Driver til Hama usb wireless 54 mb stick?
Fra : Erling Simonsen

Dato : 17-07-06 13:27

Hej.
Jeg har været ved at forsøge mig med at sætte min Linux - Suse 9.2 op,
således at jeg kan kan komme trådløst på nettet med denne usb-stick.
Har ikke kunnet finde nogen drivere til den.

Måske skal den kun konfigereres?

Har kikket efter den i Yast, og fundet den under ukendte enheder.
Har prøvet at indsættte den der.

Har også fundet den under netværksenheder og sat den op med ssid,
password o.s.v., men jeg kan se, at der ikke er nogen som helst
reaktion på sticken (dioden) blinker ikke, men lyser bare.

Er der een der kan fortælle mig hvad jeg skal gøre for at få det
trådløse net til at virke.

Jeg kan lige nævne, at på denne maskine har jeg også installeret
Vista, XP, samt win98. Disse virker ok med det trådløse.

med venlig hilsen
Erling Simonsen

Fra : Erling Simonsen

Dato : 17-07-06 13:32

Erling Simonsen skrev:
> [...]
> således at jeg kan kan komme trådløst på nettet med denne usb-stick.
> Har ikke kunnet finde nogen drivere til den.

rettelse: konfigureres?