Demonstration aflyst
Fra : Bente Petersen

Dato : 12-09-06 07:55

KATTEINFO.DK

Planlagt demonstration ved Christiansborg d. 3-10- 06 .
Må desværre aflyses pga. manglende tilmeldinger .

Med venlig hilsen
Bente Petersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi

Dato : 12-09-06 08:45

> Planlagt demonstration ved Christiansborg d. 3-10- 06 .
> Må desværre aflyses pga. manglende tilmeldinger .

Skulle man tilmelde sig? Jeg troede kun det var hvis man skulle være med i
fælles transport!

Jeg var ellers kommet og havde set frem til det ...

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 12-09-06 09:07

"Heidi" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg var ellers kommet og havde set frem til det ...
>
> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

Sådan havde jeg da også tolket det, at hvis man havde brug for transport
skulle man tilmelde sig..

mvh. marie
www.photopassion.dk

Fra : Siri

Dato : 12-09-06 09:44

> Torben og Marie-louise Ag... skrev:

> Sådan havde jeg da også tolket det, at hvis man havde brug for transport
> skulle man tilmelde sig..
>
> mvh. marie
> www.photopassion.dk

Me, too! Det ku da ha været hyggeligt at mødes også!
Måske skulle vi prøve alligevel - d 3/10 præcist hvor?
Hvis vi ikke er sååå mange, så kræver det en rigtig præcis
stedsangivelse. Har vi flyers - infoark i A5 str. med?
kærlig hilsen
Siri - og Gia-misser, det lille snorketræ
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 12-09-06 12:25

On Tue, 12 Sep 2006 09:44:33 +0200, "Heidi"
<zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote:

>Skulle man tilmelde sig? Jeg troede kun det var hvis man skulle være med i
>fælles transport!

Sådan forstod jeg det osse...
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-09-06 14:13

Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> Sådan forstod jeg det osse...

Mit gæt er at man skulle tilmelde sig uanset hvad. Man har jo nok
skullet bruge tilmeldingerne til at se, hvor mange der ville møde op,
så der kunne bestilles busser ud fra det.

Det var godt nok ikke helt klart formuleret, for de har nok ikke
regnet med alle de Københavnske og Sjællandske katte/hundeejere som
selv ville køre til Christiansborg.

Demonstrationen skulle jo også afholdes d. 3/10 som er en tirsdag,
hvilket alene ville afholde mange fra at deltage fordi de skal på
arbejde.

Det er bare et vildt gæt, men arrangementet var da en god idé.

Med venlig hilsen

Tove :)

Fra : Di

Dato : 12-09-06 20:44

Er jeg den eneste der ik helt ved hvad for en demonstration vi snakker om??

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-09-06 22:31

Di <di@KRINGLEchicks.dk> wrote:

> Er jeg den eneste der ik helt ved hvad for en demonstration vi
> snakker om??

Hvis du går tilbage til indlægget d. 1/9 kl. 12.57, kan du se hvad det
drejer sig om. Indlægget var skrevet af Marianne Hellemose.

Med venlig hilsen

Tove :)