sælger du hvalpe
Fra : Per Brinck

Dato : 25-06-06 16:39

ville bare lige høre om du solgte dine hvalpe og hvad de koster hvis du gør,
Fra: <lars@intercambiodvd.com>
Emne: 6 hvalpe med forskellige personlighed
Dato: 22. juni 2006 10:06

Vi har 6 dejlige Springer Spaniel hvalpe i huset. Det er nu 1 måned
gamle og leger vældigt. Man kan så småt se at de nu er begyndt at
udvikle hver deres personlighed og der er en der bekymrer mig en lille
smule.

For tiden er de i en ca 2 m2 stor kasse med avispapir, men de bliver
taget ud af kassen flere gange dagligt og i længere og længere tid af
gangen for at de kan vænne sig til at være ude i den store verden. 5
af dem tager det rimelig godt, de er naturligvis en smule nærvøse
lige når de kommer ud af deres kasse, men efter et par minutter går
de rundt og logrer med halen mens de undersøger omgivelserne, leger og
i det hele taget opfører sig som hvalpe.

Men der er en enkelt der er anderledes. Så snart den kommer ud af
kassen bliver den meget nærvøs og ender som regel med at pive
højludt eller gemme sig i et hjørne.

Jeg er nu bange for at det viser sig at være en meget angst hund med
alle de problemer det kan give.

Er det noget jeg skal bekymre mig om og hvad kan jeg gøre ved det?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-06 19:11

"Per Brinck" <brinck@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:449eae0c$0$140

> ville bare lige høre om du solgte dine hvalpe og hvad de koster hvis du
> gør,

Tror nok, at Lars, som har hvalpene bor udenlands....

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : Buhl

Dato : 25-06-06 23:48

"Per Brinck" <brinck@tdcadsl.dk> wrote in message
> ville bare lige høre om du solgte dine hvalpe og hvad de koster hvis du
> gør,

Hej Per
Der findes to "slags" springerspaniels - de meget aktive og ivrige
jagt-spaniels (F.T. Springer), og de alm. "frikadelle-springere", som er
opdrættet til udstillinger.

Hvis du er interesseret i første gruppe, så kig her:

http://www.ftspaniels.dk

Hvis nr. 2, så kig her:

http://www.dansk-kennel-klub.dk

Begge sider har henvisninger til opdrættere.

Mvh.
Hans Houmøller