document.createElement
Fra : Kasper Lindberg

Dato : 24-08-06 14:40

Hej NG

på siden http://1vangede.dk/testarea/usenet/childnode.asp har jeg prøvet på,
dynamisk, at kunne indsætte rækker, med tilhørende indhold, i en tabel.

det virker som jeg vil have det, i FF, men i IE, har jeg problemer med at få
genererede knapper til at virke

den nederste række indsættes i tabellen gennem funktionen "AddLastRow()"
funktionen bliver kaldt ved "onload" og rækken bliver da også indsat.
rækken indeholder knappen med teksten "Nyt Afsnit" og onclick-egenskaben er
sat til "AddParagraph()"
uden for tabellen er der en knap med teksten "Nyt Afsnit2" og
onclick-egenskaben sat til "AddParagraph()"

som det første er mit problem at få den først-nævnte knap til at aktivere
funktionen.
anden knap aktiverer funktionen, men her bliver colspan-egenskaben ikke
overholdt....

når jeg tænker over det, må det være .setAttribute der er buggy i IE, men
hvordan får jeg sat egenskaberne for mine elementer, så de opfører sig som
de skal?

på forhånd tak

/Kasper

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 26-08-06 08:52

"Kasper Lindberg" <NoSp@m.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan får jeg sat egenskaberne for mine elementer, så de opfører sig som

fik løst mine problemer, takket være:
http://justinfrench.com/index.php?id=25
og
http://www.codingforums.com/archive/index.php?t-70790.html

altså bliver
field.setAttribute("onClick","AddParagraph();");
til
field.onclick=AddParagraph;

men hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil overføre en parameter?

mit bedste bud ville være:

function template(){
var n=2;
//kode ...
field.onclick=function(){hide(n)};
}

men virker ikke.

/Kasper

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 27-08-06 22:10

> [...]
> til
> field.onclick=AddParagraph;
>
> men hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil overføre en parameter?

Rettelse det gør det, .... nu anyway

/Kasper