socialt møde for killinger/katte i Århus(V~
Fra : Kujo Sims

Dato : 12-09-06 00:41

Katte møde

Jeg har en dejlig killing på 18 uger, der godt kunne bruge nogle andre
katte/ killinger at lege med. Især killinger fra i sommers, som er
jævnaldrene med hende, ville være godt. Ældre Katte er selvfølgelig også
velkomne, men de på ikke være aggressive/dominerende overfor de yngre
katte.
Hun er selv rolig men også lidt reserveret af natur. Indimellem kan hun
også være vild når vi er ude at gå, især elsker hun at klatre i
træer.Hun er desuden vandt til at gå i snor.
Jeg tænkte vi kunne mødes udenfor et sted her i Århus V . Hvis du er
interesseret så skriv på zebra_kat01(snabela)yahoo.com gerne med
billede(intet krav).

Med venlig hilsen
Kujo Sims
- Tøm kattebakken ved privat svar