ihhh, for en nuttet lille en.
Den er ikke fuldvoksen, vel?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Samsara67

Dato : 24-07-06 20:58

> [...]
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Tak .... ja, jeg er jo selv helt solgt i ham

Nej, Cobra har lige rundet de 9 måneder og der mangler
lidt i højden.

Samsara67

Fra : Sanne

Dato : 24-07-06 09:38

"Samsara67" <Snyde@adresse.se> skrev i en meddelelse

> [...]

> Hej'sa
>
> Jeg er nu mest med på en kikker her i gruppen, men vil da også lige prale

Hejsa.

Sikke en guldklump....

Ville lige fortælle dig, at min veninde har adopteret en Cavalier King
Charles Spaniels fra en ældre dame der er kommet på sygehuset.
Det er en tæve på 3 år og hun vejer.....hold fast......30 pund. Ja, det er
godt nok canadiske pund, men jeg mener det er det samme som herhjemme.
De har i hvert tilfælde en han i forvejen og han vejer 19 pund for at have
noget at samligne med...

Så det har været misforstået godhed fra en ælde dame, hva ??!!!!

Hun er nu på kur, da dyrlægen mente det var bedre at slanke hende med mad
end motion. Måske hendes små tykke ben også vil have svært ved at klare
vægten lige pt.

Mvh
Sanne

Fra : Samsara67

Dato : 24-07-06 21:01

"Sanne" <lochnees@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hejsa.
>
> Så det har været misforstået godhed fra en ælde dame, hva ??!!!!
>
> Mvh
> Sanne

Ja, det må man sige. Det er frygtelig synd for hunden - den kan
umuligt ha' det godt med så meget på sidebenene.

Men hun har med garanti ment det godt.

Venligst
Samsara67

Fra : Sanne

Dato : 24-07-06 09:55

> [...]
> om hvilke hunde i/vi snakker om, når i/vi skrive Angel, Milo, Thea mf., så

Hej alle.

Nå, jeg vil ski også vove pelsen og være med .....

http://www.tibetanskterrier.dk/boscoegalleri.html - Boscoe....Hjemmeside
titlen driller lidt her, da der er tale om en Collie. Han på 6 år

http://www.tibetanskterrier.dk/victorgalleri.html - Victor....Vores første
Tibetanske terrier. Han på 5 år

http://www.tibetanskterrier.dk/fridagalleri.html Frida.... Victors
søster, som vi har fået da hun var 1½ år gammel.

http://www.tibetanskterrier.dk/sakyagalleri.html Sakya ....Fridas datter.
10 måneder gammel vanvittig spilopmager.

Og vær nu sød ved mig mth. valg af hunde race
Mvh
Sanne

Fra : Leyna

Dato : 24-07-06 10:06

On Mon, 24 Jul 2006 10:54:56 +0200, "Sanne" <lochnees@tiscali.dk>
wrote:

>http://www.tibetanskterrier.dk/boscoegalleri.html - Boscoe....Hjemmeside
>titlen driller lidt her, da der er tale om en Collie. Han på 6 år

WAUV, hvor er han smuk!!!

> [...]
>10 måneder gammel vanvittig spilopmager.
>

>Og vær nu sød ved mig mth. valg af hunde race

hehe... Det er da osse nogle dejlig uldtæpper!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : gitte

Dato : 24-07-06 10:29

> http://www.tibetanskterrier.dk/sakyagalleri.html Sakya ....Fridas
> datter. 10 måneder gammel vanvittig spilopmager.

dine terrier er pragtfulde, men sig mig lige engang, hvordan holder du
pelsen på dem?

gitte

Fra : Sanne

Dato : 24-07-06 10:50

"gitte" <gitte@gotoheaven.dk> skrev i en meddelelse

> dine terrier er pragtfulde, men sig mig lige engang, hvordan holder du
> pelsen på dem?
>
> gitte

Hejsa.

Først skal vi lige have på det rene, at det kun er Terriers ved navn.
De er ikke i familie med Terrier.
De hører til under selskabshunde...

De skal børstes jævnligt for at holde filtre væk.
Vi har valgt at klippe vores han, Victor og det tror jeg han skal blive ved
med at være. Det gør pelsarbejdet noget nemmere.
Frida har vi også haft klippet her efter hun har haft et kuld. Hendes pels
var noget ødelagt, men jeg tror hun skal være langhåret igen når den vokser
ud.
Sakya har jo endnu ikke fået hendes voksen pels, men da vi har palner om at
udstille hende, så må man ikke klippe pelsen.
Men ellers er det børste børste børste og så lidt mere især når man har 3
som vi har.
Vores Collie derimod er overraskende nem at holde.....

mvh
Sanne

Fra : gitte

Dato : 24-07-06 14:12

> Først skal vi lige have på det rene, at det kun er Terriers ved navn.
> De er ikke i familie med Terrier.
> De hører til under selskabshunde...

