Leder efter et link
Fra : LinaK

Dato : 18-07-06 15:55

Håber ikke at det er alt for OT, men skønner at siden der er masser af
hundemennesker her, så er der måske nogen der kender denne side.

Jeg fandt en side, hvor der solgtes halsbånd m.m., men har desværre
mistet linket
Mener at det var en 123hjemmeside.

Der solgtes halsbånd i forskellige pastelfarver læder, ret smalle, og
matchende liner. Til de her halsbånd, kunne man købe noget blingblinb
bijouteri at sætte på... bl.a. bogstaver, hundepoter, hjerter og meget
andet godt.

Jeg er bare så ærgerlig over at have mistet linket dertil, for jeg vil
brandgerne have sådan noget tøselal til min ny hund - så hvis nogen
kender siden, vil jeg blive rigtigt glad for at få linket igen

Lina

Fra : RJ

Dato : 19-07-06 14:14

Tænker du måske på petdeluxe.dk?

Der er i hvert fald en masse dyrt "ragelse" *SS*

/Rikke

Fra : LinaK

Dato : 19-07-06 17:53

* Tænker du måske på petdeluxe.dk?
*

Nej, det var ikke lige den... men den havde jeg vist osse mistet,
hehe.

Det var mere en 'lille' hjemmeside... sådan i stil med 'jeg laver mine
egne perlekæder og sælger'. Det eneste til salg var halsbånd, snore og
bling til halsbåndene. Tror der var en enkelt slags ting mere, men kan
ikke huske det helt nøjagtigt.
Priserne var osse pænt overkommelige... mener halsbånd til små hunde
var et sted mellem 30 og 50kr (skyd mig ikke hvis jeg husker galt
her). Blingene var i samme prisklasse. Jeg kunne uden at vælte
budgettet have bestilt halsbånd, snor og en 3-4 bling.

Lina