transportkasse
Fra : dorthe jensen

Dato : 24-06-06 21:06

hej gruppe

jeg håber at nogen af jer har lidt mere erfaring end jeg har på dette
område.
vi skal have en transportkasse til vores bestilte hund (boxer) kassen vil
skulle bruges i bilen og til udstilling og træning.
jeg havde forestillet mig noget ala en clipper str 6 ( b.65, H 67,7. L.
92,5) er det helt ved siden af .
i må også gerne skrive om erfaringer med de forskellige mærker da det jo
også er ukendt område, har bemærket clipper og vari kennel når jeg har været
på udstilling.
ja så kommer det næste spg hvor kan man finde dem billigt vi bor i
nordjylland men de kan vel også fås med fragt/post

ja vi har jo gd lige nu så det har ikke været aktuelt da han jo fylder hele
bilen

hilsen dorthe

Fra : 0h-paradis

Dato : 25-06-06 08:30

dorthe jensen skrev:
> [...]
> nordjylland men de kan vel også fås med fragt/post
>
> ja vi har jo gd lige nu så det har ikke været aktuelt da han jo fylder hele

jeg har en til salg, og bor i nordjylland.
Mål ca. 3*0,90

fra
Jørgen

Fra : Carina Graversen

Dato : 25-06-06 14:43

Hej Dorthe

Vi bruger pt. Clipper bure til redningshundene her i Aalborg - de er sådan
set OK, med undtagelse af at de er runde så man ikke kan stable dem og det
kan være svært at placere udstyr oven på dem. Desuden er selve
sammenføjningerne mellem top og bund skrøbelige, hvis det er et bur man skal
flytte meget rundt med.

Når vi skal have nye bure, vil vi helt sikkert vælge Vari Kennel - de er
firkantede og virker noget mere robuste .

Det billigste er nok at købe et brugt hos en privat (sådan et bur holder
mange år, så det er ikke noget problem hvis man finder et i en god stand).
Ellers kan de købes både hos Calles Dyrerige og Pet Hollywood i Aalborg
.

God fornøjelse med buret...

Hilsen
Carina

- - -
Vi søger nye redningshundeførere i Aalborg:
www.danske-redningshunde.dk/aalborg/

Danske redningshunde:
www.danske-redningshunde.dk

Fra : Dorthe Jensen

Dato : 25-06-06 16:28

hej gruppe
tak for besvarelserne jeg tror også at vi vil vælge varikennel så da man jo
tit har mange ting med til udstilling og træning, sjovt at du siger det med
samlingen den har min gemal også kommenteret.
hilsen dorthe

Fra : fam. Ager

Dato : 25-06-06 19:45

"dorthe jensen" <dorthejensen30@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nordjylland men de kan vel også fås med fragt/post
>
> ja vi har jo gd lige nu så det har ikke været aktuelt da han jo fylder

hej dorthe!
og tillykke med den kommende "rigtige hund"..GGG.. ja jeg har selv 2 af
slagsen.. en han og en tæve, så du kan godt glæde dig!

jeg har brugt et af de her stofbure, de gange jeg har været afsted med hunde
til udstilling og rejser. det er nemt at have med at gøre ,fylder minimalt
når det klappes sammen, og de er meget glade for det alle sammen. til
hverdag står det her i stuen, til fornøjelse for 3 hunde og 2 katte.
nogle venner af huset, som også har en stor boxerhan, har ligeledes et
stofbur, som bliver flittigt brugt både hjemme, til træning og udstilling.

jeg har også en vari kennel transportkasse stående,samt et udstillingsbur,
men de bliver aldrig brugt mere.

bare af nysgerrighed, hvor skal du have boxeren fra?
mvh marie

Fra : Dorthe Jensen

Dato : 26-06-06 08:24

hej marie
vi har bestilt hund ved gert popp(von ellinghaus) efter chakira så det
glæder vi os helt vildt til og håber at hun er med hvalpe og at der er en
lille dreng til mig.
hvad med dine hvor kommer de fra,
hilsen dorthe

Fra : fam. Ager

Dato : 26-06-06 16:09

"Dorthe Jensen" <dorhtejensen30FJERN_DETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:449feca3$0$20293$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> vi har bestilt hund ved gert popp(von ellinghaus) efter chakira så det
> glæder vi os helt vildt til og håber at hun er med hvalpe og at der er en
----------
ok en poppedreng..GG..

min han som er 2, er fra birthe Damkjær, efter Damkjærs Frisco og Ira, en
herlig mørktigret størrelse som ligner sin far på en prik.
tæven er en af disse her stakkels importer fra tjekkiet, som jeg overtog fra
en anden familie i sommers, har brugt næsten et år på at få en boxer ud af
hende, da hun mildest talt ikke havde haft det godt. hun er lidt yngre end
loui (hannen), og er rød, og så har vi en cairnterrier til at styre
cirkusset..(-;

jeg vil MEGET gerne se billeder, når den tid kommer.. man glemmer hurtigt
hvor små og nuttede de har været.. ja nuttede bliver de ved med at være..
(-;

mvh. marie

Fra : Dorthe Jensen

Dato : 27-06-06 21:20

hej marie
det skal jeg lige huske.kæresten er heldigvis god til det med computer og
billeder. ved ikke helt hvem birte er men nysgerrigheden har ingen grænser
så det bliver undersøgt.
ja vi kan også godt lide de tigerstribede det er vores gd bliver spændende
hvad vi måske får. tiden går langsomt når man venter.
hilsen dorthe