hunde/hestebruser?
Fra : Carina

Dato : 03-07-06 22:31

Har fået dette spørgsmål fra Canada:

Man kan få en ting til at vaske hunde (og heste) med. På engelsk hedder det
en Washwand men hvad i alverden kalder man den på dansk? Hvis du er i tvivl
om hvad jeg mener, kan du goggle ordet "washwand" og klikke på Søg efter
billeder i stedet for tekst, så kan du se hvad jeg mener.

nogen der kender dette apperat og ved hvad den hedder på dansk?
/Carina

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-07-06 11:18

Carina wrote:
> [...]
> jeg mener.
> nogen der kender dette apperat og ved hvad den hedder på dansk?

Kære Carina.

Jeg kan desværre ikke hjælpe med en forhandler, men direkte oversat
betyder det vaskestav. Du kan finde en forhandler (i udlandet) hvis du
googler, og den er afbildet her.

Det ligner en autovaskebørste man sætter på vandslangen, børsten er bare
temmelig lang.

http://www.horsegroomingsupplies.com/horse_grooming_tools.htm

Det kunne da være den kan købes over nettet som så meget andet.

Venlig hilsen
Tove :)