History.Back i Frameset
Fra : Peter Nielsen

Dato : 10-09-06 01:26

Hej

Jeg har lavet et frameset hvor der sker lidt på den ene side.. på den ene
side har jeg lavet i asp at stort filhåndterings side, hvor man kan se alle
filer og mapper i en uploadmappe.. På den anden side har jeg så en fx Opret
ny mappe og Upload fil side.. hvis jeg så hopper ind i en mappe på den ene
side, og jeg gerne vil tilbage til den forrige mappe.. så bruger jeg
history.back() functionen.. det virker også fint... Men hvis jeg så har
hoppet lidt rundt til en anden side på den anden side af skærmen.. altså i
det andet frame og så vil tilbage ovre i det første frame.. så hopper den
tilbage i frame 2... det skal den ikke... og har prøvet mange ting nu

det frame den er i og den skal hoppe tilbage i hedder setup

Har prøvet:

href="Javascript:parent.setup.history.back();"
href="Javascript:history.back();"
href="Javascript:parent.[setup].history.back();"
href="Javascript:setup.history.back();"
href="Javascript:parent.setup.history.go(-1);"

intet virker... nogle der har nogle ideer?

MVH
Peter

Fra : Thrane

Dato : 11-09-06 12:30

"Peter Nielsen" <pedn@pedn.dk> wrote in message
> [...]
> href="Javascript:setup.history.back();"
> href="Javascript:parent.setup.history.go(-1);"
>
> intet virker... nogle der har nogle ideer?

Et forslag:

Hvad med self.history.back...

Men jeg ville nu nok selv benytte noget med sessions i ASP...

/Thrane