[IE][javascript] Fejl 'Text' er ikke defin~
Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 03-08-06 16:51

Fejlen gentages på alle sider, men jeg kan ikke finde dens oprindelse.

Linie: 12
Tegn: 1
Fejl: 'Text' er ikke defineret
Kode: 0

Siderne er med samme hoved, menu, fod og indhold, der dynamisk ændres efter
brugerens valg.

Fejlen opstår kun i IE
--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 03-08-06 18:09

"Poul Erik Jensen" <jep@image.dk> writes:

> Fejlen gentages på alle sider, men jeg kan ikke finde dens oprindelse.
>
> Linie: 12
> Tegn: 1
> Fejl: 'Text' er ikke defineret
> Kode: 0

Der er fx siden "index.php", gættede jeg mig til :)

> Siderne er med samme hoved, menu, fod og indhold, der dynamisk ændres efter
> brugerens valg.
>
> Fejlen opstår kun i IE

Jeg gætter på at fejlen er i filen
http://www.skolekammeraten.dk/style.js
som indeholder, bl.a.:
Text[0]=["Me Email","Click here to send me an email "]
uden nogen erklæring af variablen Text.

I Firefox overlever den tilfældigvis (Firefox har en global variabel
der hedder "Text" allerede), men fejler så på "Style" længere nede i
samme fil.

/L

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 04-08-06 01:33

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> Jeg gætter på at fejlen er i filen
> http://www.skolekammeraten.dk/style.js

Det havde du ret i - og den bliver ikke brugt overhovedet ;)

Tak.

Fra : Christoffer \(Guide\~

Dato : 03-08-06 18:16

"Poul Erik Jensen" <jep@image.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Fejl: 'Text' er ikke defineret
> Kode: 0
>
> Siderne er med samme hoved, menu, fod og indhold, der dynamisk ændres

Hvor ser du det henne? jeg kan ikke finde den.. til gengæld kan jeg finde en
fejl i style.js via ff
"style is not defined"
Style[0]=["white","black","#000099","#E8E8FF","","","","","","","","","","",
200,"",2,2,10,10,51,1,0,"",""]
linje 30 står den på..