Hvorfor gør hunde det
Fra : Birgith Lund

Dato : 13-07-06 20:01

Kan nogen sige mig, hvorfor mine hunde spiser græs, er der noget de mangler.

Fra : LH

Dato : 13-07-06 20:08

Som regel gør de det fordi de trænger til at kaste op.

LH

Fra : Snuden

Dato : 13-07-06 23:39

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Som regel gør de det fordi de trænger til at kaste op.

Ligesom når vi andre spiser en pizza og skyller den ned med en liter
fløde

Fra : 0h-paradis

Dato : 13-07-06 21:31

Birgith Lund skrev:
> Kan nogen sige mig, hvorfor mine hunde spiser græs, er der noget de mangler.

for at holde maven i orden
Det gør alle hunde, hvis de har mulighed for det
somme tider spiser de så meget at det kommer op igen, dette er ok

fra
Jørgen

Fra : qfha

Dato : 14-07-06 06:17

Birgith Lund skrev:

> Kan nogen sige mig, hvorfor mine hunde spiser græs, er der noget de mangler.

------

Mine gør det, fordi de kan lide det. De mangler helt sikkert ikke
noget, og de har heller ikke behov for at brække sig.

mvh
qfha

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 14-07-06 20:08

"Birgith Lund" <birgith@lund.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Når hunden gør sig ren slikker den mange hår ned i halsen det er disse der
kommer med op i græsbollen
har set det tit hos min schæfer, der kommer også mavesyre med op af og
til

Fra : cortsen@oncable.dk

Dato : 16-07-06 09:04

Birgith Lund skrev:

> Kan nogen sige mig, hvorfor mine hunde spiser græs, er der noget de mangler.

som andre har skrevet er det for at holde orden i maven du ser det
særlig når den smider pelsen, men den kan også gøre det fordi den
er stresset, og som et dempende sinal( afledning af hunde førerens
krav)

Hilsen HCP

Fra : The MANN

Dato : 18-07-06 17:49

"Birgith Lund" <birgith@lund.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen sige mig, hvorfor mine hunde spiser græs, er der noget de
> mangler.

Mener at de gør det for at få hunde hårerene ud af maven De vikler sig om
græsstråene,og så kommer de ud enten den ene vej eller den anden.

The MANN