CSS: export font
Fra : N9

Dato : 18-08-06 19:55

Hej

Er det muligt at exportere / importere en font, hvis brugeren ikke har den
installeret på sin computer??

F.eks.

jeg bruger

body{
font-family:SpecialFont;
}

Og hvis bruger ikke har den, ville jeg "vedhæft" font til brugeren.

Er det muligt ???

Ellers andre forslag hvis brugeren ikke har den installeret ?

Takker

N9

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-08-06 21:33

N9 skrev:

> Er det muligt at exportere / importere en font, hvis brugeren
> ikke har den installeret på sin computer??

Der er en mulighed til IE - WEFT - men den virker ikke i andre
browsere. Man kan ikke lave en generelt fungerende løsning.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Thrane

Dato : 31-08-06 13:46

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in message

> Der er en mulighed til IE - WEFT - men den virker ikke i andre
> browsere. Man kan ikke lave en generelt fungerende løsning.
> --
> Jens Gyldenkærne Clausen

Desuden ligger de fleste fonte under for copyright og må ikke bare deles ud
til højre og venstre.
WEFT nægter også at lave den slags fonte om...

/Thrane