Anskaffelse af hundehus
Fra : Peter Jensen

Dato : 15-07-06 23:04

Hej

Min kæreste og jeg har 2 hunde. Vi er på jagt efter 2 hundehuse, vi
kan have i kælderen, især fordi vores mindste hund har let ved at
fryse. Hundene skal kun benytte husene, når vi er på arbejde. I
kælderdøren vil vi indsætte en hundelem, så hundene har mulighed for
at komme ud og besørge, når de har brug for dette.

Men vi er lidt i vildrede om, hvad vi skal bruge som hundehus. Vi har
lagt en madras på gulvet til dem, men den kan de ikke lide at bruge.

Vi har lidt kig på følgende:
http://www.poda.dk/eshop/ProductDetails.aspx?productID=22051&parentID=
19, men vi synes, den er lidt pebret, når vi jo skal have 2 af
slagsen. Vi har så tænk på at fore huset med halm, så de kan ligge
varmt og blødt, mens vi er borte.

Er der nogen, der kender billigere steder at få disse, eller har en
alternativ løsning?

Et af vores problemer er, at vores ene hund er temmelig vild med at
bide i ting, så kurve af stof eller flettede kurve får ikke lov til at
overleve ret længe.

Håber I kan hjælpe os.

PeTeR JeNsEn

Fra : Kito

Dato : 16-07-06 08:07

"Peter Jensen (slet H80TA)" <densortehund@H80TAhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:11530013120.663139761624468@dtext.news.tele.dk...
> [...]
>
> Et af vores problemer er, at vores ene hund er temmelig vild med at
> bide i ting, så kurve af stof eller flettede kurve får ikke lov til at

Jeg forstår ikke problemet. jeg har en hundegård hvor mine 2 hunde går ude i
dagtimerne ( både sommer og vinter)
Nogle gange ligger de sammen i hundehuset og sover og derfor kan jeg ikke
forstå at du skal have 2 huse.
Hvis hundene ikke kan finde ud af at ligge på en madras i kælderen, som jeg
formoder er indendørs, så tror jeg heller ikke de kan finde ud af at ligge
i et hundehus.
Nu er det sådan vi har tæpper i det mestre af huset, men hundene foretrækker
at ligge på fliserne i gangen.
Nu ved jeg ikke hvilken hunde det drejer som om, dette kunne måske være et
rettesnor til hvad problemet er.

vh
Poul