Et bud ?
Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 12-09-06 18:12

Hej Gruppe

Har nogle et bud på hvad der er galt med min hankat Mio på 10 år...

Han virker dårlig, med tynd mave og ligesom kvalme. Han har sovet hele
dagen, og lige vågnet her kl. 19.ooHan går rundt og slikker sig om munden og
synker hele tiden ( som om han har kvalme ) men hvad mod det kan være ? det
startede iaftes, og jeg har været på nattevagt og har sove det meste af
dagen, men kan godt se han ikke er sig selv. Han har ikke spist .
Det bliver naturligvis en tur til dyrlægen hvis der ikke er nogen bedring
imorgen, villle bare have et bud herinde fra...man kan jo ikke lide når der
er noget galt.

Venlig hilsen Majbritt

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-09-06 18:23

Majbritt Hågensen <maajer@oncable.dk> wrote:
> [...]
> Det bliver naturligvis en tur til dyrlægen hvis der ikke er nogen
> bedring imorgen, villle bare have et bud herinde fra...man kan jo

Kære Majbritt,

Jeg har desværre ikke noget bud, og jeg tør heller ikke prøve at
gætte, så det er nok bedst at du skynder dig til dyrlægen i morgen
formiddag. Iflg. Netdyredoktoren er der hele 12 ting der kan give
kvalme.

http://www.netdyredoktor.dk/sw12418.asp

Så kan du jo selv lige prøve at se, om nogle af disse symptomer ligner
Mio's.

Rigtig god bedring med ham.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Alice

Dato : 13-09-06 11:45

Hej Majbritt

Præsic sådan gik min briterpige i starten. Derefter begyndte hun at kaste op
.......For det meste bare skum.
Jeg tog hende straks til dyrlæge som konstaterede at hun havde en betændelse
i maven / tarmen. Hun kom straks på penicilinkur, og i løbet af få dage var
hun 'fit' igen

Alice
www.dkmisswonder.dk

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 13-09-06 15:53

Hej

Tak for jeres svar

Mio har det bedre, han spiser igen og gør ikke det der med munden
mere....Jeg holder dog skarpt øje med ham.

Hilsen Majbritt

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-06 17:45

> [...]
>
> Tak for jeres svar
>
> Mio har det bedre, han spiser igen og gør ikke det der med munden
> mere....Jeg holder dog skarpt øje med ham.

Gudskelov Majbritt. Når man tænker over det, så kan vi andre jo også
have dage hvor vi ikke er på toppen.

Håber Mio fortsat må have det godt.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 23-09-06 11:24

Hej Gruppe

Tak for jeres svar....og undskyld jeg ikke har svaret før nu.....

Mio var syg...han havde både lungebetændelse og halsbetændelse samt over
fyrre i feber.....

Han fil et skud smertestillende og antibiotika.....til ti dage....

Det er dobbelt takst om søndagen...

hilsen Majbritt

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-09-06 13:54

> [...]
> over fyrre i feber.....
>
> Han fil et skud smertestillende og antibiotika.....til ti dage....

Stakkels lille Mio, han har ikke haft det godt. Hurra for antibiotika
og smertestillende, det er en god opfindelse. Håber han bliver helt
rask igen :)

Skriver du lige og beretter om, hvordan det går efter de 10 dage ?

Venlig hilsen

Tove :)