Nye priser fra World Online ADSL!
Fra : Toranaga

Dato : 21-06-01 20:00

WOL har endelig sænket priserne!

http://thesource.dk/nyheder2.asp?id=132

Fra : Henning Birch

Dato : 22-06-01 09:50

Toranaga wrote:

> WOL har endelig sænket priserne!

Jeg vil f.eks. godt "brokke" mig over at
256/128 256/256 ikke er ændret
512/128 er faldet 50 kr/md men nu er der oprettelse på 395,-

Og jeg kan fortsætte - prisnedsættelserne er små. (Snøft specielt i den
lave ende hvor prisnedsættelserne er ikke eksisterende.)
Kun på 2048/512 er der en prisnedsættelse der basker 125 pr måned. (Den
vil jeg have hvis jeg en dag får et forbrug)
--
M.Sc. Ph.D.-student (Chem. Eng.) Henning Birch, Department of Chemistry
Techn. Univ. of Denmark, Building 207, DK-2800 Kongens Lyngby

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-06-01 11:39

Henning Birch skrev i meddelelsen <3B3306D3.951FF0B2@kemi.dtu.dk>...

> [...]
>
>Og jeg kan fortsætte - prisnedsættelserne er små. (Snøft specielt i den
>lave ende hvor prisnedsættelserne er ikke eksisterende.)

Priserne på routere, central udstyr osv, er jo stadig den samme. så der er
nok et minimum det vil koste at have en forbindelse... det så ligemeget om
det er 64kbit eller 2mbit..

>Kun på 2048/512 er der en prisnedsættelse der basker 125 pr måned. (Den
>vil jeg have hvis jeg en dag får et forbrug)

2mbit kører rigtig godt, henter med 221KB/S, og ca. 800MB i timen.. Der er
bare ikke lige så frygtelig meget at hente, eller dvs. det tager ikke så
lang tid, og man er færdig næsten inden man er begyndt... :)

--
Anders Houmark

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 22-06-01 13:35

Anders Houmark <alfaman@nospam.mobilixnet.dk> wrote:

> 2mbit kører rigtig godt, henter med 221KB/S, og ca. 800MB i timen.. Der er
> bare ikke lige så frygtelig meget at hente, eller dvs. det tager ikke så
> lang tid, og man er færdig næsten inden man er begyndt... :)

Ja, sikken et problem (-: Hvordan får du så tiden til at gå...kanskesens
du ser lykkehjulet?

(-;

--
Jonas CPH, DK. | Eagles may soar, but weasels don't |
Erase HARDDRIVE to mail me | get sucked into jet engines. |

Fra : Anders Houmark

Dato : 22-06-01 14:07

Jonas C. Voss skrev i meddelelsen
<1eveoib.gcp1ax15wh46yN%HARDDRIVEjc@voss.tf>...

>Ja, sikken et problem (-: Hvordan får du så tiden til at gå...kanskesens
>du ser lykkehjulet?
>
>(-;

Nej jeg surfer rundt mellem alting, ledene efter ting at suge ned... Nej
spøg til side.. :)

--
Anders Houmark

Fra : Charbax

Dato : 23-06-01 02:03

> er

> Nej jeg surfer rundt mellem alting, ledene efter ting at suge ned...

JEg har det også meget svært at bruge min 2mbit/s adsl til andet end at
pumpe ulovlige ting. Måske skulle internet udbyderne snart sammarbejde tæt
med content providers, DR, Tv2 eller Zentropa og få lagt en masse
Bredbånds-underholdning på hurtige billige danske servere!

Fra : Peter Brodersen

Dato : 23-06-01 02:05

On Sat, 23 Jun 2001 03:02:55 +0200, "Charbax" <charbax@lflv.dk> wrote:

> [...]
>med content providers, DR, Tv2 eller Zentropa og få lagt en masse
>Bredbånds-underholdning på hurtige billige danske servere!

Eh, er det udbyderne eller dig, der har brug for at du downloader en
masse?

--
- Pede
Professionel nørd

Tilhørsforhold/disclaimer: http://www.ter.dk/disclaimer/

Fra : Ivar Madsen

Dato : 23-06-01 08:04

On Sat, 23 Jun 2001 03:04:54 +0200, Peter Brodersen
<professionel@nerd.dk> wrote:

>Eh, er det udbyderne eller dig, der har brug for at du downloader en
>masse?

Det er udbyderne der har brug for at jeg har lyst til at downloade en
masse fra udbyderens eget net.
Hvorfor? Fordi så kan udbyderen få mig til at betale mere for en
hurtiger forbindelse, uden at skulle have støre båndbrede ud af huset
= udbyderen tjænder mest med den mindeste udgift,,,

Lur mig om ikke at en støre ADSL ISP har indset det, og kommer med
noget ala vidieo on demend til efteråret,,,

Fra : Peter Brodersen

Dato : 23-06-01 14:35

On Sat, 23 Jun 2001 09:04:24 +0200, Ivar Madsen
<news-12-04-01@nemo.dyndns.dk> wrote:

> [...]
>hurtiger forbindelse, uden at skulle have støre båndbrede ud af huset
>= udbyderen tjænder mest med den mindeste udgift,,,

Husk lige, at udbyderne også skal have noget, du har interesse i at
downloade. Spørgsmålet er ganske enkelt, om det materiale er billigere
at anskaffe sig, end den øgede båndbredde.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 23-06-01 16:00

On Sat, 23 Jun 2001 15:35:09 +0200, Peter Brodersen
<professionel@nerd.dk> wrote:

>Husk lige, at udbyderne også skal have noget, du har interesse i at
>downloade. Spørgsmålet er ganske enkelt, om det materiale er billigere
>at anskaffe sig, end den øgede båndbredde.

Ja, ok, det er lige en faktor der også er vær at have med. Men kunne
man nu have en film server, hvor man betalte for at se filmen, så er
den jo god nok, og den store butiksdød vil nærme sig,,,

Fra : Peter Brodersen

Dato : 25-06-01 01:50

On Sat, 23 Jun 2001 16:59:35 +0200, Ivar Madsen
> [...]

>man nu have en film server, hvor man betalte for at se filmen, så er
>den jo god nok, og den store butiksdød vil nærme sig,,,

Jeg er bange for at både film- og musikbranchen stadigvæk er
overbevist om at Internet er det dér onde sted, der kun omhandler
terrorisme, børneporno og krænkelser af deres klienters rettigheder,
og der aldrig kan komme noget godt ud af det...