Nokia 7110 og vibrator
Fra : KO

Dato : 21-06-01 20:39

Der er da en vibrator i Nokia 7110, ikke? Men skal man købe et specielt batteri eller hvad, for at
den virker? Har lige købt en i dag, og kan ikke få vibratoren til at virke :(

Hvis nogen herinde, ved hvordan man sætter vibratoren til, må i gerne give lyd.

PS: Skal siges jeg har kikket i instruktionsbogen, uden hjælp!

Fra : Henrik

Dato : 21-06-01 22:43

profiler,valg f.eks. møde tilpas vibrationssignal til

Hilsen Henrik.

Fra : KO

Dato : 21-06-01 22:47

Takker. Det har jeg prøvet. Det hjælp ikke. Derfor spurgte jeg, om det batt. der fulgte med, ikke
har vibrator....... eller virker vibrator ikke når telefonen oplades?

Fra : Henrik

Dato : 21-06-01 22:59

Når du er inde i profil skal du bruge knappen under valg, ikke rullehjulet
det kan godt drille lidt at der er forskellige muligheder på tasterne.

Der er indbygget vibrator i telefonen og ikke i bateriet.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 22-06-01 00:14

"KO" <kim.olsen@tdcadsl.dk> skrev
> eller virker vibrator ikke når telefonen oplades?

Nej, vibratoren virker ikke, når du oplader telefonen.

PS: Prøv at skrive dine svar _under_ det, du skriver svar til, og prøv
at slette det af indlægget, du ikke direkte har noget at sige til.

Se evt.:
http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

Vh Mark