Stofa ADSL: Fast IP og Always ON?
Fra : LR

Dato : 12-09-06 17:07

Hejsa

Jeg er lige skiftet til Stofa ADSL Flatrate. Jeg, samt stofa support kan
simpelthen ikke få fast ip og always on til at virke med min Zywall 2. Jeg
anvender selvfølgelig den MAC adresse som sidder på WAN siden til
oplysningerne hos Stofa. MAC adressen er checket via Ethereal, og stemmer
med den som er på Zywall 2 mærkatet. Den anden MAC adresse (den interne) er
også checket med etherreal, så jeg er 100% sikkert på at det er den rigtig
MAC adresse jeg presenterer for Stofa.

Havde ingen problemer med min tidligere udbyder.

Nogen som har forslag til hvad der kan være galt?

mvh Lars

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-09-06 17:50

LR skrev:
> [...]
> MAC adresse jeg presenterer for Stofa.
>
> Havde ingen problemer med min tidligere udbyder.
>
> Nogen som har forslag til hvad der kan være galt?

Hej Lars

Kan jeg ikke lige få dig til at smide mig en mail på support@stofanet.dk
så vil jeg checke op på det?

> mvh Lars

Lars B

Fra : LR

Dato : 12-09-06 19:40

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> wrote in message

> Kan jeg ikke lige få dig til at smide mig en mail på support@stofanet.dk
> så vil jeg checke op på det?

Selvfølgelig, er hermed gjort.

Tak.

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-09-06 20:46

LR skrev:
> "Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> wrote in message

> Selvfølgelig, er hermed gjort.

Du skulle også have fået et svar...

> Tak.

Så lidt

Lars B.

Fra : TheDane

Dato : 13-09-06 09:11

On Tue, 12 Sep 2006 18:06:37 +0200, "LR" <lr_nospam@nospam.oz1hmn.dk>
wrote:

>Nogen som har forslag til hvad der kan være galt?

Ja, du skiftede til Stofa.