Link med mouseover-boks, der bliver ståend~
Fra : Martin Ploug

Dato : 21-08-06 16:52

Hej

Jeg vil høre, om det er muligt at lave et link med nedenstående funktioner
og muligheder?

Og hvis ja, vil jeg selvfølgelig gerne have at vide hvordan

1. Når man fører cursoren over linket, skal det åbne
en boks, som her: http://www.detour.dk/css_mouseover.htm

MEN boksen skal blive stående, selv om man fjerner cursoren fra linket.
Boksen skal først lukke sig, når man klikker på et link i boksen.

Jeg ved, at jeg nok ville kunne løse det ved at rykke boksen
helt tæt på selve linket (ved at ændre placeringen i css),
men jeg tror det er svært at styre i forhold til, at folk bruger
forskelleige browsere og opsætninger.

Derfor vil jeg høre, om der i stedet findes en god metode i javascript til
at lave den funktion?

Altså en pop up boks der åbnes ved mouseover, men som bliver stående, indtil
man klikker på et link i boksen.

Måske kan man sige, at det skal være en kombination af
http://www.detour.dk/css_mouseover.htm og

http://hjem.get2net.dk/ahome/koder/javascript_pop_op_vindue.htm

Spørg endeligt, hvis der er noget, der er uklart.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Martin

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-08-06 18:28

[snip]

> [...]
>
> http://hjem.get2net.dk/ahome/koder/javascript_pop_op_vindue.htm
>
> Spørg endeligt, hvis der er noget, der er uklart.

Hej

Jeg har fået løst mit problem via www.eksperten.dk

http://www.eksperten.dk/spm/727477

Hilsen Martin