Open source forenings regnskabsprogram
Fra : Niels Chr. Sørensen

Dato : 16-08-06 21:56

Hej,

Er der nogen der kan anbefale et simpelt opensource program til registrering
af medlemmer og disses betaling i en lille forening. Jeg forestiller mig der
må være noget PHP / PERL / MySQL baseret derude men ved ikke lige hvor jeg
skal starte.

Kravene er ikke store:
- Medlemsdatabase
- Betalt kontingent måned for måned
- Enkel inddatering

På forhånd tak for råd

/Niels

Fra : Per Riber

Dato : 17-08-06 14:16

Niels Chr. Sørensen skrev:

> [...]
> må være noget PHP / PERL / MySQL baseret derude men ved ikke lige hvor jeg

Er det til brug på din egen PC - eller vil du stille et webinterface til
rådighed for medlemmerne?

Til lokalt brug ville jeg overveje at lave noget med OpenOffice regneark
og/eller databaser.

Ellers skal du finde en CMS-løsning af en art, men du slipper sikkert
ikke udenom at foretage en del customisering til formålet. Prøv at kigge
hos http://sourceforge.net eller http://fundanemt.com

mvh Per

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-08-06 09:27

Du kunne prøve at se på www.saldi.dk.

--
Morten Christensen (der ikke selv har sat sig ind i Saldi)