p4p800 spørgsmål
Fra : Brian Olesen

Dato : 11-09-06 14:35

Hejsa
Kan nogen sige, hvor chasi-fan stikkene sidder på dette bundkort?

På forhånd tak.

Mvh. Brian

Fra : Ivan Hansen

Dato : 11-09-06 20:05

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Kan nogen sige, hvor chasi-fan stikkene sidder på dette bundkort?
>
> På forhånd tak.
>
> Mvh. Brian

Sidder lige under primær og sekundær IDE_stik eller sagt på anden måde: Lige
over powerfan stikket. ( gælder for P4P800-E Deluxe). Bundkort påtrykt
"CHA_FAN".

Hilsen Ivan.

Fra : Brian Olesen

Dato : 13-09-06 09:38

"Ivan Hansen" <ivan@flight.dk> skrev i en meddelelse

> Sidder lige under primær og sekundær IDE_stik eller sagt på anden måde:
> Lige over powerfan stikket. ( gælder for P4P800-E Deluxe). Bundkort
> påtrykt "CHA_FAN".

Mange tak!

Den der powerfan, hvad er det mon egentlig for noget?

Mvh. Brian

Fra : Hans

Dato : 14-09-06 00:56

Brian Olesen wrote:

> Mange tak!
>
> Den der powerfan, hvad er det mon egentlig for noget?

Det anvendes til at aflæse PSU-blæserens hastighed, hvis der er et udtag på
PSU'en til formålet.

Hans

Fra : Brian Olesen

Dato : 14-09-06 08:46

Hej Hans

> Det anvendes til at aflæse PSU-blæserens hastighed, hvis der er et udtag
> på PSU'en til formålet.

Mange tak for svaret!
Det tror jeg egentlig at der er på min chill Inovation.

Mvh. Brian