Vejr script
Fra : Tina Holt

Dato : 25-08-06 09:24

Jeg leder efter et script der viser vejrudsigten - altså, lidt
ligesom på googles startside, det må helst ikke fylde meget mere
(størrelse max. 300x200px) - må godt indeholde et lille icon og
vil gerne have en rolldown menu med diverse landes
hovedstæder....altså, det skal ikke kun være for danmark.

Jeg har ledt, ledt og ledt - er der nogen der har nogle gode
ideer til hvor jeg måske kunne finde noget i den retning?

på forhånd tak

/Kejej

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-08-06 01:02

Tina Holt wrote:

> Jeg har ledt, ledt og ledt - er der nogen der har nogle gode
> ideer til hvor jeg måske kunne finde noget i den retning?

dmi.dk ?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Kim Schulz

Dato : 27-08-06 13:56

On 25 Aug 2006 08:23:30 GMT
Tina Holt <iamNOSPAMkejej@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg har ledt, ledt og ledt - er der nogen der har nogle gode
> ideer til hvor jeg måske kunne finde noget i den retning?

det er godt nok ikke clientside, men phpWeather kan måske noget af det
dy søger

--
Kim Schulz | Private : http://www.schulz.dk
Kim@schulz.dk | Business: http://www.devteam.dk