There was an error on this page
Fra : Johansen

Dato : 11-09-06 18:30

Jeg får altid den her på nedenstående side

*************************************

There was an error on this page

Error: Et objekt var ventet
Line: 20

Click OK to continue.
************************

Jeg benytter MS Internet Explorer 6.0 med SP2 og alle nyeste opdateringer
fra windows update.

Er der en der har et godt bud på hvad jeg skal gøre for at undgå denne
melding hver gang?
Vh.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-09-06 20:00

Johansen skrev:

> Jeg får altid den her på nedenstående side

> *************************************
>
> There was an error on this page
>
> Error: Et objekt var ventet
> Line: 20
>
> Click OK to continue.
> ************************

Linje 20 har med et JavaScript at gøre som ud fra navnet at dømme
har med noget Googlestatistik at gøre. Siden har en del
strukturfejl, men jeg kan se den uden problemer i Opera og IE 6.

> Jeg benytter MS Internet Explorer 6.0 med SP2 og alle nyeste opdateringer
> fra windows update.

Der er måske noget galt med browserens JavaScript-fortolkning?

--
Bertel

Fra : Johansen

Dato : 11-09-06 20:33

> [...]
> strukturfejl, men jeg kan se den uden problemer i Opera og IE 6.

> Der er måske noget galt med browserens JavaScript-fortolkning?

---------

Ok tak Bertel, måske jeg kan komme lidt videre nu.

Jeg bruger en Host fil som blænder en del sites af
http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm
måske den spiller en rolle?

Jeg benytter JAVA 1.5.0_08 i nyeste update

andre der ved hvorfor jeg får den fejl?
Vh. Jens

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-09-06 20:46

Johansen skrev:

> Jeg bruger en Host fil som blænder en del sites af
> http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm
> måske den spiller en rolle?

Det kan du afprøve. Gem en kopi af hostfilen, og ret den gamle så
den kun indeholder

   127.0.0.1 localhost

Hvis fejlen forsvinder, kender du årsagen. Hvis du så vil
indsnævre det, må du tilføje én linje ad gangen fra kopien.

--
Bertel

Fra : Johansen

Dato : 12-09-06 19:38

> [...]
> Hvis fejlen forsvinder, kender du årsagen. Hvis du så vil
> indsnævre det, må du tilføje én linje ad gangen fra kopien.

Nu virker siden fejlfrit -
og jeg har ikke gjort noget aktivt !

Måske læser de med her?
Jens