document.getElementById()
Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 02-08-06 20:01

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan?

IE bruger blot <div id=navn></div> til resultatvisning, men FF anbefaler
brugen af document.getElementById() i stedet - og kan ikke vise resultatet.

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 02-08-06 20:22

"Poul Erik Jensen" <jep@image.dk> writes:

> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan?

Hvordan hvad?

> IE bruger blot <div id=navn></div> til resultatvisning,

Hvilke resulater? Hvordan bruges div'en?

> men FF anbefaler brugen af document.getElementById() i stedet - og
> kan ikke vise resultatet.

Ok, jeg kan slet ikke gætte hvad du taler om. Prøv igen, og start
med starten :)

/L

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 02-08-06 21:10

"Lasse Reichstein Nielsen" <lrn@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> Hvilke resulater? Hvordan bruges div'en?

Den bruger resultatet genereret i en javascript: Ur.innerHTML = time

(Script på forsiden af skolekammeraten)
Elevers Aften</strong> i Aulaen i Ungarnsgade.<br>Det er i 2006 mandag den
25. september. klokken 19.</div>
span kan sikket benyttes for at spare class="il" (inline) - men det er lige
det med at gøre det så alle browsere fatter pointen - så glem lige
formateringen for det væsentlige )

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 02-08-06 21:35

"Poul Erik Jensen" <jep@image.dk> skrev i en meddelelse

> (Script på forsiden af skolekammeraten)

Hm.... Det hjælper at snakke - selv med sig selv )

Jeg fandt ud af det.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 02-08-06 22:08

"Poul Erik Jensen" <jep@image.dk> wrote in news:44d10c7e$0$20303
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Hm.... Det hjælper at snakke - selv med sig selv )
>
> Jeg fandt ud af det.

en god regel er at fortælle hvad du gjorde ;)

--
Niels Henriksen
Netopcom

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 02-08-06 22:28

"Niels Henriksen" <niels.henriksen@netopcom.dk> skrev i en meddelelse

> en god regel er at fortælle hvad du gjorde ;)

Ja, naturligvis.

Det var i funktionen der skulle ændres

Ur.innerHTML = Temp2;
til
document.getElementById("Ur").innerHTML=Temp2;

og hentes i dokumentteksten med
hvilket sikkert (har jeg tænkt skal prøves) kan være