hvilken cpu/motherboard?
Fra : JH

Dato : 10-09-06 20:49

Hej
Jeg skal have nyt bundkort og processor. Som udgangspunkt skal det gøres så
billigt og støjfrit som muligt. Det gøre heller ikke noget at den ikke
bruger så meget strøm. Jeg overclocker ikke.
Har haft kig på en AMD 64 3800+ og et billigt 939 motherboard, men er kommet
i tvivl om jeg skulle bruge lidt flere penge og snuppe en 4600+ dual core.
Ved ikke hvor meget den støjer med medfølgende køler.
Er jeg på rette spor el skal jeg ses hos intel. Jeg kunne også godt finde på
at købe brugt.
Hvad ville I kloge hoveder gøre?

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 11-09-06 16:04

"JH" <jhtst@yahoo.dk> wrote:

>Hvad ville I kloge hoveder gøre?

Intel Core 2 Duo er sagen lige her-og-nu...

<mlr>