rygtaske t. hund
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 20-07-06 21:24

var det newf`en siri, der havde sådan en rygtaske til at bære sine ting i?
jeg har ledt efter et sted hvor man kan købe sådan en, nogen der ved hvor?

mvh. marie

Fra : Samsara67

Dato : 20-07-06 22:24

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:44bfe64c$0$60786$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> var det newf`en siri, der havde sådan en rygtaske til at bære sine ting i?
> jeg har ledt efter et sted hvor man kan købe sådan en, nogen der ved hvor?
>
> mvh. marie

Hej'sa

Om det lige er sådan en du tænker på ved jeg ikke, men det er i hvert
fald en rygtaske.

Se her:
http://www.4hotdogs.dk/templates/product.asp?ProductGuid=2234c8&ProductName=Sadeltaske+Palisades&GroupName=P%E5+tur+med+hunden&GroupGuid=34

Der findes også en mindre (og billigere) model.

Venligst
Samsara67

Fra : Carina Graversen

Dato : 20-07-06 23:22

> var det newf`en siri, der havde sådan en rygtaske til at bære sine ting i?
> jeg har ledt efter et sted hvor man kan købe sådan en, nogen der ved hvor?

Hundens netbutik (www.hnb.dk) sælger dem blandt andet af mærket "Ruff
Wear" - men de findes også billigere, søg evt. på ordet "kløv" på Google
.

Hilsen
Carina

- - -
Danske redningshunde
www.danske-redningshunde.dk

Danske redningshunde - I Aalborg...
www.danske-redningshunde.dk/aalborg/

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-07-06 07:17

"Carina Graversen" <ina@redningshund.dk> skrev i en meddelelse

> Hundens netbutik (www.hnb.dk) sælger dem blandt andet af mærket "Ruff
> Wear" - men de findes også billigere, søg evt. på ordet "kløv" på Google
> [...]
-----------------------

takker!
det var præcis den model !
jeg ellers havde fundet den, men på en engelsk side.. og det var vist under
en søgning på kløv..

det var bare en ide jeg fik under den sidste gåtur i skoven, min han var ved
at omkomme af varme og tørst, så jeg tænkte at det ville da være praktisk,
hvis han selv kunne have en mindre skål og en flaske vand med.

mvh. marie

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-07-06 10:11

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> writes:

> var det newf`en siri, der havde sådan en rygtaske til at bære sine ting i?
> jeg har ledt efter et sted hvor man kan købe sådan en, nogen der ved hvor?

Siri har i hvert fald en. Men det er nu en mindre model end Ruff
Wears, selvom sådan en står meget højt på ønskesedlen, de er bare så
frygteligt dyre.

http://www.trixie.de/images/trixie/I_30101_g.jpg

Det er dem her Siri har. Jeg ved de kan købes hos Petworld til omkring
100 kroner. Så det var måske en ide, for at se om vovsen vil gå med
sådan en.

Der kan fint ligge 2 1/2 flasker i hver side og så en stofvandskål, en
pung, nøgler, godbidder og hundeposer i dem.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 21-07-06 10:50

> [...]
>
> Der kan fint ligge 2 1/2 flasker i hver side og så en stofvandskål, en
> pung, nøgler, godbidder og hundeposer i dem.

--------------------------

så huskede jeg rigtigt! (-;

den ser nu også fin ud.. eneste jeg umiddelbart vil bemærke, er at de andre
ser ud til at have en super pasform, men prisen er noget anderledes på den
du har..

ja, det er primært til at fragte deres vand og skål, og som du skriver,
nøgler mobil osv.. vi er ofte på langfart i skoven, og det er meget varmt
for tiden,så et holdt undervejs til en tår vand ville være ønskeligt.
jeg er lidt i samme forfatning som dig i perioder, med dårlige arme og
smerter overalt, så kan jeg blive lidt aflastet ville det være fint, så kan
jeg bruge energien på hundene fuldt ud.

mvh. marie

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-07-06 11:00

> [...]

> ser ud til at have en super pasform, men prisen er noget anderledes på den

De har en meget bedre pasform, det er der slet ingen tvivl om. Nogle
af dem kan man endda tage af, uden at tage selv seletøjet af. Det
synes jeg er ret smart.

> [...]
> smerter overalt, så kan jeg blive lidt aflastet ville det være fint, så kan

Jeg synes i hvert fald det er rigtig rart, ikke at skulle gå med ting
i lommerne. Og Siri bliver så glad når jeg tager taskerne frem. :)

Mvh Trine