- Det er min hund. Hvad er problemet?
Fra : JBH

Dato : 24-06-06 20:20

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article206109.ece

En 31-årige mand fra Florida var meget fornærmet over, at han ikke måtte
have sex med sin hundehvalp
Mikkel Selin - 13:45 - 22. jun. 2006

Se godt på denne mand! Enrique Garcia er ikke bare dybt pervers - han er
også ualmindelig hjerteløs. Han blev forleden arresteret og sigtet for at
have voldtaget en hundehvalp, et gadekryds på 13 kilo, der lyder navnet
'Snoopy'. Enrique Garcia blev grebet på fersk gerning af en betjent, der
fandt den fuldt afklædte mand have sex med hvalpen i en skov nær byen Stuart
i Florida . Ifølge politirapporten var den 31-årige mand allerede trængt ind
i hvalpen, da betjenten anråbte ham.- Det er min hund. Hvad er problemet,
svarede Garcia tilbage uden at vise det mindste tegn på skam.'Snoopy' blev
undersøgt af en dyrlæge og er efter omstændighederne ved godt helbred.
Garcia er sigtet for dyresex og dyremishandling og kan se frem til et
længere ophold bag tremmer.

Fra : India

Dato : 24-06-06 22:38

***
"Vær ikke bange for at tage et stort skridt, når det er nødvendigt. Du kan
ikke krydse en afgrund med to små skridt."
*** David Lloyd George

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> undersøgt af en dyrlæge og er efter omstændighederne ved godt helbred.
> Garcia er sigtet for dyresex og dyremishandling og kan se frem til et

Hejsa!

Ja, det er simpelthen så afskyeligt at det næsten ikke er til at holde ud og
læse.

Men godt at de kan finde ud af at straffe misdæderne der ovre på den anden
side af det store vand.

VH. India