alternativ aflivning :-(
Fra : taina

Dato : 12-09-06 10:38

Hvad f... tænker folk på?!?

Nu har jeg ringet til den lokale dyrlæge for at høre, om de mangler en lille
mis, der er løbet til i stalden, hvor jeg har hest. Det var der ikke nogen,
der gjorde, og damen derhenne mente, at der nok var nogen, der havde sat den
af i stalden, da de fandt ud af, at den skulle have killinger.

Og så fortæller hun, at de netop i dag har aflivet en killing. Den lokale
post så en bil køre vildt rundt, og da han kom derhen, lå der to killinger,
en der var død og en der var halvdød. Så det har altså været en katte-ejer,
som var i gang med at aflive killingerne
Desværre fik han ikke nummeret på bilen.

Det er godt nok en barsk verden, de små misser lever i!

mvh. tina

Fra : Siri

Dato : 15-09-06 19:16

> [...]
> som var i gang med at aflive killingerne
> Desværre fik han ikke nummeret på bilen.
>
> Det er godt nok en barsk verden, de små misser lever i!

folk er ravende sindssyge... Langt fra alle, men der er kommet flere
ubeherskede, for de er ikke blevet stoppet i skolen i at terrorisere og
mishandle andre! De har aldrig fået lært indfølingsevne og respekt for
andre - og enkelte har aldrig kunnet lære det - de ægte psykopater,
store som små. Og sådan nogen er livsfarlige for både dyr og mennesker.
Gid man bare ku' bure dem inde, når de gør sådan noget - for de vil gøre
det igen: Psykopater lærer ikke af deres erfaringer, det er bl a. et af
kendetegnene.
Håber, at den overlevende lille misling, du fandt, finder et godt hjem,
hvor den får al den kærlighed og pasning, som sådan en lille ven
fortjener.
Giv hesten et kærligt klap fra mig... Jeg savner at have heste.... Det
var så dejligt at strigle og muge og alt det.
Det er dyrene, der giver os de fleste glæder i en barsk verden...
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Svante

Dato : 15-09-06 20:31

Gud hvor har du bare ret Siri.

Med hilsen

Svante

Fra : taina

Dato : 16-09-06 22:20

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> folk er ravende sindssyge... Langt fra alle, men der er kommet flere
> ubeherskede, for de er ikke blevet stoppet i skolen i at terrorisere og
> mishandle andre!

Eller også er de bare blevet mere synlige, efter at verden er blevet større
med internet?

> Håber, at den overlevende lille misling, du fandt, finder et godt hjem,
> hvor den får al den kærlighed og pasning, som sådan en lille ven
> fortjener.

Nu var det ikke mig, der fandt den. Men mislingen blev aflivet - det var
vist det, der var bedst for den

> Giv hesten et kærligt klap fra mig... Jeg savner at have heste.... Det
> var så dejligt at strigle og muge og alt det.
> Det er dyrene, der giver os de fleste glæder i en barsk verden...

Ja, det er rigtigt!! Jeg forstår ikke, at folk kan finde på sådan noget og
troede egentlig, at kærlighed til dyr var noget, vi havde "indbygget". Men
det skal måske indlæres? Jeg klapper hesten - eneste ulempe ved at have hest
er, at man er så lidt hjemme, at det næsten ville være synd at have kat

mvh. tina