OK

> [...]
> at udstille hende, så må man ikke klippe pelsen.
> Men ellers er det børste børste børste og så lidt mere især når man har 3

Tak for oplysningen, jeg har langhårede katte, og de skal også børstes og
børstes og børstes
Vores hvide schæfer fælder også meget lige i øjeblikket ... så der er god
gang i børsterne og støvsugeren i øjeblikket.

> Vores Collie derimod er overraskende nem at holde.....

ja, det vidste jeg de var.

Fra : Tove Krieger

Dato : 24-07-06 14:44

Sanne wrote:
> [...]
> datter. 10 måneder gammel vanvittig spilopmager.
>

> Og vær nu sød ved mig mth. valg af hunde race

Hej Sanne.

Selvfølgelig er da sikkert alle søde ved dig mht. til dit valg af
hunderace. De er altså noget af det mest nuttede, og så ser de så
dejligt "frække" ud. Der er sikkert et ret så stort arbejde med at
soignere dem,men man kan se at du har et godt tag på det.

Din "Lassie"-vovse er også helt skøn, der er nu noget ved de Collier.
Jeg har kendt et par stykker der foruden at være så smukke, også var
helt utroligt kloge ligesom filmhunden.

De vovser kan du godt være bekendt sku' jeg lige hilse og sige.

Mvh
Tove :)

Fra : Sanne

Dato : 24-07-06 15:48

> [...]
> utroligt kloge ligesom filmhunden.
>
> De vovser kan du godt være bekendt sku' jeg lige hilse og sige.

Hej Tove

Tak skal du have!!!

Og ja, du har ret mht. Collierne.
Vores Collie er simpelthen den skønneste hund man kan forestille sig.
Han har været utrolig lærenem og er alt hvad man kan ønske sig i en hund.
Den eneste minus der er ved ham er hans størrelse. Ønsker man sig mere en en
hund...ja, så fylder collierne godt op i landskabet.

Størrelsesmæssig er Tibberne mere handy, hvis man kan og må sige det

Mvh
Sanne

Fra : Samsara67

Dato : 24-07-06 21:07

> Hej alle.
>
> Nå, jeg vil ski også vove pelsen og være med .....
>
> Mvh
> Sanne

Hej Sanne

Hvor er de dog bare skønne

Venligst
Samsara67

Fra : Sanne

Dato : 24-07-06 21:17

"Samsara67" <Snyde@adresse.se> skrev i en meddelelse

> [...]

Hejsa.

TAAAAAAAAAAAK!!!!!!!

Og du har ret...de er skønne hver og en!!

Mvh
Sanne

Fra : Hermann Holm

Dato : 25-07-06 01:50

Her er så min hund. Kom ind i vores liv som 4 mdr. gammel og har stjålet
hele familiens hjerter......
http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11176

/hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : pwh

Dato : 25-07-06 05:06

Hermann Holm wrote:
> Her er så min hund. Kom ind i vores liv som 4 mdr. gammel og har
> stjålet hele familiens hjerter......
> http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11176

Hvad ser jeg, en brun Schæfer

/Jens

Fra : Hermann Holm

Dato : 26-07-06 12:05

> Hvad ser jeg, en brun Schæfer
>
> /Jens

I det mindste har den ikke hængerøv lige som Milo )

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : jopa

Dato : 25-07-06 09:37

Hermann Holm skriblede bla:
> Her er så min hund. Kom ind i vores liv som 4 mdr. gammel og har
> stjålet hele familiens hjerter......
> http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11176

Lækker dejlig farve.
Ligner en ræv på et par af billederne, men kan se at størrelsen er "stor"
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-07-06 12:43

Hermann Holm wrote:
> Her er så min hund. Kom ind i vores liv som 4 mdr. gammel og har
> stjålet hele familiens hjerter......
> http://hunde.dyregalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11176

Det er en rigtig flot Grønlandsk Spids. Især farven, den har jeg aldrig
set før. På det store nærbillede af hovedet oppe til venstre ligner den
en ræv en smule. Og misforstå mig ikke, jeg holder meget af ræve
Tager jeg fejl eller er fruen ikke Grønlænder ? Man vælger selvfølgelig
først en hund fra hjemlandet, der er noget majestætisk over de hunde.
Tillykke med Kalak.

Med venlig hilsen
Tove

Fra : Hermann Holm

Dato : 26-07-06 12:12

> Tager jeg fejl eller er fruen ikke Grønlænder ? Man vælger selvfølgelig
> først en hund fra hjemlandet, der er noget majestætisk over de hunde.

Jo, fruen er grønlænder, men det er ikke derfor vi fik Kalak. Kalak skulle
være aflivet da hun var 4 mdr, men vi overtog hende i stedet.

> Tillykke med Kalak.

Tak.

Hermsnn

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........