WYSIWYG...
Fra : Jeppe Christensen

Dato : 10-08-06 16:30

Hej NG...

Vil gerne igang med at lave noget WYSIWYG på min hjemmeside,
primært til brug af nogle lidt mere farverige "nyheder"...

Men hvor er det bedst at begynde(evt. nogle gode
artikler/guider). Det skal gerne både virke i IE og FF...

Havde forstillet mig at man skal bruge noget JS for at opnå denne
WYSIWYG effekt..

mhv. Jeppe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Weber

Dato : 10-08-06 19:59

"Jeppe Christensen" <mr.puityNOSPAM@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> artikler/guider). Det skal gerne både virke i IE og FF...
>
> Havde forstillet mig at man skal bruge noget JS for at opnå denne

WYSIWYG effekt ?
Har du et link til et eksempel ?

> mhv. Jeppe

> - Pædagogiske tutorials på dansk
> - Kom godt i gang med koderne

Michael Weber

Fra : Jeppe Christensen

Dato : 10-08-06 21:14

> WYSIWYG effekt ?
> Har du et link til et eksempel ?

Tænkte på lidt ala.:

http://udvikleren.dk/Article.aspx?tech=9&id=272

Kan bare ikke få det til at virke...

Fra : Martin

Dato : 11-08-06 02:00

Jeppe Christensen wrote:
> Hej NG...
>
> Vil gerne igang med at lave noget WYSIWYG på min hjemmeside,
> primært til brug af nogle lidt mere farverige "nyheder"...

Jeg må indrømme at når jeg skal lave sådan noget, så bruger jeg stortset
altid FCKeditor. Den har stortset alt, og laver rimelig pæn kode.

Og nå ja - så virker den både til
PHP, ASP, JAVA, PERL osv osv osv

Og endnu en genial ting... den er 100% gratis - og du må endda bruge den
til kommerciale ting, helt uden at give en øre.

Virker selvfølgelig både i IE og Firefox.