Problem med dropdown menu css/javascript
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 25-08-06 10:10

Hej

Jeg er ved at lave et site hvor jeg benytter mig af en dropdown menu som
jeg har "hentet" fra denne side:
http://www.alistapart.com/articles/dropdowns/

Jeg oplever nogle problemer i IE hvor de udfoldede menuer kan forsvinde
hvis man bevæger musen op og ned over menupunkterne.

siden ligger på http://www.funlabel.dk/temp3

links til javascript og css skulle være til at finde i kildekoden.

Jeg oplever i øvrigt ikke problemet på sitets forside, men ofte på de
sider hvor der er meget tekst.

Nogen der har et forslag?

/Brian

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 25-08-06 10:18

"Brian Bendtsen" <brb@mentor-it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg oplever nogle problemer i IE hvor de udfoldede menuer kan forsvinde
> hvis man bevæger musen op og ned over menupunkterne.

Jeg har haft samme problem, men mit forsvandt vist da jeg satte et
z-index:9; på den div, der indehold dropdown-menuen

Jeg har ikke testet om det løser problemet, men det er et forsøg værd

/Kasper

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 25-08-06 10:43

Kasper Lindberg wrote:
> [...]
> z-index:9; på den div, der indehold dropdown-menuen
>
> Jeg har ikke testet om det løser problemet, men det er et forsøg værd

Hej

Det hjalp desværre ikke.

/Brian